#1



m+ zei:"Vlaams" is het woord dat je zoekt...Telefoon zei:AGBB ( algemeen beschaafd belgisch ) moet toch te doen zijn ?![]()
En agget ni verstoat dan moetet mo ni leize.
Dialect is toch leuk zolang het verstaanbaar blijft? (behalve west-vlamingen.....grrrrr, west-vlamingen.)
SpacePack zei:politie mensen gaan hier heus geen account aanmaken, en anders zijn ze wel heel zielig :P Volgens mij bereiken ze daar toch weinig/niets mee.
space scientist zei:politie is zielig![]()
matthijs zei:space scientist zei:politie is zielig![]()
Politie, hoeren dames van plezier van justitie! :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."