Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKotsen met XTC.

Kotsen met XTC.

48 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste mensen,

Ik had een vraagje over wat mij laatst is gebeurt.
De laatste keer had ik van die XTC kroontjes(groene)
van 50 mg mdma per stuk niet echt veel marja had er
3 geslikt. Dus de shit werkt en ik voel me al aardig wause.
Maar vanaf het moment dat ik 't geslikt had voelde ik me
niet zo lekker(ze zijn niet echt lekker dat zijn de meeste pilletjes niet
maar deze waren echt om van te kotsen. Dus ik kotste 2 keer
achterelkaar. Mijn vraag is hoe komt dit want dit is ZEER verneukt.

Peace-out. :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel mensen moeten 1 keer kotsen als de pil inslaat, MDMa kan nog vrij zwaar op de maag liggen, het is dan ook chemische troep :wink:

Meestal gaat de misselijkheid snel over, maar soms kan hij blijven aanhouden zoals bij jou.. op zich is daar niets mis mee, het is alleen niet leuk :cry:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
Veel mensen moeten 1 keer kotsen als de pil inslaat, MDMa kan nog vrij zwaar op de maag liggen, het is dan ook chemische troep :wink:

Meestal gaat de misselijkheid snel over, maar soms kan hij blijven aanhouden zoals bij jou.. op zich is daar niets mis mee, het is alleen niet leuk :cry:
Klik om te vergroten...

Denk je dat het de volgende keer weer gebeurt
en kan het aan het water liggen dat ik drink?
Dat ik teveel drink ofso?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
zeker genoeg drinken op die moment maar liefst wel water :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gebeurt vaak genoeg hoor. Als je het niet kan tegenhouden, gewoon laten gaan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb er ook regelmatig last van vooral als ik hele stukken moet lopen, dan krijg ik meestal steken in me maag bij elke stap die ik zet en dan is het meestal :kots:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
nog nooit gekotst van xtc :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb laatst op loveland hetzelfde meegemaakt. Terwijl ik het nog nooit eerder heb gehad! Wel voel ik mijn buik heel erg rommelen na het slikken maar deze keer had ik weinig gegeten van te voren en omdat het warm was heel veel water gedronken.

Ik denk dat daar juist het probleem lag, op nuchtere maag veel water en dan nog n pilletje erbij. Weet niet of jij precies hetzelfde had, maar ik had gewoon teveel en te snel gedronken. Maarja, nooit te laat om te leren :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Santatrip zei:
Ik heb laatst op loveland hetzelfde meegemaakt. Terwijl ik het nog nooit eerder heb gehad! Wel voel ik mijn buik heel erg rommelen na het slikken maar deze keer had ik weinig gegeten van te voren en omdat het warm was heel veel water gedronken.

Ik denk dat daar juist het probleem lag, op nuchtere maag veel water en dan nog n pilletje erbij. Weet niet of jij precies hetzelfde had, maar ik had gewoon teveel en te snel gedronken. Maarja, nooit te laat om te leren :wink:
Klik om te vergroten...

Ja dat had ik :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ook teveel genomen, veel water gedronken en zo goed als niks gegeten (tot vanmiddag na dan) en mijn maag is volledig naar de cracket
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Supervlieg zei:
Ik heb ook teveel genomen, veel water gedronken en zo goed als niks gegeten (tot vanmiddag na dan) en mijn maag is volledig naar de cracket
Klik om te vergroten...

Vanaf nu maar ff wat gezonde shit eten voor het pilletje.

:stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bscw zei:
Supervlieg zei:
Ik heb ook teveel genomen, veel water gedronken en zo goed als niks gegeten (tot vanmiddag na dan) en mijn maag is volledig naar de cracket
Klik om te vergroten...

Vanaf nu maar ff wat gezonde shit eten voor het pilletje.

:stoned:
Klik om te vergroten...

