Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag

vraag

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja. Ik heb afgelopen vrijdag en zaterdag ook 2 keer xtc gebruikt (kristallen en pillen). Je moet de 2e dag wel iets meer gebruiken om het gewenste effect te bereiken, maar het werkt.
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#2
zoiezo minder...

Een kwestie van prioriteiten stellen denk ik zo :)
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#3
hey

heb n vraag,

ik ga volgende week woensdag op de xtc met een vriendin, zaterdag de 28e is partyraiser, daar wil ik ook op xtc gaan, maar als ik nou die woensdag 1 schijf pak, en de 28e ook, zou ik er dan nog wat van merken ofniet ??

laterr
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou wachten tot partyraiser dan.
Ga je daar lekker harder.. (dan als je het die wo. er voor niet heb gedaan)

Maar het kan wel,maar dan merk je meer oppend en is het iets minder space ?

Hoelang heb je eigenlijk al niet gebruikt ?
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#5
laatste keer was op 10 maart, maar toen had ik MDA pillen dus weet niet of dat wat uitmaakt?
en het zijn hele sterke pillen dus wil zoiezo niet te hard gaan zoals op 10 maart -.-
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tweede keer gewoon veel meer gebruiken :wink: Nee serieus als je het nog niet vaak gedaan heb, kan het niet heel veel kwaad als je snel daarna weer neemt, bij mij tien iig niet...zou gewoon 1e x 1 pil nemen 2e keer 1.5 tot 2 maar waarschijnlijk is het niet eens nosig.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ligt er ook een beetje aan hoeveel je er de eerste avond neemt. Neem er gewoon 1 de eerste avond. Kun je je op de 28e helemaal uitleven met meer, dan merk je het zeker weten wel.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#8
ok thx, ja ik pak woensdag zoiezo 1, en zaterdag ligt het eraan of een vriend van me ook wil spacen ofniet anders heb ik er 2 .
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#9
jazeker zul je wat voelen,misschien iets meer nemen alleen met PR
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb witte mitshubishi's



deze dus, vriendin van me zegt dat ze goed zijn.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
hmm jammie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."