Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBreking van licht!

Breking van licht!

24 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gister hadden Delerium en ik veel gesnoept van de MDMA. Ik heb bij MDMA altijd dat er een wazige gloed om lampen heen hangt. Maar gister was het echt extreem.... alle lampen hadden grote dikke witte stralen tot ongeveer een meter voor mn voeten op de grond. Ik vond het maar prachtig.

Nu is mijn vraag aan jullie hebben jullie daar ook wel eens last van?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee :smoke:

Wel psychedelisch inderdaad, zou het ook wel eens willen zien! :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik had met paddo's een keer een vergelijkbaar iets, ik keek naar de lamp en de stralen licht die er van af kwamen waren suuuper vet, ik kon er gewoon een "kamer" achter zien :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
BillyBilo zei:
ik had met paddo's een keer een vergelijkbaar iets, ik keek naar de lamp en de stralen licht die er van af kwamen waren suuuper vet, ik kon er gewoon een "kamer" achter zien :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik wordt er altijd zo blij van!! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had het de laatste keer. het was al ochtend en de zon scheen, en t was echt alsof de helderheid en scherpte ver 10 dubbeld was ofzo :openmouth:
Als ik naar een boom keek zag ik de bovenkant helemaal verdwijnen in het licht :mrgreen:

god, wat was dat een vage nacht :xtc:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat komt omdat je pupillen zo verwijd zijn dat je lens als het waren overbelicht is (als een foto)...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
-spaceman- zei:
dat komt omdat je pupillen zo verwijd zijn dat je lens als het waren overbelicht is (als een foto)...
Klik om te vergroten...

Wow heel wetenschappelijk!!! Maar zo de waarheid!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kennabis zei:
-spaceman- zei:
dat komt omdat je pupillen zo verwijd zijn dat je lens als het waren overbelicht is (als een foto)...
Klik om te vergroten...

Wow heel wetenschappelijk!!! Maar zo de waarheid!
Klik om te vergroten...

Je bent weer stoned, dat zeg je altijd als je stoned bent :stoned: :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb dit ook eens gehad, ik stond op een heuvel (Limburg jwt) en ik keek uit over een prachtig landschap, en de zonnestralen waren ook precies zoals jullie beschreven, erg mooi om te zien :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
blinded by the lights
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kennabis zei:
Gister hadden Delerium en ik veel gesnoept van de MDMA. Ik heb bij MDMA altijd dat er een wazige gloed om lampen heen hangt. Maar gister was het echt extreem.... alle lampen hadden grote dikke witte stralen tot ongeveer een meter voor mn voeten op de grond. Ik vond het maar prachtig.

Nu is mijn vraag aan jullie hebben jullie daar ook wel eens last van?
Klik om te vergroten...

Ik heb dat zo goed als altijd, lijkt mij ook maar logish effect dankzij de puppilverwijding.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb het een keer gehad, maar dat was meer het soort wazigheid dat lichten uitlopen wat je ook hebt als je ogen tranen.. Verder niet eigenlijk..

Maar ik weet van mensen dat ze op alles wat licht geeft enorm spacen met mdma / xtc op :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bewild zei:
Ik heb dat zo goed als altijd, lijkt mij ook maar logish effect dankzij de puppilverwijding.
Klik om te vergroten...

Niet heel logisch, want ik heb het nooit zo heftig. Altijd maar een heel klein beetje, maar niet echt noemenswaardig ofzo :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind het eigenlijk ook wel logisch
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
misschien dat je dr onder invloed meer voor openstaat... ik zie bijvoorbeeld bij gebruik van paddo's een helder onderscheid tussen alle lichtschakeringen op de muur, aflopend van licht naar donkerder

dit zie ik normaal ook wel, maar veel minder helder en duidelijk
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#16
mmmh nu ik het me bedenk heb ik ook vaak, maar dan niet zo heftig maar meer van die grote vlokken zoals al vermeld:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
heb ik in discotheek gehad is zalig om naar te kijken :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
welcome to the world of extacy
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
blacklights hebben altijd zo'n extra paarse waas er rond bij mij.. maaj alles ziet een beetje wazig e :tongueout:
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#20
-spaceman- zei:
dat komt omdat je pupillen zo verwijd zijn dat je lens als het waren overbelicht is (als een foto)...
Klik om te vergroten...

Haha, nee hoor. Buiten het bewustzijnveranderende effect wat dit veroorzaakt wordt 8% van de MDMA omgezet in MDA, een licht hallucinerende stof. Ik vermoed dat dit deze effecten bij je veroorzaakt.

ps. Ik ben een ervaren gebruiker, doe dit al 17 jaar (vroeger extreem veel, nu een paar keer per jaar). Dus als je vragen hebt..... Kom maar op!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."