#1
matthijs zei:Ellesdee zei:ExceptionalInsight zei:Dat denken wel allemaal, totdat het weer licht wordt (:Wacky zei:Volgens mij zie ik er juist goed uit als ik XTC gebruikt heb.![]()
ik vind mezelf er echt vreselijk uitzien onder invloed van xtc
Iedereen ziet er té schijt uit. Vind ik misschien wel één van de grootste nadelen van die shit. Je vind iedereen lief maar je ziet eruit alsof je iedereen eht liefst in zijn rug zou willen steken met een bot mes.
als een rare zombie die iemands kop er af wilt bijten