Ik heb gister meer dan goed gegeten, savonds/snachts/sochtends alleen niks meer.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Supervlieg zei:
Bscw zei:
Supervlieg zei:
Ik heb ook teveel genomen, veel water gedronken en zo goed als niks gegeten (tot vanmiddag na dan) en mijn maag is volledig naar de cracket
Klik om te vergroten...

Vanaf nu maar ff wat gezonde shit eten voor het pilletje.

:stoned:
Klik om te vergroten...

Ik heb gister meer dan goed gegeten, savonds/snachts/sochtends alleen niks meer.
Klik om te vergroten...

Vanaf moek gewoon ff nadenke voor
ik die shit achterover douw.
Maar deze XTC was ook gewoon foking vies.
Ik krijg altijd kotsneigingen van deze Shit.

:stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
ALs je de volgende keer xtc gaat nemen, haal je vantevoren bij de etos tabletjes tegen misselijkheid, domperidon heten die volgens mij,
werkt perfect, als je een gevoelige maag hebt.



:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bscw zei:
Jeller zei:
Veel mensen moeten 1 keer kotsen als de pil inslaat, MDMa kan nog vrij zwaar op de maag liggen, het is dan ook chemische troep :wink:

Meestal gaat de misselijkheid snel over, maar soms kan hij blijven aanhouden zoals bij jou.. op zich is daar niets mis mee, het is alleen niet leuk :cry:
Klik om te vergroten...

Denk je dat het de volgende keer weer gebeurt
en kan het aan het water liggen dat ik drink?
Dat ik teveel drink ofso?
Klik om te vergroten...

Kan heel goed.. Van te veel water tijdens xtc moet ik zelf altijd wel kotsen..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
4/5 tegelijk??? Stoer! (gek)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
sanos zei:
ik heb dit enkel als ik er vanaf 4-5 tegelijk inneem
eens de pillen opkomen krijg ik braakgevoel maar heb het wel (tot nu toe) altijd kunnen inhouden
Klik om te vergroten...

jij bent echt niet lekker he? 4/5 pillen tegelijk??
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
steek nooit van je leven iets met een dollar opgedrukt, tenzij je 8uur wil prakken en dan echt prakken....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vorig weekend nog 2 blauwe dollars, en dat was een skeve toestand, verder niets mis mee. Maar jij hebt 8 uren lang liggen braken? :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb er 1 keer van gekotst, de eerste keer was dat, ik weet het nog als de dag van gister (dat was het niet overigens :mrgreen:). We hadden bij mij thuis 1 pilletje genomen om te kijken wat het met je doet, alles leuk en aardig het beviel goed en we gingen naar de stad om lekker te stampen. Eenmaal in de stad aangekomen was het weer een uurtje later dus we mochten het 1ste halfje nemen. Dus ik slik dat stukkie in spoel het weg met water, en na 5 minuten voelde ik me toch ineens beroerd. Dus ik trek een moeilijk hoofd en ga wat sneller lopen, net toen ik het gevoel kreeg dat ik moest kotsen vroeg me maatje: "Neger gaat het wel een beetje?" dus ik steek me duim op zonder om te kijken en loop nog iets sneller. Terweil ik liep kwam ineens de aanmaak limo er via dezelfde weg als dat het erin gegaan was weer uit. :flushed: (Allemaal netjes op de grond en nergens een nat plekje te zien :mrgreen:). Toen het er eenmaal uit was, voelde ik me weer helemaal top... en had ontiegelijke honger. Wij naar de snackbar met ogen die boekdelen spraken, een hamburgertje naar binnen gewerkt en het 2de halfje maar ingenomen aangezien dat 1ste halfje toch niet gewerkt had. Dat was ook de enigste keer dat ik naar de snackbar heb gegeten terweil ik woezig was :P

Wat hebben we hier van geleerd?
Wij hebben hieruit kunnen concluderen dat, in een uur tijdsbestek 2 tot 4 glazen in plaats van 2 liter limonade ook ruim volstaat om uitdroging tegen te gaan :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."