#1
Ik vind het heerlijk om af en toe met een paar vrienden thuis te zweven. Ik erger me alleen altijd aan het moment dat je in gaat zakken. Ik heb het idee dat dat vooral gebeurt als je niks te doen hebt.
Kan iemand mij ideeën geven welke dingen echt gaaf zijn om te doen als je aan het spacen bent? Twister is bijvoorbeeld altijd wel even leuk, maar er moeten toch meer dingen te verzinnen zijn die dan echt vet zijn om te doen?
Morgen is het alweer zover, dus ik hoop op veel reacties...
Kan iemand mij ideeën geven welke dingen echt gaaf zijn om te doen als je aan het spacen bent? Twister is bijvoorbeeld altijd wel even leuk, maar er moeten toch meer dingen te verzinnen zijn die dan echt vet zijn om te doen?
Morgen is het alweer zover, dus ik hoop op veel reacties...