Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvage pillen

vage pillen

73 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
looks like speed to me....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ongeveer al een half jaar geleden, hadde we zin om pilletjes te neme(ouders waren weg van een maatje) :grin: , maar onze vaste dealer was er nie , maar ik kon iemand die wel wat had, gingen we ze ophalen. Het waren mitsu´s volgens hem, witte pillen met mitsubishi teken. Wij hem allemaal innemen (5en). de een na de andere over ze nek. een maatje van mij werd helemaal para, die begon beetje met zijn armen te slingeren en die voelde zich echt kut zei die in de trip, dus hij had wel super veel energy maar was echt nie waus, anders had ie zich wel goed gevoeld. De enige die nie over ze nek ging was ik. Nou hadden we nog gerelaxed, niemand was waus, iedengeval niet normaal waus. we hadden alleen een lulkick, die ene maat had ik naar huis gebracht, had ie met zijn stomme kop zijn ma gebeld dat ie een pilletje had genome :confused: , weet iemand misschien wat voor stof hier in heb gezeten, volgensmij was het geen mdma. :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
maar dat kan toch niet van 1 pilletje ook al is het alleen speed?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
mCCP Mischien? Klote spul is dat.

mCPP of meta-Chloor-Phenyl-Piperazine is een stof die regelmatig wordt aangetroffen in pillen die verkocht worden als XTC. Er zijn pillen in omloop met alleen mCPP als werkzame stof maar ook pillen met mCPP en (een beetje) XTC.
mCPP verhoogt net als XTC de serotonine werking in de hersenen. De effecten van mCPP wisselen sterk. Sommige mensen vinden de werking van mCPP te vergelijken met die van XTC. mCPP heeft echter geen stimulerende werking.
De meeste gebruikers ondervinden negatieve effecten zoals misselijkheid, duizeligheid, angsten, hallucinaties, onrust, rillingen en hoofdpijn. Deze treden vooral op wanneer de pil (bijna) is uitgewerkt. Hoe hoger de dosering van mCPP, des te meer kans er is op negatieve effecten.
Een ander risico bij gebruik van mCPP is serotoninevergiftiging. Hierbij is er te veel serotonine in de hersenen actief. De kans hierop neemt toe als mCPP wordt gecombineerd met middelen die ook serotonine vrijmaken, bijvoorbeeld XTC en bepaalde antidepressiva.
mCPP wordt beschouwd als niet geregistreerd geneesmiddel en valt onder de Wet op de geneesmiddelenvoorziening. Handel in mCPP is verboden.
Er zijn veel verschillende pillen met mCPP in omloop. Aan het uiterlijk van een XTC-pil is niet te zien of er mCPP in zit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
laan zei:
Kutpillen ook tegenwoordig. Vroeger was het merendeel gewoon lekker puur.
Klik om te vergroten...

Zelf een lab neerzetten.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kutpillen ook tegenwoordig. Vroeger was het merendeel gewoon lekker puur.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
DreamWeaver zei:
Zelf een lab neerzetten.
Klik om te vergroten...

:grin: Ik ben je klant
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
westside zei:
smokkel is makelijk want er is geen controle maar toch loop je risico daarom denk ik dat het wat goekoper hier is dus dit is allen wat ik denk
Klik om te vergroten...

als jij je pillen van nederland naar belgie wilt brengen he, kan ik je BIJ WIJZE van helpen daarmee, haal ik ze in nederland op en breng ik ze naar belgie, een plaats waar ik afspreek, 5km over de grens... dan garandeer ik jou dat ik niet gepakt wordt bij een grenscontrole, NOOIT, even sterk risico zou ik dan hebben als dat ik ze gewoon vervoer in nederland

maar goed, bij wijze van he :wink: ik doe het dus niet

voorbeeld:

auto 1: pille
auto 2: clean

auto 2 rijd de grens over @ plaatsje (dus geen autobaan) geen controle, belt auto 1 en die rijd ook over de grens

zit je al in belgie :wink:

wel controle? auto 2 heeft niks dus kan weg, en belt auto 1 op dat er controle is... die gaat dus niet de grens over

makkelijk he :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
als het zou makelijk zou zijn dan zou het iedereen doen dus naar spanje kan dus ook gesmokkelt worden op deze manier dan zou ik multimiljnair ziojn want in spanje zijn duur ik geloof je best wel maar ik denk niet dat het zo makelijk gaat



spreek je morgen rond deze tijd laterrrrrrrrrrrrrr
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
maar dan zou je dus al van nederland - belgie daarna belgie - frankrijk daarna frankrijk - spanje

en frankrijk en spanje hebben toch heel andere regels en wetgeving

het is een stuk strenger daar...

en je moet kleine plaatsjes weten :wink: waardoor je verder kan
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
tis e feit dat pille mega makkelijk over de grens geraken, mijn mannetje haalt ze uit antwerpen en die komen van den haag wat vlakbij antwerpen ligt en ze kosten ook geen geld
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
@bob : den haag vlak bij antwerpen? wat noem jij vlak bij? ik noem vlakbij de bakker achter mijn hoek. den haag is minstens 1h rijden vanuit antwerpen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb ook veel pillen liggen verkoop ze ook voor een kleine prijsje maar dan moet er wel over de 50 gekocht worde deze zijn tussen de 140 nen 160 mdma
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Saivy zei:
westside zei:
ik dacht alleen in nederland en lande waar veel feesten worden gehad kan zijn dat er in belgie geslikt wordt maar ik bedoelde daar mee of er echt veel wordt gebruikt door die mensen daar
Klik om te vergroten...


