#1
looks like speed to me....
laan zei:Kutpillen ook tegenwoordig. Vroeger was het merendeel gewoon lekker puur.
westside zei:smokkel is makelijk want er is geen controle maar toch loop je risico daarom denk ik dat het wat goekoper hier is dus dit is allen wat ik denk
Saivy zei:westside zei:ik dacht alleen in nederland en lande waar veel feesten worden gehad kan zijn dat er in belgie geslikt wordt maar ik bedoelde daar mee of er echt veel wordt gebruikt door die mensen daar
Denk je dat belgen niet veel feesten misschien.Tuurlijk word er hier veel xtc geslikt.. op feestjes zie je haast niks anders.
westside zei:hoe komt het dan want in nederland zijn ze het goedkoopst

Big Mo zei:vroeger gingen er koeriers in de Bus naar Spanje, goedkope AOD busreis
tas werd er bij de instapplaats ingezet door een persoon die zelf niet in de bus stapte en dit ging super, de koerier die wel in de bus stapt heeft de tas / koffer niet aangeraakt, dus zelgs vingerafdrukken en/of speurhonden kunnen geen verband leggen tussen de tas/koffer en de koerier, die de tas er zelfs niet uitneemt op plaats van bestemming, hier komt een lokale persoon in aktie die weet welke tas/koffer het is, de reiziger is er alleen maar voor om er op toe te zien dat de tas/koffer niet is ontdekt en evt. wordt gevolgd![]()
of andere optie, spanjaard rijdt schade in NL , de ANWB transporteerd deze auto (incl vracht in reserve wiel) in samenwerking met spaanse ANWB terug naar spanje, dezelfde ANWB brengt schade auto's / caravans van Nederlandse toeristen van spanje naar NL met jawel aanboord spullen met herkomst Marocco![]()
Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen waarbij de transporteur niet op de hoogte is van de vracht, en een paar duizend euro schade aan de voertuig weegt niet op tegen het gemak.
westside zei:kom zelf uit marokko heb de bus een keer gepakt gooi wat eten en drinken in een tas vullde de onder kant met 4.5 kilo ging met een neef daarnaar toe ik leidde de buschauffer af hij gooit die tas erin een keer gedaan maar nooit meer ik kon de spaning niet meer aan ik moest bijna plassen van de zenuwen dit soor dingen moet je overlaten aan mensen met ballen is trouwens gelukt maar was maar eenmalig maar echt heftig je had me moeten zien helemaal bleek
HarDman zei:westside zei:kom zelf uit marokko heb de bus een keer gepakt gooi wat eten en drinken in een tas vullde de onder kant met 4.5 kilo ging met een neef daarnaar toe ik leidde de buschauffer af hij gooit die tas erin een keer gedaan maar nooit meer ik kon de spaning niet meer aan ik moest bijna plassen van de zenuwen dit soor dingen moet je overlaten aan mensen met ballen is trouwens gelukt maar was maar eenmalig maar echt heftig je had me moeten zien helemaal bleek
En dan vraag jij je af of ze in belgie pillen slikken........Jongen volgens mij zijn het alleen maar praatjes......en praatjes vullen geen gaatjes!!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."