Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis...

Overdosis...

71 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom hebben ze testcentra's denk je?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oke gister zou en moest een speciale avond zijn. Voor iedereen die kwam.
We ginge voor t eerst allemaal een pilletje eten. We waren met z'n 8en en namen er allemaal 1. Tenminste dat dacht ik...
Ik durfde eigeluk een halve maar 2 min daarna nam ik toch de andere helft ook. En een half uurtje daarna toen iedereen al ''wat'' voelde, wilde ik meer en besloot ik nog een halve te nemen.
Ik kan je 1 ding vertelle, het is zo'n chill gevoel...me kaken, ik heb ze nog nooit zo lekker gevonden :\\
Iig, op1gegeven moment brak er paniek uit want er viel iemand flauw op de grond. Dus wij allemaal rennen en helpen. Hij kwam weer bij toen we gilde en was zwaar aan het hyperfentileren...Wat bleek nou, hij had er 2 tegelijk genomen. (voor de rest geen boeiende andere drugs gecombineerd).
Dus wij proberen wat we konden, hij had de hele tijd blackouts en viel zomaar ineens weg. hij haalde dan ook geen adem meer, we konden gillen en schudden wat we wilde maar hij was weg. dus wat deed een vriendin van ons, ze ging hem troosten en elke keer om knuffels vragen ( dit was het enige wat leek te helpe) maar fuck wat zijn we dom geweest.
We waren gewoon zo slecht voorbereid op zon situatie. Het was gewoon zo duidelijk dat we de ambulance moesten bellen. njah we belde de dealer, die zei dat hij suiker binne moest krijgen, veel water, en blijven praten. Even later kwam hij al aanrijden om ons te helpen.
Het was zo eng, hij was gewoon INEENS zomaar weg, haalde geen adem meer, niks, en ineens was ie er weer snakkend naar adem.
Mjah eind goed al goed, we hebben hem 4 keer mond op mond beademing moeten geven, en uitendelijk was hij over de drempel.

Mensen please, we waren zo dom, probeer echt iedereen te zeggen dat ze ambulance moeten bellen zodra er iemand flauw valt... Het stomme was ook, wij waren zelf ook onder invloed, en het drong niet echt door dat je hem zo kalm als het maar kan moet houwen...ook al denk je dat ie dan wegzakt.want zodra hij paniekt, gaat hij hyperfentieleren...

Ik ben blij dat we gister hebben overleeft. Ik ga het zeker nog 1 keer doen, maar dan ben ik beter voorbereid. En ik ga nooit, nooit meer dan 2 doen. thanks, dat was het
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jadi zei:
Waarom hebben ze testcentra's denk je?
Klik om te vergroten...

Het waren de pillen niet, als je goed leest zie je dat ik me ook helemaal top voelde. Maar hij had gewoon teveel genomen. En we hadden meer moeten informeren ernaar.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
stevig avondje :confused:
alle geluk is het goed afgelope
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb zo'n vermoeden dat het de eerste keer was voor jullie... hoe kan je dan in hemels naam op het idee komen om meerdere pillen te gaan slikken... zonder iemand die weet wat jullie aan het doen zijn.. dit is echt fucking onverantwoord... NIET VET! ik moet er niet denken dat jullie andere drugs gaan uitproberen....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Johnkel zei:
hij haalde dan ook geen adem meer, we konden gillen en schudden wat we wilde maar hij was weg. dus wat deed een vriendin van ons, ze ging hem troosten en elke keer om knuffels vragen
Klik om te vergroten...

Die gast was gestopt met ademhalen en jullie gaan... hem knuffelen?
Dus...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
2 pillen en dan al niet meer kunnen ademen wat voor troep had je dan wel niet ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
als je na 2 pillen al platgaat dan heb je echt verkeerde pillen... :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
idd gaan ze voor de eerste keer keta doen snuiven ze meteen een gram weg :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
dom ondoordacht gedrag ;
door zon kindjes krijgt drugs nen overdreve slechte naam
zie ik keur drugs ni geheel goe he
maar gwn als de mense zon dinge leze , jha dan komt er wen een gedacht
goe bezig manne :smilingimp:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als het de eerste keer is en je weet niet wat voor xtc je hebt dan moet je nooit 2 ineens pakken. Of je laat ze testen of pakt eerst een halve en later de rest. Zo kan je verwachten dat het niet goed afloopt.

Elke pil is anders. Sommige zijn ook dodelijk. 7 jaar geleden of zo waren er ineens veel pillen op de markt die afwijkte maar wel zwaar goed waren. Nadeel was dat ze pas na 1½ uur begonnen te werken en veel mensen dat niet door hadden en na een uur niks voelde en er nog een pakte met als gevolg hetgeen in dit topic bovenaan staat beschreven en zelfs doden door die xtc.

