Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGave dingen om te doen tijdens spacen.

Gave dingen om te doen tijdens spacen.

48 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Naar een goa feest gaan, thuis xtc gebruiken vin ik zelf een beetje zonde van mijn serotonine :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dansen :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het zo zonde van je kostbare serotine om thuis te gaan zitten. Er gaat niks boven zweven op een vet electro feesje ofzo! =D
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goede muziek en lieve mensen :hearteyes: Alles wat sociaal is eigenlijk (van praten tot neuken, anything goes :wink: )
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Qocaine had al een keertje zo'n topic geopend
geen idee meer waar ie staat
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je een surround system hebt, gwn dikke space muziek of muziek die je chill vind ( in mijn geval hardcore etc ) keihard aanzetten. Schijt aan de buren.

Verder weet ik niet veel want ik space niet veel thiuis.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind veel dingen leuk tijdens de xtc (feesten,gamen,stoeien,knuffelen,springen,roken,meer roken,water drinken,diep in- en uitademen,uitrekken,lopen,muziek,spacen,enz) maar dit vind ik toch het vetste ooit!

Staalwol-->je koopt het bij de doe-het-zelf-zaak bv praxis, gamma, karwei.. je maakt het vast aan een ijzere ketting van +/- een meter (zo'n ketting met van die kleine bolletjes om de zoveel centimeter. Daarna maak je die staalwol aan de ketting vast doormiddelen van flexibel ijzerdraad... dit kan je daar ook kopen)... steekt de staalwol aan en draaid het daarna hard rond!... de vonken kunnen wel 10 meter hoog komen!!! veel plezier!!!!! (pas wel op, oefen dit ronddraaien eerst zonder staalwol dat is aangestoken)

deze foto heb ik zelf gemaakt!


ps. er staan veel filmpjes op youtube en video google.
type ''firewire'' of ''fire wire'' maar in!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ Dat lijkt me inderdaad wel uitermate vermakelijk when skeef staande. :mrgreen: :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Holy shit dat ziet er vet uit :sunglasses: Maar what about het hete vallende staal? :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
DreamWeaver zei:
Holy shit dat ziet er vet uit :sunglasses: Maar what about het hete vallende staal? :openmouth:
Klik om te vergroten...

dat is dan inmiddels stof! je kan er eigenlijk vanuit gaan dat de hete vonken alleen omhoog gaan!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Spaceman

Dat is idd een übervet gezicht. Het is zeker een keer te proberen. We beginnen morgen al om 13:00 uur 's middags, dus dan moeten nog even wachten tot het donker is, anders is het vast niet zo gaaf.

Thanks voor de tip.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
http://www.crapweb.nl/website/2007/02/1 ... -staalwol/

Dat is wel über als je 'm spaced :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Praten :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
st an zei:
Ik vind het zo zonde van je kostbare serotine om thuis te gaan zitten. Er gaat niks boven zweven op een vet electro feesje ofzo! =D
Klik om te vergroten...
idd :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
wow die foto is echt übervet, moet ik ook eens doen :openmouth:

en thuis xtc is maar nutteloos, feesten is leuker, maar toch ik kan wel begrijpen dat je het thuis wilt doen, want daar ziet niemand dat je er slecht uitziet :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wacky zei:
Volgens mij zie ik er juist goed uit als ik XTC gebruikt heb. :grin:
Klik om te vergroten...
Dat denken wel allemaal, totdat het weer licht wordt (:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jeller zei:
wow die foto is echt übervet, moet ik ook eens doen :openmouth:

en thuis xtc is maar nutteloos, feesten is leuker, maar toch ik kan wel begrijpen dat je het thuis wilt doen, want daar ziet niemand dat je er slecht uitziet :tongueout:
Klik om te vergroten...

Volgens mij zie ik er juist goed uit als ik XTC gebruikt heb. :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
Wacky zei:
Volgens mij zie ik er juist goed uit als ik XTC gebruikt heb. :grin:
Klik om te vergroten...
Dat denken wel allemaal, totdat het weer licht wordt (:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

ik vind mezelf er echt vreselijk uitzien onder invloed van xtc
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ellesdee zei:
ExceptionalInsight zei:
Wacky zei:
Volgens mij zie ik er juist goed uit als ik XTC gebruikt heb. :grin:
Klik om te vergroten...
Dat denken wel allemaal, totdat het weer licht wordt (:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

ik vind mezelf er echt vreselijk uitzien onder invloed van xtc
Klik om te vergroten...

Iedereen ziet er té schijt uit. Vind ik misschien wel één van de grootste nadelen van die shit. Je vind iedereen lief maar je ziet eruit alsof je iedereen eht liefst in zijn rug zou willen steken met een bot mes.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
matthijs zei:
Ellesdee zei:
ExceptionalInsight zei:
Wacky zei:
Volgens mij zie ik er juist goed uit als ik XTC gebruikt heb. :grin:
Klik om te vergroten...
Dat denken wel allemaal, totdat het weer licht wordt (:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

ik vind mezelf er echt vreselijk uitzien onder invloed van xtc
Klik om te vergroten...

Iedereen ziet er té schijt uit. Vind ik misschien wel één van de grootste nadelen van die shit. Je vind iedereen lief maar je ziet eruit alsof je iedereen eht liefst in zijn rug zou willen steken met een bot mes.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: idd

als een rare zombie die iemands kop er af wilt bijten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."