Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis...

Overdosis...

71 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Radeon915 zei:
TheGodfather zei:
als je na 2 pillen al platgaat dan heb je echt verkeerde pillen... :(
Klik om te vergroten...

..of juist hele goeie :rolleyes:

En als het nog eens verkeerd gaat, gewoon veel water laten drinken, en mss een nat washandje ofzo op zn hoofd leggen als ie het erg heet heeft, en als het gaat over laten geven zodat de restjes die nog niet zijn opgenomen er ook uit zijn.
Klik om te vergroten...
ja dit kan je doen, maar als je maat bewusteloos ligt en niet ademd moet je toch de ambulance bellen volgens mij :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
of je maat was er allergisch voor of, zoals je al zei werd het hem teveel omdat hij al zolang wakker was etc....

Want als je alles normaal doet hoor je niet out te gaan van 2 pille, ook niet voor de eerste keer :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben dus de boven beschreven persoon.. Ik heb er achteraf zeker spijt van, maar op de een of andere manier toch ook weer niet.. Ik heb echt op het randje gezeten en na de bad trip was het echt geweldig!

Ik had al eerder MDMA in poedervorm gebruikt, maar dat was een lage dosering.

Ik had de pillen dus niet getest, maar toen tijdens de bad trip de dealer gebelt werd en langskwam vertelde hij mij dat het 160 mg pure MDMA was.. En 320 mg is dus duidelijk te veel voor mij geweest..

Ik ben er heel erg van geschrokken, maar toch heb ik er ook wel van geleerd.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oke thanks alot mensen, sommige van jullie waren hulpzaam en anderen waren gewoon klootzakken, met commentaar waar ik niks aan heb. Mjah thanks voor 't begrip.
Het was dom van ons, niemand wist hoe hij eraan toe was toen hij er 2 deed, niemand wist zelfs dat hij er 2 deed. :\\
Uiteindelijk wil ik nog ff zegge hoe we hem nou geholpe hebben:

Nat washandje op zn voorhoofd, suikerklontje gegeven, na de zoveelste hyperfentilatie een zakje gegeven om in te blazen en uit te ademen. Een vriendin gaf hem elke keer een kusje als hij bijna wegviel, en vroeg ook steeds om een knuffel. ( en dit hielp echt fucking goed, zo bleef hij bij bewustzijn, hoe raar het ook klinkt ).
Iemand zei ook, dat we alles moesten doen wat hij vroeg, deden we dit niet, werd ie soms echt aggressief...

En goed laten ademen, heeeeeel kalm maken, want hij vergat steeds door z'n mond te ademen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Johnkel zei:
niemand wist zelfs dat hij er 2 deed. :\\
Klik om te vergroten...

dit vind ik het ergste zonder vermanend te klinken , gwn iets wak wil meegeve uit eige ervaringen
communiceer
zeg wa je doet
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat een gedoe... -_-
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ellesdee zei:
wat een gedoe... -_-
Klik om te vergroten...

sorry kzwijg wel :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
denito zei:
Ellesdee zei:
wat een gedoe... -_-
Klik om te vergroten...

sorry kzwijg wel :mrgreen:
Klik om te vergroten...

nee niet jij XD
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ellesdee zei:
denito zei:
Ellesdee zei:
wat een gedoe... -_-
Klik om te vergroten...

sorry kzwijg wel :mrgreen:
Klik om te vergroten...

nee niet jij XD
Klik om te vergroten...

ah k
dan kank lekker verderlulle :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
wat een gedoe... -_-
Klik om te vergroten...

pas op, je wordt meteen voor klootzak uitgemaakt! Als je naar johnkels idee niets hebt te melden... :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
-spaceman- zei:
Ellesdee zei:
wat een gedoe... -_-
Klik om te vergroten...

pas op, je wordt meteen voor klootzak uitgemaakt! Als je naar johnkels idee niets hebt te melden... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Maar juist die persoon, die iemand klootzak noemt ging zijn vriend(in) knuffelen toen deze bijna dood ging.

Geeft een bepaald intelligentie niveau weer :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind het wel schattig, iemand proberen tot leven te knuffelen. Misschien niet de meest rationele reactie, maar schoon is het wel.


:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."