#1
sanos zei:ik heb dit enkel als ik er vanaf 4-5 tegelijk inneem
eens de pillen opkomen krijg ik braakgevoel maar heb het wel (tot nu toe) altijd kunnen inhouden
jij bent echt niet lekker he? 4/5 pillen tegelijk??
sanos zei:ik heb dit enkel als ik er vanaf 4-5 tegelijk inneem
eens de pillen opkomen krijg ik braakgevoel maar heb het wel (tot nu toe) altijd kunnen inhouden
). We hadden bij mij thuis 1 pilletje genomen om te kijken wat het met je doet, alles leuk en aardig het beviel goed en we gingen naar de stad om lekker te stampen. Eenmaal in de stad aangekomen was het weer een uurtje later dus we mochten het 1ste halfje nemen. Dus ik slik dat stukkie in spoel het weg met water, en na 5 minuten voelde ik me toch ineens beroerd. Dus ik trek een moeilijk hoofd en ga wat sneller lopen, net toen ik het gevoel kreeg dat ik moest kotsen vroeg me maatje: "Neger gaat het wel een beetje?" dus ik steek me duim op zonder om te kijken en loop nog iets sneller. Terweil ik liep kwam ineens de aanmaak limo er via dezelfde weg als dat het erin gegaan was weer uit.
). Toen het er eenmaal uit was, voelde ik me weer helemaal top... en had ontiegelijke honger. Wij naar de snackbar met ogen die boekdelen spraken, een hamburgertje naar binnen gewerkt en het 2de halfje maar ingenomen aangezien dat 1ste halfje toch niet gewerkt had. Dat was ook de enigste keer dat ik naar de snackbar heb gegeten terweil ik woezig was :P
MetaalKonijn zei:Vorig weekend nog 2 blauwe dollars, en dat was een skeve toestand, verder niets mis mee. Maar jij hebt 8 uren lang liggen braken? :P

thunder-droopy zei:heb zelf ook nog geen ene keer genekt van xct! meestal drink ik ook niet erg veel, meestal wacht ik tot de pil is ingeslagen dan neem ik wat drinken en dan een uur of 2 uur later weer wat, nog nooit ergens last van gehad.
Bscw zei:Hallo beste mensen,
Ik had een vraagje over wat mij laatst is gebeurt.
De laatste keer had ik van die XTC kroontjes(groene)
van 50 mg mdma per stuk niet echt veel marja had er
3 geslikt. Dus de shit werkt en ik voel me al aardig wause.
Maar vanaf het moment dat ik 't geslikt had voelde ik me
niet zo lekker(ze zijn niet echt lekker dat zijn de meeste pilletjes niet
maar deze waren echt om van te kotsen. Dus ik kotste 2 keer
achterelkaar. Mijn vraag is hoe komt dit want dit is ZEER verneukt.
Peace-out.![]()
zaagmans zei:Bscw zei:Hallo beste mensen,
Ik had een vraagje over wat mij laatst is gebeurt.
De laatste keer had ik van die XTC kroontjes(groene)
van 50 mg mdma per stuk niet echt veel marja had er
3 geslikt. Dus de shit werkt en ik voel me al aardig wause.
Maar vanaf het moment dat ik 't geslikt had voelde ik me
niet zo lekker(ze zijn niet echt lekker dat zijn de meeste pilletjes niet
maar deze waren echt om van te kotsen. Dus ik kotste 2 keer
achterelkaar. Mijn vraag is hoe komt dit want dit is ZEER verneukt.
Peace-out.![]()
het enige goede antwoord (na weer vele fout antwoorden hier) is dat de serotonine release te snel op gang komt. Dit veroorzaakt de misselijkheid. Sommige mensen hebben dat. Als je een tijdje gebruikt kan het weg gaan door de gewenning
Safire zei:zaagmans zei:Bscw zei:Hallo beste mensen,
Ik had een vraagje over wat mij laatst is gebeurt.
De laatste keer had ik van die XTC kroontjes(groene)
van 50 mg mdma per stuk niet echt veel marja had er
3 geslikt. Dus de shit werkt en ik voel me al aardig wause.
Maar vanaf het moment dat ik 't geslikt had voelde ik me
niet zo lekker(ze zijn niet echt lekker dat zijn de meeste pilletjes niet
maar deze waren echt om van te kotsen. Dus ik kotste 2 keer
achterelkaar. Mijn vraag is hoe komt dit want dit is ZEER verneukt.
Peace-out.![]()
het enige goede antwoord (na weer vele fout antwoorden hier) is dat de serotonine release te snel op gang komt. Dit veroorzaakt de misselijkheid. Sommige mensen hebben dat. Als je een tijdje gebruikt kan het weg gaan door de gewenning
Dat is niet het enige goede antwoord. Van te veel water drinken moet je ook kotsen![]()
Bscw zei:thunder-droopy zei:heb zelf ook nog geen ene keer genekt van xct! meestal drink ik ook niet erg veel, meestal wacht ik tot de pil is ingeslagen dan neem ik wat drinken en dan een uur of 2 uur later weer wat, nog nooit ergens last van gehad.
Bij mij was 't egt de pil zelf.
Die was gewoon FOKINg vies en chemisch.
Ik proeg hem ook nooit, maar het idee alleen al dat er een veelvoud van die fiese vrienden in mijn maag zit geeft me soms wel groene neigingen.space scientist zei:Bscw zei:thunder-droopy zei:heb zelf ook nog geen ene keer genekt van xct! meestal drink ik ook niet erg veel, meestal wacht ik tot de pil is ingeslagen dan neem ik wat drinken en dan een uur of 2 uur later weer wat, nog nooit ergens last van gehad.
Bij mij was 't egt de pil zelf.
Die was gewoon FOKINg vies en chemisch.
ja maar je proeft hem toch nietof kauw jij er op?


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."