Denk je dat belgen niet veel feesten misschien. :beer: Tuurlijk word er hier veel xtc geslikt.. op feestjes zie je haast niks anders.
Klik om te vergroten...

En niet alleen in Belgie..... Overal op deze wereld is drugs, dus overal wordt gebruikt, misschien in het ene land meer als het andere.....Maar overal heb je people die dr van houden om hardcore gek te gaan..... Beetje naief om te denken dat in Belgie bijna niet gebruikt wordt:confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
westside zei:
hoe komt het dan want in nederland zijn ze het goedkoopst
Klik om te vergroten...

ik denket ni, overtijd oranje mitsu's tege 1euri 'tstuk :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
vroeger gingen er koeriers in de Bus naar Spanje, goedkope AOD busreis
tas werd er bij de instapplaats ingezet door een persoon die zelf niet in de bus stapte en dit ging super, de koerier die wel in de bus stapt heeft de tas / koffer niet aangeraakt, dus zelgs vingerafdrukken en/of speurhonden kunnen geen verband leggen tussen de tas/koffer en de koerier, die de tas er zelfs niet uitneemt op plaats van bestemming, hier komt een lokale persoon in aktie die weet welke tas/koffer het is, de reiziger is er alleen maar voor om er op toe te zien dat de tas/koffer niet is ontdekt en evt. wordt gevolgd :mrgreen:

of andere optie, spanjaard rijdt schade in NL , de ANWB transporteerd deze auto (incl vracht in reserve wiel) in samenwerking met spaanse ANWB terug naar spanje, dezelfde ANWB brengt schade auto's / caravans van Nederlandse toeristen van spanje naar NL met jawel aanboord spullen met herkomst Marocco :grin:

Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen waarbij de transporteur niet op de hoogte is van de vracht, en een paar duizend euro schade aan de voertuig weegt niet op tegen het gemak.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Big Mo zei:
vroeger gingen er koeriers in de Bus naar Spanje, goedkope AOD busreis
tas werd er bij de instapplaats ingezet door een persoon die zelf niet in de bus stapte en dit ging super, de koerier die wel in de bus stapt heeft de tas / koffer niet aangeraakt, dus zelgs vingerafdrukken en/of speurhonden kunnen geen verband leggen tussen de tas/koffer en de koerier, die de tas er zelfs niet uitneemt op plaats van bestemming, hier komt een lokale persoon in aktie die weet welke tas/koffer het is, de reiziger is er alleen maar voor om er op toe te zien dat de tas/koffer niet is ontdekt en evt. wordt gevolgd :mrgreen:

of andere optie, spanjaard rijdt schade in NL , de ANWB transporteerd deze auto (incl vracht in reserve wiel) in samenwerking met spaanse ANWB terug naar spanje, dezelfde ANWB brengt schade auto's / caravans van Nederlandse toeristen van spanje naar NL met jawel aanboord spullen met herkomst Marocco :grin:

Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen waarbij de transporteur niet op de hoogte is van de vracht, en een paar duizend euro schade aan de voertuig weegt niet op tegen het gemak.
Klik om te vergroten...

Ja of je stopt het in mensen, en dan geef je ze geld om het er weer uit te mogen halen in een ander land.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
kom zelf uit marokko heb de bus een keer gepakt gooi wat eten en drinken in een tas vullde de onder kant met 4.5 kilo ging met een neef daarnaar toe ik leidde de buschauffer af hij gooit die tas erin een keer gedaan maar nooit meer ik kon de spaning niet meer aan ik moest bijna plassen van de zenuwen dit soor dingen moet je overlaten aan mensen met ballen is trouwens gelukt maar was maar eenmalig maar echt heftig je had me moeten zien helemaal bleek
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
westside zei:
kom zelf uit marokko heb de bus een keer gepakt gooi wat eten en drinken in een tas vullde de onder kant met 4.5 kilo ging met een neef daarnaar toe ik leidde de buschauffer af hij gooit die tas erin een keer gedaan maar nooit meer ik kon de spaning niet meer aan ik moest bijna plassen van de zenuwen dit soor dingen moet je overlaten aan mensen met ballen is trouwens gelukt maar was maar eenmalig maar echt heftig je had me moeten zien helemaal bleek
Klik om te vergroten...

En dan vraag jij je af of ze in belgie pillen slikken........Jongen volgens mij zijn het alleen maar praatjes......en praatjes vullen geen gaatjes!!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
HarDman zei:
westside zei:
kom zelf uit marokko heb de bus een keer gepakt gooi wat eten en drinken in een tas vullde de onder kant met 4.5 kilo ging met een neef daarnaar toe ik leidde de buschauffer af hij gooit die tas erin een keer gedaan maar nooit meer ik kon de spaning niet meer aan ik moest bijna plassen van de zenuwen dit soor dingen moet je overlaten aan mensen met ballen is trouwens gelukt maar was maar eenmalig maar echt heftig je had me moeten zien helemaal bleek
Klik om te vergroten...

En dan vraag jij je af of ze in belgie pillen slikken........Jongen volgens mij zijn het alleen maar praatjes......en praatjes vullen geen gaatjes!!!
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Wise men listen, Westside :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."