#1
ja dit kan je doen, maar als je maat bewusteloos ligt en niet ademd moet je toch de ambulance bellen volgens mijRadeon915 zei:TheGodfather zei:als je na 2 pillen al platgaat dan heb je echt verkeerde pillen...![]()
..of juist hele goeie![]()
En als het nog eens verkeerd gaat, gewoon veel water laten drinken, en mss een nat washandje ofzo op zn hoofd leggen als ie het erg heet heeft, en als het gaat over laten geven zodat de restjes die nog niet zijn opgenomen er ook uit zijn.

