Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvage pillen

vage pillen

73 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
maar dan zou je dus al van nederland - belgie daarna belgie - frankrijk daarna frankrijk - spanje

en frankrijk en spanje hebben toch heel andere regels en wetgeving

het is een stuk strenger daar...

en je moet kleine plaatsjes weten :wink: waardoor je verder kan
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
tis e feit dat pille mega makkelijk over de grens geraken, mijn mannetje haalt ze uit antwerpen en die komen van den haag wat vlakbij antwerpen ligt en ze kosten ook geen geld
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
@bob : den haag vlak bij antwerpen? wat noem jij vlak bij? ik noem vlakbij de bakker achter mijn hoek. den haag is minstens 1h rijden vanuit antwerpen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb ook veel pillen liggen verkoop ze ook voor een kleine prijsje maar dan moet er wel over de 50 gekocht worde deze zijn tussen de 140 nen 160 mdma
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Saivy zei:
westside zei:
ik dacht alleen in nederland en lande waar veel feesten worden gehad kan zijn dat er in belgie geslikt wordt maar ik bedoelde daar mee of er echt veel wordt gebruikt door die mensen daar
Klik om te vergroten...


Denk je dat belgen niet veel feesten misschien. :beer: Tuurlijk word er hier veel xtc geslikt.. op feestjes zie je haast niks anders.
Klik om te vergroten...

En niet alleen in Belgie..... Overal op deze wereld is drugs, dus overal wordt gebruikt, misschien in het ene land meer als het andere.....Maar overal heb je people die dr van houden om hardcore gek te gaan..... Beetje naief om te denken dat in Belgie bijna niet gebruikt wordt:confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
westside zei:
hoe komt het dan want in nederland zijn ze het goedkoopst
Klik om te vergroten...

ik denket ni, overtijd oranje mitsu's tege 1euri 'tstuk :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
vroeger gingen er koeriers in de Bus naar Spanje, goedkope AOD busreis
tas werd er bij de instapplaats ingezet door een persoon die zelf niet in de bus stapte en dit ging super, de koerier die wel in de bus stapt heeft de tas / koffer niet aangeraakt, dus zelgs vingerafdrukken en/of speurhonden kunnen geen verband leggen tussen de tas/koffer en de koerier, die de tas er zelfs niet uitneemt op plaats van bestemming, hier komt een lokale persoon in aktie die weet welke tas/koffer het is, de reiziger is er alleen maar voor om er op toe te zien dat de tas/koffer niet is ontdekt en evt. wordt gevolgd :mrgreen:

of andere optie, spanjaard rijdt schade in NL , de ANWB transporteerd deze auto (incl vracht in reserve wiel) in samenwerking met spaanse ANWB terug naar spanje, dezelfde ANWB brengt schade auto's / caravans van Nederlandse toeristen van spanje naar NL met jawel aanboord spullen met herkomst Marocco :grin:

Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen waarbij de transporteur niet op de hoogte is van de vracht, en een paar duizend euro schade aan de voertuig weegt niet op tegen het gemak.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Big Mo zei:
vroeger gingen er koeriers in de Bus naar Spanje, goedkope AOD busreis
tas werd er bij de instapplaats ingezet door een persoon die zelf niet in de bus stapte en dit ging super, de koerier die wel in de bus stapt heeft de tas / koffer niet aangeraakt, dus zelgs vingerafdrukken en/of speurhonden kunnen geen verband leggen tussen de tas/koffer en de koerier, die de tas er zelfs niet uitneemt op plaats van bestemming, hier komt een lokale persoon in aktie die weet welke tas/koffer het is, de reiziger is er alleen maar voor om er op toe te zien dat de tas/koffer niet is ontdekt en evt. wordt gevolgd :mrgreen:

of andere optie, spanjaard rijdt schade in NL , de ANWB transporteerd deze auto (incl vracht in reserve wiel) in samenwerking met spaanse ANWB terug naar spanje, dezelfde ANWB brengt schade auto's / caravans van Nederlandse toeristen van spanje naar NL met jawel aanboord spullen met herkomst Marocco :grin:

Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen waarbij de transporteur niet op de hoogte is van de vracht, en een paar duizend euro schade aan de voertuig weegt niet op tegen het gemak.
Klik om te vergroten...

Ja of je stopt het in mensen, en dan geef je ze geld om het er weer uit te mogen halen in een ander land.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
kom zelf uit marokko heb de bus een keer gepakt gooi wat eten en drinken in een tas vullde de onder kant met 4.5 kilo ging met een neef daarnaar toe ik leidde de buschauffer af hij gooit die tas erin een keer gedaan maar nooit meer ik kon de spaning niet meer aan ik moest bijna plassen van de zenuwen dit soor dingen moet je overlaten aan mensen met ballen is trouwens gelukt maar was maar eenmalig maar echt heftig je had me moeten zien helemaal bleek
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
westside zei:
kom zelf uit marokko heb de bus een keer gepakt gooi wat eten en drinken in een tas vullde de onder kant met 4.5 kilo ging met een neef daarnaar toe ik leidde de buschauffer af hij gooit die tas erin een keer gedaan maar nooit meer ik kon de spaning niet meer aan ik moest bijna plassen van de zenuwen dit soor dingen moet je overlaten aan mensen met ballen is trouwens gelukt maar was maar eenmalig maar echt heftig je had me moeten zien helemaal bleek
Klik om te vergroten...

