Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvage pillen

vage pillen

73 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
niet meer bij hem kope XD
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik dacht alleen in nederland en lande waar veel feesten worden gehad kan zijn dat er in belgie geslikt wordt maar ik bedoelde daar mee of er echt veel wordt gebruikt door die mensen daar
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ga dat doen als ik nieuwe pillen ga halen maar andere kant ik vetrouw mijn vrienden maar zij zijn ook maar mensen en die kunnen fout maken maar ik heb een honderden stuks gehad maar deze zijn wel goed heb ze zelf ook al gebruikt maar ik zit goed nu maar alvast bedankt voor je informatie

ps. prijs in belgie scheelt dat veel met die in nederlnad
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
westside zei:
ps. prijs in belgie scheelt dat veel met die in nederlnad
Klik om te vergroten...


Nee.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
hoe komt dat dan
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoe komt het dan want in nederland zijn ze het goedkoopst
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
westside zei:
hoe komt het dan want in nederland zijn ze het goedkoopst
Klik om te vergroten...


Hoe weet jij dat? Je wist nog niet eens dat er in Belgie ook xtc geslikt werd..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja maar die dingen worden in nederland gemaakt daar staat nederland bekent om dus het toch zo zijn dat het in belgie duurder is dat is wat ik dacht als mis heb sorry
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik weet de prijzen niet in belgië

maar ik denk dat het niet veel zal verschillen

je krijgt ze MET GEMAK de grens over van nederland naar belgië

egt op 100% zekerheid dat je ze zonder problemen over krijgt als je het goed aanpakt

dus denk niet dat het veel zal verschillen, hoogstens door de "schaarste" miss in belgie?

maar daar weet ik ook niks vanaf
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
smokkel is makelijk want er is geen controle maar toch loop je risico daarom denk ik dat het wat goekoper hier is dus dit is allen wat ik denk
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
westside zei:
smokkel is makelijk want er is geen controle maar toch loop je risico daarom denk ik dat het wat goekoper hier is dus dit is allen wat ik denk
Klik om te vergroten...

als jij je pillen van nederland naar belgie wilt brengen he, kan ik je BIJ WIJZE van helpen daarmee, haal ik ze in nederland op en breng ik ze naar belgie, een plaats waar ik afspreek, 5km over de grens... dan garandeer ik jou dat ik niet gepakt wordt bij een grenscontrole, NOOIT, even sterk risico zou ik dan hebben als dat ik ze gewoon vervoer in nederland

maar goed, bij wijze van he :wink: ik doe het dus niet

voorbeeld:

auto 1: pille
auto 2: clean

auto 2 rijd de grens over @ plaatsje (dus geen autobaan) geen controle, belt auto 1 en die rijd ook over de grens

zit je al in belgie :wink:

wel controle? auto 2 heeft niks dus kan weg, en belt auto 1 op dat er controle is... die gaat dus niet de grens over

makkelijk he :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
als het zou makelijk zou zijn dan zou het iedereen doen dus naar spanje kan dus ook gesmokkelt worden op deze manier dan zou ik multimiljnair ziojn want in spanje zijn duur ik geloof je best wel maar ik denk niet dat het zo makelijk gaat



spreek je morgen rond deze tijd laterrrrrrrrrrrrrr
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
maar dan zou je dus al van nederland - belgie daarna belgie - frankrijk daarna frankrijk - spanje

en frankrijk en spanje hebben toch heel andere regels en wetgeving

het is een stuk strenger daar...

en je moet kleine plaatsjes weten :wink: waardoor je verder kan
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
tis e feit dat pille mega makkelijk over de grens geraken, mijn mannetje haalt ze uit antwerpen en die komen van den haag wat vlakbij antwerpen ligt en ze kosten ook geen geld
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
@bob : den haag vlak bij antwerpen? wat noem jij vlak bij? ik noem vlakbij de bakker achter mijn hoek. den haag is minstens 1h rijden vanuit antwerpen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb ook veel pillen liggen verkoop ze ook voor een kleine prijsje maar dan moet er wel over de 50 gekocht worde deze zijn tussen de 140 nen 160 mdma
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
westside zei:
ik dacht alleen in nederland en lande waar veel feesten worden gehad kan zijn dat er in belgie geslikt wordt maar ik bedoelde daar mee of er echt veel wordt gebruikt door die mensen daar
Klik om te vergroten...


Denk je dat belgen niet veel feesten misschien. :beer: Tuurlijk word er hier veel xtc geslikt.. op feestjes zie je haast niks anders.
Klik om te vergroten...

En niet alleen in Belgie..... Overal op deze wereld is drugs, dus overal wordt gebruikt, misschien in het ene land meer als het andere.....Maar overal heb je people die dr van houden om hardcore gek te gaan..... Beetje naief om te denken dat in Belgie bijna niet gebruikt wordt:confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
westside zei:
hoe komt het dan want in nederland zijn ze het goedkoopst
Klik om te vergroten...

ik denket ni, overtijd oranje mitsu's tege 1euri 'tstuk :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
vroeger gingen er koeriers in de Bus naar Spanje, goedkope AOD busreis
tas werd er bij de instapplaats ingezet door een persoon die zelf niet in de bus stapte en dit ging super, de koerier die wel in de bus stapt heeft de tas / koffer niet aangeraakt, dus zelgs vingerafdrukken en/of speurhonden kunnen geen verband leggen tussen de tas/koffer en de koerier, die de tas er zelfs niet uitneemt op plaats van bestemming, hier komt een lokale persoon in aktie die weet welke tas/koffer het is, de reiziger is er alleen maar voor om er op toe te zien dat de tas/koffer niet is ontdekt en evt. wordt gevolgd :mrgreen:

of andere optie, spanjaard rijdt schade in NL , de ANWB transporteerd deze auto (incl vracht in reserve wiel) in samenwerking met spaanse ANWB terug naar spanje, dezelfde ANWB brengt schade auto's / caravans van Nederlandse toeristen van spanje naar NL met jawel aanboord spullen met herkomst Marocco :grin:

Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen waarbij de transporteur niet op de hoogte is van de vracht, en een paar duizend euro schade aan de voertuig weegt niet op tegen het gemak.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Big Mo zei:
vroeger gingen er koeriers in de Bus naar Spanje, goedkope AOD busreis
tas werd er bij de instapplaats ingezet door een persoon die zelf niet in de bus stapte en dit ging super, de koerier die wel in de bus stapt heeft de tas / koffer niet aangeraakt, dus zelgs vingerafdrukken en/of speurhonden kunnen geen verband leggen tussen de tas/koffer en de koerier, die de tas er zelfs niet uitneemt op plaats van bestemming, hier komt een lokale persoon in aktie die weet welke tas/koffer het is, de reiziger is er alleen maar voor om er op toe te zien dat de tas/koffer niet is ontdekt en evt. wordt gevolgd :mrgreen:

of andere optie, spanjaard rijdt schade in NL , de ANWB transporteerd deze auto (incl vracht in reserve wiel) in samenwerking met spaanse ANWB terug naar spanje, dezelfde ANWB brengt schade auto's / caravans van Nederlandse toeristen van spanje naar NL met jawel aanboord spullen met herkomst Marocco :grin:

Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen waarbij de transporteur niet op de hoogte is van de vracht, en een paar duizend euro schade aan de voertuig weegt niet op tegen het gemak.
Klik om te vergroten...

Ja of je stopt het in mensen, en dan geef je ze geld om het er weer uit te mogen halen in een ander land.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."