nicole1973 zei:Muziek luisteren en sexen![]()
Dat je hem omhoog krijgt. Ik wil ook altyd heel graag sex als ik waus ben maar op een of andere manier blijft ie slap
nicole1973 zei:Muziek luisteren en sexen![]()
Gewoon beter je best doen en verleg desnoods je grenzenbodhea zei:nicole1973 zei:Muziek luisteren en sexen![]()
Dat je hem omhoog krijgt. Ik wil ook altyd heel graag sex als ik waus ben maar op een of andere manier blijft ie slap![]()
ow sorry dingen die leuk zijn om te doen tijdens het gebruik: tog wel lekker met vrienden knuffelen en dansen
![]()

Big Mo zei:afgelopen zaterdag met 4 personen naast elkaar op de rand v/h bed , arm in arm zitten wippen, terwijl we vette videoclips aan het kijken waren.
of probeer deze eens, man & vrouw, op bed liggen op je zei met je hoofd omhoog rustend op je elleboog dus met je bovenlichaam enigzins omhoog, vervolgens stop je je wijs of middelvinger bij elkaar in de mond en gaat lekker op en neer, (je weet wel) vervolgens kijk je goed naar de vinger die in je mond op en neer gaat terwijl je er aan zuigt, ik weet niet hoe of wat maar het was super gaaf vond ik.
Saivy zei:Big Mo zei:afgelopen zaterdag met 4 personen naast elkaar op de rand v/h bed , arm in arm zitten wippen, terwijl we vette videoclips aan het kijken waren.
of probeer deze eens, man & vrouw, op bed liggen op je zei met je hoofd omhoog rustend op je elleboog dus met je bovenlichaam enigzins omhoog, vervolgens stop je je wijs of middelvinger bij elkaar in de mond en gaat lekker op en neer, (je weet wel) vervolgens kijk je goed naar de vinger die in je mond op en neer gaat terwijl je er aan zuigt, ik weet niet hoe of wat maar het was super gaaf vond ik.
wtf![]()
Djodjo zei:Of lekker zingen! Met Ellesdee!![]()
Of met een groepje vrienden van Ellesdee inclusief gitaar improviseren!![]()
vode zei:Met een hoop een dekbed monster maken en zo de kamer rondrennen![]()
Een aardbei massacre houden![]()

-spaceman- zei:Ik vind veel dingen leuk tijdens de xtc (feesten,gamen,stoeien,knuffelen,springen,roken,meer roken,water drinken,diep in- en uitademen,uitrekken,lopen,muziek,spacen,enz) maar dit vind ik toch het vetste ooit!
Staalwol-->je koopt het bij de doe-het-zelf-zaak bv praxis, gamma, karwei.. je maakt het vast aan een ijzere ketting van +/- een meter (zo'n ketting met van die kleine bolletjes om de zoveel centimeter. Daarna maak je die staalwol aan de ketting vast doormiddelen van flexibel ijzerdraad... dit kan je daar ook kopen)... steekt de staalwol aan en draaid het daarna hard rond!... de vonken kunnen wel 10 meter hoog komen!!! veel plezier!!!!! (pas wel op, oefen dit ronddraaien eerst zonder staalwol dat is aangestoken)
deze foto heb ik zelf gemaakt!
![]()
ps. er staan veel filmpjes op youtube en video google.
type ''firewire'' of ''fire wire'' maar in!

nicole1973 zei:Mijn man heeft er gelukkig helemaal geen problemen mee tenzij hij echt te veel neemt.. ik vind de ervaring met x op echt mega .. dr zit alleen geen stop meer op.. dus lig je zaterdag al spacend in bed.. eh.. lig je dat zondag nog zullen we maar zeggenmaar alles is lekker van knuffelen tot weet ik veel wat
Telefoon zei:Dansen ... Vuurtje stoken... Fietsen ...

Shiva1982 zei:On topic: andere leuke dingen tijdens xtc vind ik feesten, dansen, ouwehoeren met vrienden, filmpjes en foto's maken, buiten rondhangen en alle andere dingen die ik op dat moment bedenk![]()

bodhea zei:nicole1973 zei:Muziek luisteren en sexen![]()
Dat je hem omhoog krijgt. Ik wil ook altyd heel graag sex als ik waus ben maar op een of andere manier blijft ie slap![]()
ow sorry dingen die leuk zijn om te doen tijdens het gebruik: tog wel lekker met vrienden knuffelen en dansen
![]()
Sgeleâ„¢ zei:bodhea zei:nicole1973 zei:Muziek luisteren en sexen![]()
![]()
ik ken het ja...best ...erhm...lullig?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."