Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNoem hier alle smack pillen + kleur en logo

Noem hier alle smack pillen + kleur en logo

44 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
:P
s
systeemLid
:rolleyes:
s
systeemLid
:rolleyes:
s
systeemLid
dan open je een topic en post je zelf niks :rolleyes:

OT:

ik heb nooit smackpillen want mijn dealer verkoopt geen rotzooi
s
systeemLid
Ik dacht dat het aan mij lag. Leg de definitie smackpillen eens uit.. :confused:
s
systeemLid
Maar dan in pil vorm denk ik:
s
systeemLid
Hmmmm ziet er best lekker uit :grin: Wat zit er eigenlijk allemaal in verwerkt?
s
systeemLid
T ziet er lekkerder uit dan dat t i s hoor: varkensuier, koeienoog, vleugje paardendarm, dat alles in de blender en tadadaddad smac
s
systeemLid
Supervlieg zei:
Ik dacht dat het aan mij lag. Leg de definitie smackpillen eens uit.. :confused:
Klik om te vergroten...

slechte pillen
s
systeemLid
caatje zei:
T ziet er lekkerder uit dan dat t i s hoor: varkensuier, koeienoog, vleugje paardendarm, dat alles in de blender en tadadaddad smac
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
s
systeemLid
SperSIZEboon zei:
Supervlieg zei:
Klik om te vergroten...

slechte pillen
Klik om te vergroten...
Vandaar dat ik ze niet ken
s
systeemLid
witte hartjes. Zat denk ik alleen maar mccp in, zo dom als dat ik was had ik er 1 gekocht op Bassleader. Ziek als een hond geweest, love-gevoel was ook meteen weg.
s
systeemLid
lacosta's witte (pil met krokodil erin gedrukt)

klote dingen vol met mccp :smilingimp:
s
systeemLid
Dit is toch een goed topic, kom op. Had hier al eens eentje over aangemaakt in feedback. Als je gewoon zegt welke pil je in welke regio hebt gekocht waar je echt heel erg slecht van ging, kan je in ieder geval mensen waarschuwen voor slechte pillen.
Wat mij betreft wordt hier een sticky van gemaakt. Je prijst hier geeen pillen aan, je raadt mensen juist af sommige pillen te gebruiken omdat die gewoon heel erg slecht zijn! Hiermee kunnen best wat ongelukken voorkomen worden. Niemand wil bijv pillen met mccp d'rin.
s
systeemLid
Lichtblauwe motorola.
Voelde bijna niks,licht opgepept,grote pupillen.
s
systeemLid
Het zegt zo weinig over de werkelijke feiten dit topic.

Allereerst gaat het om regio's en series pillen die ook nog eens vaak duplicaten zijn van bestaande pillen die wel goed zijn en bovendien zijn deze zogenaamde slechte pillen meestal ook niet getest en is het meer een enkel individu die er slecht op ging en dan maar verondersteld dat het stof zus of stof zo is...

Dan duiken er ook regelmatig hier en daar weer 'oude' pillen op zoals de mitsu's en hoe moet je dan nog weten wat goed en wat slecht is?

Kortom ik ben er niet zo voor, dit topic.
s
systeemLid
Maar je bent het toch wel met me eens dat je beter een hele goede pil niet kan nemen, dan een slechte pil wél?
Zo'n topic suggereert misschien wel dat je aan eht uiterlijk van een pil kan zien wat er in zit, maar als we gewoon goed benadrukken dat, dat absoluut niet het geval is, kan het erg nuttig en verstandig zijn.
s
systeemLid
matthijs zei:
Maar je bent het toch wel met me eens dat je beter een hele goede pil niet kan nemen, dan een slechte pil wél?
Zo'n topic suggereert misschien wel dat je aan eht uiterlijk van een pil kan zien wat er in zit, maar als we gewoon goed benadrukken dat, dat absoluut niet het geval is, kan het erg nuttig en verstandig zijn.
Klik om te vergroten...

Ja ik zie de voordelen wel maar ik ben bang dat het allemaal ghost stories worden van tegengevallen ervaringen.
s
systeemLid
je kan het ook overdrijven zeg :rolleyes: :grin:

ik weet nog een tijdje terug waren er hele goeie paarse Harley Davidsons hier en je kreeg toen ook minder goeie, enkel met het verschil dat die wel een breeklijn hadden en die goeie hadden dat niet.

als mensen dat weten kunnen ze er rekening mee houden als ze een hoeveelheid willen kopen...
s
systeemLid
omdat ik zelf niet veel smack pillen ken buiten bruine klavers denk ik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."