#1
westside zei:hoe komt het dan want in nederland zijn ze het goedkoopst
ik denket ni, overtijd oranje mitsu's tege 1euri 'tstuk

westside zei:hoe komt het dan want in nederland zijn ze het goedkoopst

Big Mo zei:vroeger gingen er koeriers in de Bus naar Spanje, goedkope AOD busreis
tas werd er bij de instapplaats ingezet door een persoon die zelf niet in de bus stapte en dit ging super, de koerier die wel in de bus stapt heeft de tas / koffer niet aangeraakt, dus zelgs vingerafdrukken en/of speurhonden kunnen geen verband leggen tussen de tas/koffer en de koerier, die de tas er zelfs niet uitneemt op plaats van bestemming, hier komt een lokale persoon in aktie die weet welke tas/koffer het is, de reiziger is er alleen maar voor om er op toe te zien dat de tas/koffer niet is ontdekt en evt. wordt gevolgd![]()
of andere optie, spanjaard rijdt schade in NL , de ANWB transporteerd deze auto (incl vracht in reserve wiel) in samenwerking met spaanse ANWB terug naar spanje, dezelfde ANWB brengt schade auto's / caravans van Nederlandse toeristen van spanje naar NL met jawel aanboord spullen met herkomst Marocco![]()
Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen waarbij de transporteur niet op de hoogte is van de vracht, en een paar duizend euro schade aan de voertuig weegt niet op tegen het gemak.
westside zei:kom zelf uit marokko heb de bus een keer gepakt gooi wat eten en drinken in een tas vullde de onder kant met 4.5 kilo ging met een neef daarnaar toe ik leidde de buschauffer af hij gooit die tas erin een keer gedaan maar nooit meer ik kon de spaning niet meer aan ik moest bijna plassen van de zenuwen dit soor dingen moet je overlaten aan mensen met ballen is trouwens gelukt maar was maar eenmalig maar echt heftig je had me moeten zien helemaal bleek
HarDman zei:westside zei:kom zelf uit marokko heb de bus een keer gepakt gooi wat eten en drinken in een tas vullde de onder kant met 4.5 kilo ging met een neef daarnaar toe ik leidde de buschauffer af hij gooit die tas erin een keer gedaan maar nooit meer ik kon de spaning niet meer aan ik moest bijna plassen van de zenuwen dit soor dingen moet je overlaten aan mensen met ballen is trouwens gelukt maar was maar eenmalig maar echt heftig je had me moeten zien helemaal bleek
En dan vraag jij je af of ze in belgie pillen slikken........Jongen volgens mij zijn het alleen maar praatjes......en praatjes vullen geen gaatjes!!!
westside zei:wise men listen wat heeft dat er mee te maken ik ken zat dealers die honderden euros per dag verdienen dus kom niet met die bullshit wise men listen wijik hoor veel ik zie veel alleen xtc dat wordt niet veel gebruikt in mijn omgeving da
ik kom naar belgie met pillen als je wilt ,dan zien we wie praatjes hebt
je praat over kleine dingen niet grote ik heb niet gezegd dat ik 1000 kilo hash uit marokko heb gesmokkeld het was maar 4 kilo en een paar gram ik had het zelf niet gesmokkeld mijn neef gooide het in de bus dus ik liep helemaal geen risico anders zou ik nooit hebben gedaan en trouwens dat was eenmalig.
westside zei:praatjes vullen geen gaatjes er zijn zat marokaanse hash dealers die grote hoeveelheden hash smokkelen en die helemaal niks over xtc weten laat staan dat ze die in belgie verkopen want die houden daar zich niet mee bezig .
met het xtc gebruik in belgie dat was een gesprek dat ik tussen twee jongens had opgepikt ze hadden het erover dat er geen interesse was voor xtc in pillen vandaar uit dacht ik dat er in belgie geen xtc werd gebruikt
praatjes vullen geen gaatjes jongen als je wat nodig hebt zeg het dan gewoon dan zien we hier wie praatjes heeft
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."