Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBreking van licht!

Breking van licht!

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het een klein beetje bij de paddo's maar altijd bij MDMA, maar dit was echt heel erg sterk gewoon en heldere strepen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kennabis zei:
Gister hadden Delerium en ik veel gesnoept van de MDMA. Ik heb bij MDMA altijd dat er een wazige gloed om lampen heen hangt. Maar gister was het echt extreem.... alle lampen hadden grote dikke witte stralen tot ongeveer een meter voor mn voeten op de grond. Ik vond het maar prachtig.

Nu is mijn vraag aan jullie hebben jullie daar ook wel eens last van?
Klik om te vergroten...

Ik heb dat zo goed als altijd, lijkt mij ook maar logish effect dankzij de puppilverwijding.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het een keer gehad, maar dat was meer het soort wazigheid dat lichten uitlopen wat je ook hebt als je ogen tranen.. Verder niet eigenlijk..

Maar ik weet van mensen dat ze op alles wat licht geeft enorm spacen met mdma / xtc op :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bewild zei:
Ik heb dat zo goed als altijd, lijkt mij ook maar logish effect dankzij de puppilverwijding.
Klik om te vergroten...

Niet heel logisch, want ik heb het nooit zo heftig. Altijd maar een heel klein beetje, maar niet echt noemenswaardig ofzo :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het eigenlijk ook wel logisch
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
misschien dat je dr onder invloed meer voor openstaat... ik zie bijvoorbeeld bij gebruik van paddo's een helder onderscheid tussen alle lichtschakeringen op de muur, aflopend van licht naar donkerder

dit zie ik normaal ook wel, maar veel minder helder en duidelijk
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#7
mmmh nu ik het me bedenk heb ik ook vaak, maar dan niet zo heftig maar meer van die grote vlokken zoals al vermeld:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb ik in discotheek gehad is zalig om naar te kijken :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
welcome to the world of extacy
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
blacklights hebben altijd zo'n extra paarse waas er rond bij mij.. maaj alles ziet een beetje wazig e :tongueout:
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#11
-spaceman- zei:
dat komt omdat je pupillen zo verwijd zijn dat je lens als het waren overbelicht is (als een foto)...
Klik om te vergroten...

Haha, nee hoor. Buiten het bewustzijnveranderende effect wat dit veroorzaakt wordt 8% van de MDMA omgezet in MDA, een licht hallucinerende stof. Ik vermoed dat dit deze effecten bij je veroorzaakt.

ps. Ik ben een ervaren gebruiker, doe dit al 17 jaar (vroeger extreem veel, nu een paar keer per jaar). Dus als je vragen hebt..... Kom maar op!
K
KennabisLid
01-01-2024, 00:00
#12
zaagmans zei:
-spaceman- zei:
dat komt omdat je pupillen zo verwijd zijn dat je lens als het waren overbelicht is (als een foto)...
Klik om te vergroten...

Haha, nee hoor. Buiten het bewustzijnveranderende effect wat dit veroorzaakt wordt 8% van de MDMA omgezet in MDA, een licht hallucinerende stof. Ik vermoed dat dit deze effecten bij je veroorzaakt.

ps. Ik ben een ervaren gebruiker, doe dit al 17 jaar (vroeger extreem veel, nu een paar keer per jaar). Dus als je vragen hebt..... Kom maar op!
Klik om te vergroten...


Wat een wetenschappers hier allemaal :grin:
M
MindtravelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha ik dacht dat ik de enige was, ik zie meestal om lichten (vooral bij lantaarnpalen op straat) een overdreven vlok eromheen).. met paddo's op leek het net carnavalsversiering.. met XTC heb ik dat ook wel maar dan zijn de vlokken niet zo ubergroot.. maar wel duidelijk..
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
zaagmans zei:
-spaceman- zei:
dat komt omdat je pupillen zo verwijd zijn dat je lens als het waren overbelicht is (als een foto)...
Klik om te vergroten...

Haha, nee hoor. Buiten het bewustzijnveranderende effect wat dit veroorzaakt wordt 8% van de MDMA omgezet in MDA, een licht hallucinerende stof. Ik vermoed dat dit deze effecten bij je veroorzaakt.

ps. Ik ben een ervaren gebruiker, doe dit al 17 jaar (vroeger extreem veel, nu een paar keer per jaar). Dus als je vragen hebt..... Kom maar op!
Klik om te vergroten...

man.....

je zegt nee, maar waarom is het licht zo vel dan??? je puppilen zijn gigantisch met xtc... al is xtc overdag gedaan... dan weet je waar ik over praat...
de grote van je pupillen is belangrijk om PRECIES DE JUISTE HOEVEELHEID LICHT DOOR TE LATEN... de juiste hoeveelheid licht op je oogcellen zorgt voor een goed scherp beeld...

weet aub waarover je praat

je gelooft toch zelf niet dat het licht bij x zo vel is door de hallucinerende stof mda....hoe ''ervaren'' je ook bent...

Waarnemen van beelden
De cornea, waarvan het bolronde oppervlak het voornaamste lichtbrekende element van het oog is, projecteert samen met de ooglens waarvan de verstelbare brekende functie voor de scherpstelling wordt gebruikt, een scherp, ondersteboven staand beeld op het netvlies. De lichtsterkte ervan wordt, net als bij een camera, geregeld door een diafragma. Bij de mens heeft het regenboogvlies de functie van diafragma. Kringspiertjes trekken dit afhankelijk van de lichtsterkte in meer of mindere mate dicht.
Klik om te vergroten...
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kennabis zei:
Gister hadden Delerium en ik veel gesnoept van de MDMA. Ik heb bij MDMA altijd dat er een wazige gloed om lampen heen hangt.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook altijd dat er een soort van grote licht bubbel om de lampen heen hangt. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gister hadden Delerium en ik veel gesnoept van de MDMA. Ik heb bij MDMA altijd dat er een wazige gloed om lampen heen hangt. Maar gister was het echt extreem.... alle lampen hadden grote dikke witte stralen tot ongeveer een meter voor mn voeten op de grond. Ik vond het maar prachtig.

Nu is mijn vraag aan jullie hebben jullie daar ook wel eens last van?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee :smoke:

Wel psychedelisch inderdaad, zou het ook wel eens willen zien! :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik had met paddo's een keer een vergelijkbaar iets, ik keek naar de lamp en de stralen licht die er van af kwamen waren suuuper vet, ik kon er gewoon een "kamer" achter zien :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
BillyBilo zei:
ik had met paddo's een keer een vergelijkbaar iets, ik keek naar de lamp en de stralen licht die er van af kwamen waren suuuper vet, ik kon er gewoon een "kamer" achter zien :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik wordt er altijd zo blij van!! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik had het de laatste keer. het was al ochtend en de zon scheen, en t was echt alsof de helderheid en scherpte ver 10 dubbeld was ofzo :openmouth:
Als ik naar een boom keek zag ik de bovenkant helemaal verdwijnen in het licht :mrgreen:

god, wat was dat een vage nacht :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."