Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKotsen met XTC.

Kotsen met XTC.

48 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Safire zei:
zaagmans zei:
Bscw zei:
Hallo beste mensen,

Ik had een vraagje over wat mij laatst is gebeurt.
De laatste keer had ik van die XTC kroontjes(groene)
van 50 mg mdma per stuk niet echt veel marja had er
3 geslikt. Dus de shit werkt en ik voel me al aardig wause.
Maar vanaf het moment dat ik 't geslikt had voelde ik me
niet zo lekker(ze zijn niet echt lekker dat zijn de meeste pilletjes niet
maar deze waren echt om van te kotsen. Dus ik kotste 2 keer
achterelkaar. Mijn vraag is hoe komt dit want dit is ZEER verneukt.

Peace-out. :stoned:
Klik om te vergroten...

het enige goede antwoord (na weer vele fout antwoorden hier) is dat de serotonine release te snel op gang komt. Dit veroorzaakt de misselijkheid. Sommige mensen hebben dat. Als je een tijdje gebruikt kan het weg gaan door de gewenning
Klik om te vergroten...

Dat is niet het enige goede antwoord. Van te veel water drinken moet je ook kotsen :wink:
Klik om te vergroten...

Jawel hoor, maar als je zo begint: van teveel vitamine B moet je ook kotsen. Als je een zak zoute drop opvreet moet je ook kotsen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar dat werd niet gevraagd. Er werd gevraagd 'kan het er aan liggen dat ik te veel drink?'. Er werd niet gevraagd of het lag aan zoute drop...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bscw zei:
thunder-droopy zei:
heb zelf ook nog geen ene keer genekt van xct! meestal drink ik ook niet erg veel, meestal wacht ik tot de pil is ingeslagen dan neem ik wat drinken en dan een uur of 2 uur later weer wat, nog nooit ergens last van gehad.
Klik om te vergroten...

Bij mij was 't egt de pil zelf.
Die was gewoon FOKINg vies en chemisch.
Klik om te vergroten...


ja maar je proeft hem toch niet :grin: of kauw jij er op?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Driedubbelpost
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Driedubbelpost
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
space scientist zei:
Bscw zei:
thunder-droopy zei:
heb zelf ook nog geen ene keer genekt van xct! meestal drink ik ook niet erg veel, meestal wacht ik tot de pil is ingeslagen dan neem ik wat drinken en dan een uur of 2 uur later weer wat, nog nooit ergens last van gehad.
Klik om te vergroten...

Bij mij was 't egt de pil zelf.
Die was gewoon FOKINg vies en chemisch.
Klik om te vergroten...


ja maar je proeft hem toch niet :grin: of kauw jij er op?
Klik om te vergroten...
Ik proeg hem ook nooit, maar het idee alleen al dat er een veelvoud van die fiese vrienden in mijn maag zit geeft me soms wel groene neigingen.

Ik heb echter nooit last gehad van misselijkheid of kotsen, gelukkig.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had in een ander topic dit ook aangehaald ja.. eerste pil is 9 van de 10 keer foute boel bij mij..zodra de rush komt, ga ik over m'n nek..laat 'm altijd ff uitwerken een beetje dan, en dan de volgende, dan geen problemen... ik blijf het raar vinden, maar toch blij dat ik niet de enige ben :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ligt aan de pil denk ik. Heb ook wel eens pillen gehad waar ik misselijk van werd (op verschillende avonden). Terwijl ik dat normaal nooit heb.

Kan ook zijn doordat je zenuwachtig bent, bijv al een keer gekotst en dan weer bang om te kotsen. maar dat zal het wel niet zijn bij jou
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb nog nooit gekotst door X :grin: en neem altijd 2-3 sterke tegelijk, enkel beetje misselijkheid tijden rush (dus dan even chillen met watertje en dan feesten maar :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."