Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis...

Overdosis...

71 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
denito zei:
dom ondoordacht gedrag ;
door zon kindjes krijgt drugs nen overdreve slechte naam
zie ik keur drugs ni geheel goe he
maar gwn als de mense zon dinge leze , jha dan komt er wen een gedacht
goe bezig manne :smilingimp:
Klik om te vergroten...



wtf? papiamento???
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
tis gelukkig goed afgelopen, jammer dat men niet van te voren wat info had ingewonnen. (ik had het geluk dat mijn vrienden bij mijn eerste pil die ik nam zeiden wat ik kon verwachten en wat te doen als......en dat ik kon bellen als er wat was)
mocht je het gevoel krijgen een bad-trip te gaan krijgen neem dan suikerwater of bijna pure limonade siroop, toegegeven tis smerig maar het helpt wel!! en frisse lucht, en vooral kalm blijven!
maar dat is geloof ik allemaal wel gezegd hier....veel vocht etc...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
raar ik had eerste x meteen 3 in 1x
beetje dom van me
maar had eigenlijk nergens last van
was trouwens ook met ervaren gebruikers erbij :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Damn, ik had gisteren bijna het zelfde... had mdma gemixt in me drankje, voelde mij echt lekker, chill, friendly & was zo verliefd op de muziek... maar ik was zo dom om nog een dosis te drinken... een half uur later, begon ik me duizelig te voelen, kon mijn ogen amper open doen, zag totaal niet meer scherp, maar echt wazig.. damn dat is wel kut, gelukkig is het overgegaan na een half uur
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
denito zei:
Johnkel zei:
niemand wist zelfs dat hij er 2 deed. :\\
Klik om te vergroten...

dit vind ik het ergste zonder vermanend te klinken , gwn iets wak wil meegeve uit eige ervaringen
communiceer
zeg wa je doet
Klik om te vergroten...

Daar ging dit hele topic om, d0h. :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
-spaceman- zei:
Ellesdee zei:
wat een gedoe... -_-
Klik om te vergroten...

pas op, je wordt meteen voor klootzak uitgemaakt! Als je naar johnkels idee niets hebt te melden... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Nee dat zeg ik niet, alleen als je denkt dat je grappig bent in een serieuze topic, dan vind ik je een klootzak.


Psycho_Chrono zei:
-spaceman- zei:
Ellesdee zei:
wat een gedoe... -_-
Klik om te vergroten...

pas op, je wordt meteen voor klootzak uitgemaakt! Als je naar johnkels idee niets hebt te melden... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Maar juist die persoon, die iemand klootzak noemt ging zijn vriend(in) knuffelen toen deze bijna dood ging.

Geeft een bepaald intelligentie niveau weer :wink:
Klik om te vergroten...

En jij mag leren lezen voordat je een reactie plaatst, want ik was het niet die ging knuffelen, een vriending van ons. En ik kan het nie vaak genoeg zeggen, wat we deden was ook KK dom. (we waren allemaal onder invloed )Ik zeg toch JUIST dat we het verkeerd deden. Mag ik dan mensen ineens geen klootzakken meer noemen? Waar slaat dat op?
En ik vond dat de knuffels hielpen om hem erbij te houden, elke keer als ie wegzakte om een knuffel vragen. Dat maakte hem blij en kalmeerde hem.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ah dus 1 persoon knuffelde hem en jij liet hem rustig doodgaan?

nee dan ben je een klootzak.
Nu niet gaan zeuren over dat je weet wat je deed fout was, jij begint hier mensen voor klootzak uit te maken.

:rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
-edit-

Laat maar, ik ga te ver, sorry lieve mensen.
Jullie hebben me meer dan genoeg geholpen. Thanks ik wilde alleen me verhaal ff kwijt.

Laten we dit topic sluiten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Johnkel zei:
Mensen, mensen, volgens mij snappe jullie het ook niet helemaal he.
Ik had er zelf anderhalf, en voelde me prima. (Het was trouwens iedereen z'n eerste keer).
Hij vertelde me, dat hij al een week bijna niet geslape had, en da avond dat ie t ging doen, al barstende koppijn had.

