Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsiemand deze al gehad?

iemand deze al gehad?

56 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
zware pil,hoeveel zou die wegen :openmouth: ?

Betonpillen :hearteyes: ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt goed :)

Tot ik ze is tegenkom maak nu gewoon me eigen capsules voor die enkele keer.
250mg :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij heeft de redacteur een klein xtc lab :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mathijs zei:
Klinkt goed :)

Tot ik ze is tegenkom maak nu gewoon me eigen capsules voor die enkele keer.
250mg :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ik ook 250mg is precies goed :grin: 4x bij pakken op een feestje van 12 uur :grin: :beer: :stoned:

Jointje er bij en GAAN
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
pipoxyz zei:
Volgens mij heeft de redacteur een klein xtc lab :wink:
Klik om te vergroten...

Breng me niet op ideeën ;P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Och, er zijn wel meer pillen te vinden van 140 mg hoor... Heb ze gisteren net op... :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wie de pillen slikt kan onder meer stuiptrekkingen en een extreem leuke avond krijgen.
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
ge hebt ongeveer 1 op 2 nodig (1mdma 2bindmiddel)
dus kunt ge zelf het gewicht van pilleke wel berekene.
verder. veel mense zegge zo vanja kben da gewoon 140mg enz maar vo de meeste mense is da meer dan genoeg ...
En als ge na testcentra ga in hollland kome ze dan nog maar op 100 uit ofzo, terwijl u dealer u wel gezegd had da het 140 of 150 ging zijn :angry:

beter iets lichter pilletje van 80mg en er gwoon 1 bijpakke imo

hoewel die van 100 gwoon het leukst zijn. nie te veel nie te weinig :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
hans zei:
Wie de pillen slikt kan onder meer stuiptrekkingen en een extreem leuke avond krijgen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

whaha!!! dat is wel een flinke waarschuwing!!!

:hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
dol op stuiptrekkingen, maar ehm, kijk ff de andere kan top als je wil

s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
^ Dies leuk!! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
dankjewel, wanneer gaan we uit?
:mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wie de pillen slikt kan onder meer stuiptrekkingen en een verhoogde bloeddruk krijgen.
Klik om te vergroten...

Maar dat is toch JUIST wat we willen :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
klapperend het nieuw-jaar in.

geweldig ! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb ze ook gehad volgens mij, was niks mis mee :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha die had ik nog niet gezien:grin: die op de foto lijken op witte mitsu's.

142mg is erg mooi.Zou ik ook wel willen zien haha:tongueout:

Dat deze voorkomen in Belgie...meestal is het troep:(

grtz:wink: :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
142 mg is echt zo hoog toch niet :confused:. De rode kersjes die ik had zaten nog een stuk hoger volgens mij.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
El Retro zei:
142 mg is echt zo hoog toch niet :confused:. De rode kersjes die ik had zaten nog een stuk hoger volgens mij.
Klik om te vergroten...

Je zal je verbazen, ik dacht ook een keer dit zijn toch best goeie minstens 100, was t maar 72.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee maar ik heb al eens geteste pillen van 130-140 gehad en dat viel best mee. Die kon ik per hele nemen, bij die rode kersjes moest het per halve of het was een uurtje zitten geblazen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
142 is wel redelijk hoog hoor.
Had maar een keer zo score gehad op die louis vuiton dingen.

Voor de rest altijd 100 tot 120 mg (Zijn lekker).
Dat jij van 220 mg had kon ik geen steeds niet geloven :(
Omdat het gewoon veel is,en je hoort ook niet vaak van dat soort pillen (behalve bij opscheppen :mrgreen: )

*Had tijdje terug is een keer bij andere dealer gehaald hij zei bla bla zit 220 mg in.
Duidelijk slechter als pillen van 100 mg die ik heb gehad,eigenlijk de slechtse ooit.Ik voelde het wel,me pupillen waren iets groter->Normaal echt mega,duurde iets korter,muziek klonk iets leuker maar niet als het ECHTE.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."