Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis...

Overdosis...

71 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Srry john maar er was wel iemand die ut wist.. Die gaf me ook me tweede omdat hij er ook 2 nam..

En nee ik deed ut uit vrije wil en niet omdat hij het ook deed..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ze leren het van Disney hè, die kinderen. Daar wordt ook ons aller bekende drugsprinsesje Sneeuwwitje tot leven gekust.

ik vind die film moet 18+ krijgen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom hebben ze testcentra's denk je?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oke gister zou en moest een speciale avond zijn. Voor iedereen die kwam.
We ginge voor t eerst allemaal een pilletje eten. We waren met z'n 8en en namen er allemaal 1. Tenminste dat dacht ik...
Ik durfde eigeluk een halve maar 2 min daarna nam ik toch de andere helft ook. En een half uurtje daarna toen iedereen al ''wat'' voelde, wilde ik meer en besloot ik nog een halve te nemen.
Ik kan je 1 ding vertelle, het is zo'n chill gevoel...me kaken, ik heb ze nog nooit zo lekker gevonden :\\
Iig, op1gegeven moment brak er paniek uit want er viel iemand flauw op de grond. Dus wij allemaal rennen en helpen. Hij kwam weer bij toen we gilde en was zwaar aan het hyperfentileren...Wat bleek nou, hij had er 2 tegelijk genomen. (voor de rest geen boeiende andere drugs gecombineerd).
Dus wij proberen wat we konden, hij had de hele tijd blackouts en viel zomaar ineens weg. hij haalde dan ook geen adem meer, we konden gillen en schudden wat we wilde maar hij was weg. dus wat deed een vriendin van ons, ze ging hem troosten en elke keer om knuffels vragen ( dit was het enige wat leek te helpe) maar fuck wat zijn we dom geweest.
We waren gewoon zo slecht voorbereid op zon situatie. Het was gewoon zo duidelijk dat we de ambulance moesten bellen. njah we belde de dealer, die zei dat hij suiker binne moest krijgen, veel water, en blijven praten. Even later kwam hij al aanrijden om ons te helpen.
Het was zo eng, hij was gewoon INEENS zomaar weg, haalde geen adem meer, niks, en ineens was ie er weer snakkend naar adem.
Mjah eind goed al goed, we hebben hem 4 keer mond op mond beademing moeten geven, en uitendelijk was hij over de drempel.

Mensen please, we waren zo dom, probeer echt iedereen te zeggen dat ze ambulance moeten bellen zodra er iemand flauw valt... Het stomme was ook, wij waren zelf ook onder invloed, en het drong niet echt door dat je hem zo kalm als het maar kan moet houwen...ook al denk je dat ie dan wegzakt.want zodra hij paniekt, gaat hij hyperfentieleren...

Ik ben blij dat we gister hebben overleeft. Ik ga het zeker nog 1 keer doen, maar dan ben ik beter voorbereid. En ik ga nooit, nooit meer dan 2 doen. thanks, dat was het
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jadi zei:
Waarom hebben ze testcentra's denk je?
Klik om te vergroten...

Het waren de pillen niet, als je goed leest zie je dat ik me ook helemaal top voelde. Maar hij had gewoon teveel genomen. En we hadden meer moeten informeren ernaar.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
stevig avondje :confused:
alle geluk is het goed afgelope
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb zo'n vermoeden dat het de eerste keer was voor jullie... hoe kan je dan in hemels naam op het idee komen om meerdere pillen te gaan slikken... zonder iemand die weet wat jullie aan het doen zijn.. dit is echt fucking onverantwoord... NIET VET! ik moet er niet denken dat jullie andere drugs gaan uitproberen....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Johnkel zei:
hij haalde dan ook geen adem meer, we konden gillen en schudden wat we wilde maar hij was weg. dus wat deed een vriendin van ons, ze ging hem troosten en elke keer om knuffels vragen
Klik om te vergroten...

Die gast was gestopt met ademhalen en jullie gaan... hem knuffelen?
Dus...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
2 pillen en dan al niet meer kunnen ademen wat voor troep had je dan wel niet ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je na 2 pillen al platgaat dan heb je echt verkeerde pillen... :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
idd gaan ze voor de eerste keer keta doen snuiven ze meteen een gram weg :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
dom ondoordacht gedrag ;
door zon kindjes krijgt drugs nen overdreve slechte naam
zie ik keur drugs ni geheel goe he
maar gwn als de mense zon dinge leze , jha dan komt er wen een gedacht
goe bezig manne :smilingimp:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Is het heel raar als ik me afvraag waarom iemand pillen slikt en niet weet wat er in zit? :confused:

Ik snap niet dat mensen hun leven wagen terwijl je jezelf én de mensen om je heen al deze ellende met nog geen 50 euro kan besparen. (http://www.wapwinkel.nl/syllie/product_ ... ucts_id=24)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
De hoeveelheid die je lichaam aankan verschilt per persoon. Mijn eerste keer had ik 2.75 Blauwe Mitsi op (plus minus 180 mg per stuk) en ik wou dat ik er meer had genomen xD. Maar goed maat van mij had 1 op en die dacht zowat dat hij dood ging. Plus het is voornamelijk ook wat je geestlijk aankan. Een overdosis aan XTC dat ligt al gauw rond de 50 pillen :wink:.


-Flinter
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
:beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
denito zei:
dom ondoordacht gedrag ;
door zon kindjes krijgt drugs nen overdreve slechte naam
zie ik keur drugs ni geheel goe he
maar gwn als de mense zon dinge leze , jha dan komt er wen een gedacht
goe bezig manne :smilingimp:
Klik om te vergroten...



wtf? papiamento???
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
tis gelukkig goed afgelopen, jammer dat men niet van te voren wat info had ingewonnen. (ik had het geluk dat mijn vrienden bij mijn eerste pil die ik nam zeiden wat ik kon verwachten en wat te doen als......en dat ik kon bellen als er wat was)
mocht je het gevoel krijgen een bad-trip te gaan krijgen neem dan suikerwater of bijna pure limonade siroop, toegegeven tis smerig maar het helpt wel!! en frisse lucht, en vooral kalm blijven!
maar dat is geloof ik allemaal wel gezegd hier....veel vocht etc...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
raar ik had eerste x meteen 3 in 1x
beetje dom van me
maar had eigenlijk nergens last van
was trouwens ook met ervaren gebruikers erbij :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Damn, ik had gisteren bijna het zelfde... had mdma gemixt in me drankje, voelde mij echt lekker, chill, friendly & was zo verliefd op de muziek... maar ik was zo dom om nog een dosis te drinken... een half uur later, begon ik me duizelig te voelen, kon mijn ogen amper open doen, zag totaal niet meer scherp, maar echt wazig.. damn dat is wel kut, gelukkig is het overgegaan na een half uur
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
denito zei:
Johnkel zei:
niemand wist zelfs dat hij er 2 deed. :\\
Klik om te vergroten...

dit vind ik het ergste zonder vermanend te klinken , gwn iets wak wil meegeve uit eige ervaringen
communiceer
zeg wa je doet
Klik om te vergroten...

Daar ging dit hele topic om, d0h. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."