#1
-spaceman- zei:Ik vind veel dingen leuk tijdens de xtc (feesten,gamen,stoeien,knuffelen,springen,roken,meer roken,water drinken,diep in- en uitademen,uitrekken,lopen,muziek,spacen,enz) maar dit vind ik toch het vetste ooit!
Staalwol-->je koopt het bij de doe-het-zelf-zaak bv praxis, gamma, karwei.. je maakt het vast aan een ijzere ketting van +/- een meter (zo'n ketting met van die kleine bolletjes om de zoveel centimeter. Daarna maak je die staalwol aan de ketting vast doormiddelen van flexibel ijzerdraad... dit kan je daar ook kopen)... steekt de staalwol aan en draaid het daarna hard rond!... de vonken kunnen wel 10 meter hoog komen!!! veel plezier!!!!! (pas wel op, oefen dit ronddraaien eerst zonder staalwol dat is aangestoken)
deze foto heb ik zelf gemaakt!
![]()
ps. er staan veel filmpjes op youtube en video google.
type ''firewire'' of ''fire wire'' maar in!
dit ga ik zo duidelijk proberen
kan echt niet wachten bedankt voor post !!


