#1
Deep Blue zei:Lake zei:De kerel die deze met 10.000 heeft ingeslagen is nu echt blij.![]()
Hope dak di kerel tege kom...
dat kun je wel zeggen ja, ik zal is effekes informeren bij my local dealer!
Deep Blue zei:Lake zei:De kerel die deze met 10.000 heeft ingeslagen is nu echt blij.![]()
Hope dak di kerel tege kom...
El Retro zei:Nee maar ik heb al eens geteste pillen van 130-140 gehad en dat viel best mee. Die kon ik per hele nemen, bij die rode kersjes moest het per halve of het was een uurtje zitten geblazen.
Dat denk jij dan toch maar..YourePrivateDj zei:haha die had ik nog niet geziendie op de foto lijken op witte mitsu's.
142mg is erg mooi.Zou ik ook wel willen zien haha
Dat deze voorkomen in Belgie...meestal is het troep
grtz![]()
![]()

:P"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."