Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNoem hier alle smack pillen + kleur en logo

Noem hier alle smack pillen + kleur en logo

44 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit zijn degene die ik mij herinner van de laatste jaren omdat ze echt slecht waren.

witte hartjes
witte vlindertjes
witte armani's
roze armani's
witte studio 54's


maar ook wat nutsss zegt, Het is meer per regio en het kunnen evengoed duplicaten zijn van goede pillen. Bij mij faalt de 'proeftest' zelden. gewoon klein stukje of brokje van de binnenkant proeven met je tong. als ze echt slecht zijn, proef je het wel. De meesten hier zullen de typische gore mdma smaak wel kennen :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze mitsubishi's die nu in de omloop zijn in regio Haaglangden...

Niet laten testen, maar ik vermoed dat ze volzitten met mcpp of mda.
Een klein uurtje na innemen moet iedereen geheid kotsen, lachkickje, daarna nix. Slik je er 4 zoals ik een keer deed dan kots je, lachkickje en daarna heb ik 3 uur lang getrip als een tyfusmongool... ik was bang voor alles: auto's, muziek, een lege straat, fietsers, me beste vriend. Het was zeker GEEN plezierige ervaring!!! Zeker niet als je op een lekker mdma gevoel aan het wachten bent! :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
witte $ 'jes
lichtblauwe mitchu's
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
m+ zei:
Telefoon zei:
AGBB ( algemeen beschaafd belgisch ) moet toch te doen zijn ?
Klik om te vergroten...
"Vlaams" is het woord dat je zoekt... :wink:
En agget ni verstoat dan moetet mo ni leize.
Dialect is toch leuk zolang het verstaanbaar blijft? (behalve west-vlamingen.....grrrrr, west-vlamingen.)
Klik om te vergroten...


Ik ben west- vlaming. :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok dan. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."