Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNoem hier alle smack pillen + kleur en logo

Noem hier alle smack pillen + kleur en logo

44 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
matthijs zei:
Maar je bent het toch wel met me eens dat je beter een hele goede pil niet kan nemen, dan een slechte pil wél?
Zo'n topic suggereert misschien wel dat je aan eht uiterlijk van een pil kan zien wat er in zit, maar als we gewoon goed benadrukken dat, dat absoluut niet het geval is, kan het erg nuttig en verstandig zijn.
Klik om te vergroten...

Ja ik zie de voordelen wel maar ik ben bang dat het allemaal ghost stories worden van tegengevallen ervaringen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
je kan het ook overdrijven zeg :rolleyes: :grin:

ik weet nog een tijdje terug waren er hele goeie paarse Harley Davidsons hier en je kreeg toen ook minder goeie, enkel met het verschil dat die wel een breeklijn hadden en die goeie hadden dat niet.

als mensen dat weten kunnen ze er rekening mee houden als ze een hoeveelheid willen kopen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
omdat ik zelf niet veel smack pillen ken buiten bruine klavers denk ik
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
... hele goeie paarse Harley Davidsons hier ...
Klik om te vergroten...

Those were the days! :P :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eckster C zei:
omdat ik zelf niet veel smack pillen ken buiten bruine klavers denk ik
Klik om te vergroten...


als je met smackpilllen, heroine pillen bedoelt zal je ze niet tegen komen. Dat zal niet worden verkocht als normale pil omdat hero daar te duur voor is
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pff, als die Eckster van de politie is dan speelt ie het wel eruuug slecht :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
TechNora zei:
Pff, als die Eckster van de politie is dan speelt ie het wel eruuug slecht :rolleyes:
Klik om te vergroten...

kom je daar nou weer bij :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
politie is zielig :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hij wil alleen maar informatie over welke pillen erin omloop zijn op t moment, en in ander topic hoe mensen shit naar binnen smokkelen. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar dan gaat er bij mij wel een lamp branden.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
politie mensen gaan hier heus geen account aanmaken, en anders zijn ze wel heel zielig :P Volgens mij bereiken ze daar toch weinig/niets mee. behalve bij de belgische members onder ons
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
SpacePack zei:
politie mensen gaan hier heus geen account aanmaken, en anders zijn ze wel heel zielig :P Volgens mij bereiken ze daar toch weinig/niets mee.
Klik om te vergroten...

Hmm, ik heb ze gekkere dingen zien doen om aan info te komen. Maar nu ik nog even research heb gedaan... hij heeft wel een report geschreven uit een afkickkliniek, dus tja...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
space scientist zei:
politie is zielig :grin:
Klik om te vergroten...

Politie, hoeren van justitie! :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog nooit rotzooi gehad

tot nu toe al mijn pillen laten testen met het resultaat van alleen maar puur mdma:

87mg
101mg
110mg
131mg
135mg
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
matthijs zei:
space scientist zei:
politie is zielig :grin:
Klik om te vergroten...

Politie, hoeren dames van plezier van justitie! :P
Klik om te vergroten...


zo zeg je dat niet he, netjes houden :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
zwarte smiley's, zen wel goei sjaars
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
hehe ik hou echt van de westvlamingen hun dialect :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Praat normaal serieus >_<

anwaarpe .. kan gewoon als

ANTWERPEN
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
ikkan ook leuk in dialect tilburgs gaan typen maar dat heeft toch geen nut gewoon

AGBB ( algemeen beschaafd belgisch ) moet toch te doen zijn ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je hoeft zn post niet te lezen..

praat gewoon lekker antwerps hoor..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Telefoon zei:
AGBB ( algemeen beschaafd belgisch ) moet toch te doen zijn ?
Klik om te vergroten...
"Vlaams" is het woord dat je zoekt... :wink:
En agget ni verstoat dan moetet mo ni leize.
Dialect is toch leuk zolang het verstaanbaar blijft? (behalve west-vlamingen.....grrrrr, west-vlamingen.)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."