#1
zware pil,hoeveel zou die wegen
?
Betonpillen
?
Betonpillen
Mathijs zei:Klinkt goed
Tot ik ze is tegenkom maak nu gewoon me eigen capsules voor die enkele keer.
250mg![]()
pipoxyz zei:Volgens mij heeft de redacteur een klein xtc lab![]()
Wie de pillen slikt kan onder meer stuiptrekkingen en een extreem leuke avond krijgen.
hans zei:Wie de pillen slikt kan onder meer stuiptrekkingen en een extreem leuke avond krijgen.
Wie de pillen slikt kan onder meer stuiptrekkingen en een verhoogde bloeddruk krijgen.

El Retro zei:142 mg is echt zo hoog toch niet. De rode kersjes die ik had zaten nog een stuk hoger volgens mij.
)"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."