Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKotsen met XTC.

Kotsen met XTC.

48 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
bersenka zei:
Ligt aan de pil denk ik. Heb ook wel eens pillen gehad waar ik misselijk van werd (op verschillende avonden). Terwijl ik dat normaal nooit heb.

Kan ook zijn doordat je zenuwachtig bent, bijv al een keer gekotst en dan weer bang om te kotsen. maar dat zal het wel niet zijn bij jou
Klik om te vergroten...

Zoals al eerder aangegeven: Overgeven kan komen door het op gang komen van een te grote stroom serotonine. Gebeurt bij veel mensen. Of er kan troep in je pillen zitten.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga (bijna) nooit over m'n nek van xtc. Ik denk dat dat komt omdat ik het meestal inneem met vruchtensap of chocomel. En als dat niet voor handen is, met cola ofzow. Ik weet het, het is het laatste waar je op z'n moment zin in hebt, maar volgens mij is het wel beter voor je maag :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb dat alleen als ik TE veel in een x neem... misschien volgende x niet 3 tegelijk in nemen...

De dag er na ben ik altijd wat misselijk maar ook meer door een hol chemisch gevoel in mijn maag.. als ik er dan nog een neem s avonds.. word ik misselijk.. neem ik halve en dan half uur later andere helft gaat super... misschien wast gewoon te veel
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
IK geloof dat het door een slechte pil komt ,heb er nog nooit last van gehad maar omdat hier geen goeie pillen meer zijn te krijgen heb ik er steeds vaker last van
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb eergistere ook voor de 4de keer xtc gepakt en kvoelde mezelf goed nzo tot de dag erna, Toen moest ik kotse... had ik koppijn ... dit heb ik normaal nooit?
het was wel de eerste keer dat ik het gewoon thuis deed met wat een vriend en m'n broer (m'n broer wist vn niks xD). mss van de stres dat hij het zou zien ofzo?! kweet ni waar dat het aan lag
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
De pillen die ik slik zijn egt veel anders dan andere pillen:

1. Ze zijn egt HEEL vies.
2. Hoe meer water hoe erger je je voelt(heb ik niet bij andere pillen)
3. En het is niet egt en HEEEEL super gevoel als bij echte
dikke MDMA pillen zoals bv Tulpjes ofso.

Zoek anders maar ff op groene kroontjes bij pill reports.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb niet de hele thread gelezen dus wellicht dubbel maar een middeltje waar sommigen baat bij hebben is eerst 2 rennies nemen en dan pas de xtc.

Sommige pillen geven al direct die misselijkheid en als je dat een keer gehad hebt is het ook nog een psychologisch probleem, dan krijg je al kotsneigingen als je denkt aan het slikken van die 'zooi'.

Ze kleiner maken en in een lege capsule stoppen kan ook werken en slikt makkelijker.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
nutsss zei:
Ik heb niet de hele thread gelezen dus wellicht dubbel maar een middeltje waar sommigen baat bij hebben is eerst 2 rennies nemen en dan pas de xtc.

Sommige pillen geven al direct die misselijkheid en als je dat een keer gehad hebt is het ook nog een psychologisch probleem, dan krijg je al kotsneigingen als je denkt aan het slikken van die 'zooi'.

Ze kleiner maken en in een lege capsule stoppen kan ook werken en slikt makkelijker.
Klik om te vergroten...

Thanx nutsss, zal ik zeker doen.

Peace :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bscw zei:
De pillen die ik slik zijn egt veel anders dan andere pillen:

1. Ze zijn egt HEEL vies.
2. Hoe meer water hoe erger je je voelt(heb ik niet bij andere pillen)
3. En het is niet egt en HEEEEL super gevoel als bij echte
dikke MDMA pillen zoals bv Tulpjes ofso.
quote]

erm zoek andere pillen?
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
NexxtGen zei:
Bscw zei:
De pillen die ik slik zijn egt veel anders dan andere pillen:

1. Ze zijn egt HEEL vies.
2. Hoe meer water hoe erger je je voelt(heb ik niet bij andere pillen)
3. En het is niet egt en HEEEEL super gevoel als bij echte
dikke MDMA pillen zoals bv Tulpjes ofso.
quote]

erm zoek andere pillen?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

heb ik al gevonden, heb en dealer gevonden die ze zelf maakt:

Smileys.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bscw zei:
NexxtGen zei:
Bscw zei:
De pillen die ik slik zijn egt veel anders dan andere pillen:

1. Ze zijn egt HEEL vies.
2. Hoe meer water hoe erger je je voelt(heb ik niet bij andere pillen)
3. En het is niet egt en HEEEEL super gevoel als bij echte
dikke MDMA pillen zoals bv Tulpjes ofso.
quote]

erm zoek andere pillen?
Klik om te vergroten...

heb ik al gevonden, heb en dealer gevonden die ze zelf maakt:

Smileys.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Smileys zijn vet! Ik heb nu dollars waar ik verschrikkelijk van over m'n nek ga...of het nou een halfje of een hele is... ik eindig op de plee :(

Ik ga wel die tip van die rennies eens proberen!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb dit enkel als ik er vanaf 4-5 tegelijk inneem
eens de pillen opkomen krijg ik braakgevoel maar heb het wel (tot nu toe) altijd kunnen inhouden
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
4/5 tegelijk??? Stoer! (gek)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hallo beste mensen,

Ik had een vraagje over wat mij laatst is gebeurt.
De laatste keer had ik van die XTC kroontjes(groene)
van 50 mg mdma per stuk niet echt veel marja had er
3 geslikt. Dus de shit werkt en ik voel me al aardig wause.
Maar vanaf het moment dat ik 't geslikt had voelde ik me
niet zo lekker(ze zijn niet echt lekker dat zijn de meeste pilletjes niet
maar deze waren echt om van te kotsen. Dus ik kotste 2 keer
achterelkaar. Mijn vraag is hoe komt dit want dit is ZEER verneukt.

Peace-out. :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Veel mensen moeten 1 keer kotsen als de pil inslaat, MDMa kan nog vrij zwaar op de maag liggen, het is dan ook chemische troep :wink:

Meestal gaat de misselijkheid snel over, maar soms kan hij blijven aanhouden zoals bij jou.. op zich is daar niets mis mee, het is alleen niet leuk :cry:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeller zei:
Veel mensen moeten 1 keer kotsen als de pil inslaat, MDMa kan nog vrij zwaar op de maag liggen, het is dan ook chemische troep :wink:

Meestal gaat de misselijkheid snel over, maar soms kan hij blijven aanhouden zoals bij jou.. op zich is daar niets mis mee, het is alleen niet leuk :cry:
Klik om te vergroten...

Denk je dat het de volgende keer weer gebeurt
en kan het aan het water liggen dat ik drink?
Dat ik teveel drink ofso?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
zeker genoeg drinken op die moment maar liefst wel water :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gebeurt vaak genoeg hoor. Als je het niet kan tegenhouden, gewoon laten gaan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
heb er ook regelmatig last van vooral als ik hele stukken moet lopen, dan krijg ik meestal steken in me maag bij elke stap die ik zet en dan is het meestal :kots:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
nog nooit gekotst van xtc :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."