#1
Safire zei:zaagmans zei:Bscw zei:Hallo beste mensen,
Ik had een vraagje over wat mij laatst is gebeurt.
De laatste keer had ik van die XTC kroontjes(groene)
van 50 mg mdma per stuk niet echt veel marja had er
3 geslikt. Dus de shit werkt en ik voel me al aardig wause.
Maar vanaf het moment dat ik 't geslikt had voelde ik me
niet zo lekker(ze zijn niet echt lekker dat zijn de meeste pilletjes niet
maar deze waren echt om van te kotsen. Dus ik kotste 2 keer
achterelkaar. Mijn vraag is hoe komt dit want dit is ZEER verneukt.
Peace-out.![]()
het enige goede antwoord (na weer vele fout antwoorden hier) is dat de serotonine release te snel op gang komt. Dit veroorzaakt de misselijkheid. Sommige mensen hebben dat. Als je een tijdje gebruikt kan het weg gaan door de gewenning
Dat is niet het enige goede antwoord. Van te veel water drinken moet je ook kotsen![]()
Jawel hoor, maar als je zo begint: van teveel vitamine B moet je ook kotsen. Als je een zak zoute drop opvreet moet je ook kotsen