Ik wil gewoon dat jullie weten, dat je aan iedereen moet vertelle hoe belangrijk t is om zulke mensen te behandelen. Wat je moet doen, want iedereen weet, dat dat soort situatie's vroeg of laat toch wel gebeuren.

Mjah je moet je bek houden, met je zielige grapjes over dat we een gram gaan snuifen, dit soort verhalen zijn FUCKING serieus. en als je grappig wil zijn, doe je dat lekker in een andere topic...
Klik om te vergroten...
idd zo'n grapjes zijn ongepast

kdenk dat die gast gewoon gewoon al op voorhand kapot was.. dan moet je geen drugs gebruiken.

2 pillen is wel hard maar normaal gezien ga je er nie van neer
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
Johnkel zei:
Mensen, mensen, volgens mij snappe jullie het ook niet helemaal he.
Ik had er zelf anderhalf, en voelde me prima. (Het was trouwens iedereen z'n eerste keer).
Hij vertelde me, dat hij al een week bijna niet geslape had, en da avond dat ie t ging doen, al barstende koppijn had.

Ik wil gewoon dat jullie weten, dat je aan iedereen moet vertelle hoe belangrijk t is om zulke mensen te behandelen. Wat je moet doen, want iedereen weet, dat dat soort situatie's vroeg of laat toch wel gebeuren.

Mjah je moet je bek houden, met je zielige grapjes over dat we een gram gaan snuifen, dit soort verhalen zijn FUCKING serieus. en als je grappig wil zijn, doe je dat lekker in een andere topic...
Klik om te vergroten...
idd zo'n grapjes zijn ongepast

kdenk dat die gast gewoon gewoon al op voorhand kapot was.. dan moet je geen drugs gebruiken.

2 pillen is wel hard maar normaal gezien ga je er nie van neer
Klik om te vergroten...

van 2 pillen ga je idd niet neer...

kijk maar naar mij :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
deze discussie is lichtelijk infantiel, stopt nekeer me zeveren

: ]
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
wat een haat zeg...kunnen er mensen geblokkeerd worden hier? :openmouth:
SERIEUS!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Johnkel zei:
-edit-

Laat maar, ik ga te ver, sorry lieve mensen.
Jullie hebben me meer dan genoeg geholpen. Thanks ik wilde alleen me verhaal ff kwijt.

Laten we dit topic sluiten...
Klik om te vergroten...

:openmouth: wat stond daar dan :openmouth: :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Was wel geil.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ellesdee zei:
Johnkel zei:
-edit-

Laat maar, ik ga te ver, sorry lieve mensen.
Jullie hebben me meer dan genoeg geholpen. Thanks ik wilde alleen me verhaal ff kwijt.

Laten we dit topic sluiten...
Klik om te vergroten...

:openmouth: wat stond daar dan :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ben ik ook wel benieuwd na, ging vast niet over bloemen en de uitverkoop bij de H&M.

Maar serieus, laten we het gezellig houden, knuffel voor iedereen, ook Johnkell :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
jaaaa knuffelen :grin:

s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahahah Ellesdee :hearteyes: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellesdee zei:
Johnkel zei:
-edit-

Laat maar, ik ga te ver, sorry lieve mensen.
Jullie hebben me meer dan genoeg geholpen. Thanks ik wilde alleen me verhaal ff kwijt.

Laten we dit topic sluiten...
Klik om te vergroten...

:openmouth: wat stond daar dan :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

het was niet echt vrolijk (***#&*&*&*RYGW^Q@$@$@&*@()*%)

maarja, knuffelen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deranged zei:
Was wel geil.
Klik om te vergroten...

Interessant
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Qocaïne zei:
Deranged zei:
Was wel geil.
Klik om te vergroten...

Interessant
Klik om te vergroten...

dat zeker :P maar knuffelen kan nooit kwaad:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."