En dan vraag jij je af of ze in belgie pillen slikken........Jongen volgens mij zijn het alleen maar praatjes......en praatjes vullen geen gaatjes!!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
HarDman zei:
westside zei:
kom zelf uit marokko heb de bus een keer gepakt gooi wat eten en drinken in een tas vullde de onder kant met 4.5 kilo ging met een neef daarnaar toe ik leidde de buschauffer af hij gooit die tas erin een keer gedaan maar nooit meer ik kon de spaning niet meer aan ik moest bijna plassen van de zenuwen dit soor dingen moet je overlaten aan mensen met ballen is trouwens gelukt maar was maar eenmalig maar echt heftig je had me moeten zien helemaal bleek
Klik om te vergroten...

En dan vraag jij je af of ze in belgie pillen slikken........Jongen volgens mij zijn het alleen maar praatjes......en praatjes vullen geen gaatjes!!!
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Wise men listen, Westside :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
praatjes vullen geen gaatjes er zijn zat marokaanse hash dealers die grote hoeveelheden hash smokkelen en die helemaal niks over xtc weten laat staan dat ze die in belgie verkopen want die houden daar zich niet mee bezig .

met het xtc gebruik in belgie dat was een gesprek dat ik tussen twee jongens had opgepikt ze hadden het erover dat er geen interesse was voor xtc in pillen vandaar uit dacht ik dat er in belgie geen xtc werd gebruikt

praatjes vullen geen gaatjes jongen als je wat nodig hebt zeg het dan gewoon dan zien we hier wie praatjes heeft
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
praatjes vullen geen gaatjes er zijn zat marokaanse hash dealers die grote hoeveelheden hash smokkelen en die helemaal niks over xtc weten laat staan dat ze die in belgie verkopen want die houden daar zich niet mee bezig .

met het xtc gebruik in belgie dat was een gesprek dat ik tussen twee jongens had opgepikt ze hadden het erover dat er geen interesse was voor xtc in pillen vandaar uit dacht ik dat er in belgie geen xtc werd gebruikt

praatjes vullen geen gaatjes jongen als je wat nodig hebt zeg het dan gewoon dan zien we hier wie praatjes heeft
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
wise men listen wat heeft dat er mee te maken ik ken zat dealers die honderden euros per dag verdienen dus kom niet met die bullshit wise men listen wijik hoor veel ik zie veel alleen xtc dat wordt niet veel gebruikt in mijn omgeving da

ik kom naar belgie met pillen als je wilt ,dan zien we wie praatjes hebt
je praat over kleine dingen niet grote ik heb niet gezegd dat ik 1000 kilo hash uit marokko heb gesmokkeld het was maar 4 kilo en een paar gram ik had het zelf niet gesmokkeld mijn neef gooide het in de bus dus ik liep helemaal geen risico anders zou ik nooit hebben gedaan en trouwens dat was eenmalig.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
westside zei:
wise men listen wat heeft dat er mee te maken ik ken zat dealers die honderden euros per dag verdienen dus kom niet met die bullshit wise men listen wijik hoor veel ik zie veel alleen xtc dat wordt niet veel gebruikt in mijn omgeving da

ik kom naar belgie met pillen als je wilt ,dan zien we wie praatjes hebt
je praat over kleine dingen niet grote ik heb niet gezegd dat ik 1000 kilo hash uit marokko heb gesmokkeld het was maar 4 kilo en een paar gram ik had het zelf niet gesmokkeld mijn neef gooide het in de bus dus ik liep helemaal geen risico anders zou ik nooit hebben gedaan en trouwens dat was eenmalig.
Klik om te vergroten...

Met wise men listen bedoelde ik dat het soms beter is om te leren van anderen aangaande onderwerpen waar je zelf geen ervaring mee hebt, dan je groter voor te doen dan je bent of de wijsheid in pacht hebt. Dit is niet aanvallend bedoelt, ik vertel je alleen even dat hier niet telt wie de grootste mond heeft.

Oh en ik woon in Nederland, en pillen heb meer dan genoeg :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
sorry vekeerd begrepen ik wou niet overkomen als iemand die veel praat
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
westside zei:
praatjes vullen geen gaatjes er zijn zat marokaanse hash dealers die grote hoeveelheden hash smokkelen en die helemaal niks over xtc weten laat staan dat ze die in belgie verkopen want die houden daar zich niet mee bezig .

met het xtc gebruik in belgie dat was een gesprek dat ik tussen twee jongens had opgepikt ze hadden het erover dat er geen interesse was voor xtc in pillen vandaar uit dacht ik dat er in belgie geen xtc werd gebruikt

praatjes vullen geen gaatjes jongen als je wat nodig hebt zeg het dan gewoon dan zien we hier wie praatjes heeft
Klik om te vergroten...

Moet jij jezelf bewijzen.... Ik heb helemaal niks nodig, en als ik wat nodig heb haal ik dat bij mn betrouwbare dealers....en geen snot jong wat zichzelf WESTSIDE noemt.... Je kan ook een keer wat aannemen van iemand, het enige wat jij doet is een weerwoord geven of de overtreffende trap zoeken. Dat deden ze op de kleuterschool ook.....ergens blijven hangen?....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
wie is xd
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ten eerste ik had het niett tegen jouw je hoeft niet gelijk bijdehand te doen . Ten tweede als ik jouw zou verkopen en je vetrouwde het niet
slik ik altijd een pil voor de klant zodat die zou weten dat geen troep koopt hoezo vaste dealers en als za ergens goedkoper zijn.

p.s noem mezelf westside omdat ik uit west kom
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
westside zei:
wie is xd
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."