Xtc is niet alleen mdma er kunnen ook andere varianten op de markt zijn. Pas op en verleg je grens lanzaam ipv gelijk 2 te pakken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mensen, mensen, volgens mij snappe jullie het ook niet helemaal he.
Ik had er zelf anderhalf, en voelde me prima. (Het was trouwens iedereen z'n eerste keer).
Hij vertelde me, dat hij al een week bijna niet geslape had, en da avond dat ie t ging doen, al barstende koppijn had.

Ik wil gewoon dat jullie weten, dat je aan iedereen moet vertelle hoe belangrijk t is om zulke mensen te behandelen. Wat je moet doen, want iedereen weet, dat dat soort situatie's vroeg of laat toch wel gebeuren.

Mjah je moet je bek houden, met je zielige grapjes over dat we een gram gaan snuifen, dit soort verhalen zijn FUCKING serieus. en als je grappig wil zijn, doe je dat lekker in een andere topic...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik kan je moeilijk serieus nemen als je de eerste keer meteen 2 pillen pakt de eerste keer van mij was een halve zegt al genoeg denk ik eerst maar eens goed nalezen wat het allemaal doet en wat de dosis is als je dat had gedaan had je die shit miss wel kunnen voorkomen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Johnkel zei:
Mensen, mensen, volgens mij snappe jullie het ook niet helemaal he.
Ik had er zelf anderhalf, en voelde me prima. (Het was trouwens iedereen z'n eerste keer).
Hij vertelde me, dat hij al een week bijna niet geslape had, en da avond dat ie t ging doen, al barstende koppijn had.

Ik wil gewoon dat jullie weten, dat je aan iedereen moet vertelle hoe belangrijk t is om zulke mensen te behandelen. Wat je moet doen, want iedereen weet, dat dat soort situatie's vroeg of laat toch wel gebeuren.

Mjah je moet je bek houden, met je zielige grapjes over dat we een gram gaan snuifen, dit soort verhalen zijn FUCKING serieus. en als je grappig wil zijn, doe je dat lekker in een andere topic...
Klik om te vergroten...

newbie met een grote mond :mrgreen:

zie he wat ik bedoel is dat als je dit hoort ; "Hij vertelde me, dat hij al een week bijna niet geslape had, en da avond dat ie t ging doen, al barstende koppijn had" dat je deze persoon mss had kunne afrade iets te neme.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ellesdee zei:
Als je je niet ok voelt, dan moet je geen drugs nemen...
tis een aanvulling op een mooie avond...
niet om jezelf op te vrolijken omdat je je kut voelt...
Klik om te vergroten...

that's my point
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je je niet ok voelt, dan moet je geen drugs nemen...
tis een aanvulling op een mooie avond...
niet om jezelf op te vrolijken omdat je je kut voelt...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
TheGodfather zei:
als je na 2 pillen al platgaat dan heb je echt verkeerde pillen... :(
Klik om te vergroten...

..of juist hele goeie :rolleyes:

En als het nog eens verkeerd gaat, gewoon veel water laten drinken, en mss een nat washandje ofzo op zn hoofd leggen als ie het erg heet heeft, en als het gaat over laten geven zodat de restjes die nog niet zijn opgenomen er ook uit zijn.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
TheGodfather zei:
Qocaïne zei:
Deranged zei:
Was wel geil.
Klik om te vergroten...

Interessant
Klik om te vergroten...

dat zeker :P maar knuffelen kan nooit kwaad:P
Klik om te vergroten...

inderdaad :tongueout: knuffeltje aan eel DF (ook aan alle klootzakke op Df :wink:)
en kusje aan iedereen ik kruip men bedje in , morge een nieuwe dag en spannende nieuwe avonture , jij kijkt tog ook? :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Iemand bewusteloos zien gaan van de xtc, en geen ambulance bellen om de waarschijnlijke reden dat jullie wilden dat niemand (ouders bijv.) erachter zou komen dat jullie drugs gebruiken. Dit is een wilde gok maar ik denk dat ik er niet ver naast zit. Leuk hoor.. is dus eigenlijk voor je eigen hachje kiezen, en niet voor diegene die zich zeer slecht voelt. Gelukkig is het goedgekomen.. ik moet zeggen dat ik de eerste keer ook op de 300 mg zat, maar die pillen heb ik anderhalf uur na elkaar genomen, en ik wist van te voren wat ik in handen had.

Naja verder knuffels dan maar, it's all good!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
jaaaa knuffels en kusjes...

meisje, jongen, maakt niet uit...

kom maar op :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."