Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsiemand deze al gehad?

iemand deze al gehad?

56 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deep Blue zei:
Lake zei:
De kerel die deze met 10.000 heeft ingeslagen is nu echt blij. :grin:
Klik om te vergroten...

Hope dak di kerel tege kom...
Klik om te vergroten...

dat kun je wel zeggen ja, ik zal is effekes informeren bij my local dealer!

:wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
nouja iedereen reageert daar anders op he:wink: smaken verschillen...

heb nu hele grote,170mg werd me verteld wat ik niet geloof, nam er 1tje voelde niks:confused:

nam een ander pilletje ,dolfijntje genaamd van 100mg en toen pas sloeg ie hard in.

Maarja ben te veel gewoon daar ligt het aan denk ik.Want me vrienden hadden hetzelfde en die zijn ook ervaren in die snoep:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
cherries :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
mitsu's! :hearteyes:

(blauwe)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
zo extreem is het toch niet? Ik drop zelf meestal capsules met 250mg kristallen erin (getest op 80%, dus 200mg MDMA). Je gaat er natuurlijk wel hard van, maar dat bij 140mg in het nieuws moet komen? Voor een eerste keer kan je het toch wel aan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
hmn, 140mg, dat valt toch eigenlijk nog wel mee?, de meeste hier zijn rond die hoeveelheid, of zelfs meer... en die stuiptrekkingen hoort er toch bij :tongueout: haha.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hier in zuid-limburg heb je de befaamde Mitsubishisi 180'ers.. getest tusse 175 - 185 mg MDMA. 1,50 per pil ! ( afname van 100+ )

140 extreem hoog :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
die hebben ze hier in noord limburg ook.. die gaan erop
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik wou net zeggen, blauwe mitsu's, soviets, zelfs blauwe dollars hier zijn getest op 150mg mdma.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
El Retro zei:
Nee maar ik heb al eens geteste pillen van 130-140 gehad en dat viel best mee. Die kon ik per hele nemen, bij die rode kersjes moest het per halve of het was een uurtje zitten geblazen.
Klik om te vergroten...

Tuurlijk, zelfs blauwe mitsu's moet je per hele nemen, hoplaa, erop of eronder!, meestal heel erg erop :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
YourePrivateDj zei:
haha die had ik nog niet gezien:grin: die op de foto lijken op witte mitsu's.

142mg is erg mooi.Zou ik ook wel willen zien haha:tongueout:

Dat deze voorkomen in Belgie...meestal is het troep:(

grtz:wink: :stoned:
Klik om te vergroten...
Dat denk jij dan toch maar.. :wave:

142 mg, dat is toch niet speciaal? Leuk dat ze reclame maken, de maker van deze zal wel effe goed geld gaan verdienen :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
iemand iets gehoord van blauwe dollars?
ze zouden 130mg mdma moeten bevatten.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wie heb er eigenlijk wel is 200 + mg uitslag gehad in het afgelopen jaar ?
En hoe zagen ze eruit ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat ik niet snap is dat dit hier wordt afgedaan als zoveel, terwijl mensen die kristallen nemen minstens 1/3 van halve gram nemen, wat neerkomt op 166mg+-, in sommige gevallen is dit er boven omdat je het nu ook niet af meet met een weegschaal

En dan ken ik er de meerdere bommetjes op een avond doen, is de MDMA in pillen dan zoveel sterker?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
de bindmiddelen in rondjes zorgen ervoor dat je de mdma anders ervaart.
als je pure mdma kristallen neemt heb je direct een effect die knallend is.
daardoor wordt je ook kneiter leip en wil je eigenlijk alleen maar spacen terwijl pillen je steeds een beetje leipheid gevoel geven. en je dus bij vlagen leip bent. dit ervaar ik bij mdma suiker dus heel anders en is het meer aan 1 stuk door.
dit is mijn visie erop :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik kan nu rode jodenster (davidster) krijgen en dies ook 140 mg , en is volgens mij geen verkooppraatje want die gast weet exact waar hij mee bezig is ... is ook getest bij testcentra e.d.

:hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik wil die pilllll!!! :xtc: :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."