Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNoem hier alle smack pillen + kleur en logo

Noem hier alle smack pillen + kleur en logo

44 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
:rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
dan open je een topic en post je zelf niks :rolleyes:

OT:

ik heb nooit smackpillen want mijn dealer verkoopt geen rotzooi
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik dacht dat het aan mij lag. Leg de definitie smackpillen eens uit.. :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar dan in pil vorm denk ik:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmmmm ziet er best lekker uit :grin: Wat zit er eigenlijk allemaal in verwerkt?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
T ziet er lekkerder uit dan dat t i s hoor: varkensuier, koeienoog, vleugje paardendarm, dat alles in de blender en tadadaddad smac
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit zijn degene die ik mij herinner van de laatste jaren omdat ze echt slecht waren.

witte hartjes
witte vlindertjes
witte armani's
roze armani's
witte studio 54's


maar ook wat nutsss zegt, Het is meer per regio en het kunnen evengoed duplicaten zijn van goede pillen. Bij mij faalt de 'proeftest' zelden. gewoon klein stukje of brokje van de binnenkant proeven met je tong. als ze echt slecht zijn, proef je het wel. De meesten hier zullen de typische gore mdma smaak wel kennen :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze mitsubishi's die nu in de omloop zijn in regio Haaglangden...

Niet laten testen, maar ik vermoed dat ze volzitten met mcpp of mda.
Een klein uurtje na innemen moet iedereen geheid kotsen, lachkickje, daarna nix. Slik je er 4 zoals ik een keer deed dan kots je, lachkickje en daarna heb ik 3 uur lang getrip als een tyfusmongool... ik was bang voor alles: auto's, muziek, een lege straat, fietsers, me beste vriend. Het was zeker GEEN plezierige ervaring!!! Zeker niet als je op een lekker mdma gevoel aan het wachten bent! :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
witte $ 'jes
lichtblauwe mitchu's
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
m+ zei:
Telefoon zei:
AGBB ( algemeen beschaafd belgisch ) moet toch te doen zijn ?
Klik om te vergroten...
"Vlaams" is het woord dat je zoekt... :wink:
En agget ni verstoat dan moetet mo ni leize.
Dialect is toch leuk zolang het verstaanbaar blijft? (behalve west-vlamingen.....grrrrr, west-vlamingen.)
Klik om te vergroten...


Ik ben west- vlaming. :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ok dan. :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
politie mensen gaan hier heus geen account aanmaken, en anders zijn ze wel heel zielig :P Volgens mij bereiken ze daar toch weinig/niets mee. behalve bij de belgische members onder ons
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
SpacePack zei:
politie mensen gaan hier heus geen account aanmaken, en anders zijn ze wel heel zielig :P Volgens mij bereiken ze daar toch weinig/niets mee.
Klik om te vergroten...

Hmm, ik heb ze gekkere dingen zien doen om aan info te komen. Maar nu ik nog even research heb gedaan... hij heeft wel een report geschreven uit een afkickkliniek, dus tja...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
space scientist zei:
politie is zielig :grin:
Klik om te vergroten...

Politie, hoeren van justitie! :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog nooit rotzooi gehad

tot nu toe al mijn pillen laten testen met het resultaat van alleen maar puur mdma:

87mg
101mg
110mg
131mg
135mg
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
matthijs zei:
space scientist zei:
politie is zielig :grin:
Klik om te vergroten...

Politie, hoeren dames van plezier van justitie! :P
Klik om te vergroten...


zo zeg je dat niet he, netjes houden :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
zwarte smiley's, zen wel goei sjaars
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
hehe ik hou echt van de westvlamingen hun dialect :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Praat normaal serieus >_<

anwaarpe .. kan gewoon als

ANTWERPEN
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
ikkan ook leuk in dialect tilburgs gaan typen maar dat heeft toch geen nut gewoon

AGBB ( algemeen beschaafd belgisch ) moet toch te doen zijn ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."