Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsiemand deze al gehad?

iemand deze al gehad?

56 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.n ... d/1.213310

iemand deze al gehad?
ik ga vanavend op zoek, ze moete hier in de buurt circuleren
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
yummy yummy!!!

Ik bied 50 euro per pil! :P

Wie de pillen slikt kan onder meer stuiptrekkingen en een verhoogde bloeddruk krijgen
Klik om te vergroten...

wat weten ze er toch weer veel vanaf!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
goeie shit man :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
LOL! :mrgreen: VTM gaat ff reclame maken voor deze pillen?! 142 milligram MDMA... GIMME GIMME GIMME! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
leuk themafeest
:beer:

s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
ow, jij ben gulhartig... :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
^ lol idd :beer:

Maar die snoepies wil ik ook wel :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
De kerel die deze met 10.000 heeft ingeslagen is nu echt blij. :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Enesteene zei:
leuk themafeest
:beer:

Klik om te vergroten...

Gay themafeest wordt dat :grin: Nja toch liever wat van die pilletjes after midnight eig :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
ehm, bedoel idd, dan is de muziek misschien nog wat te pruimen, want dr is echt neti op te dansen :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
zou ook hele goeie krijgen, kosten wel 5 e p.st.,
ben benieuwd
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lake zei:
De kerel die deze met 10.000 heeft ingeslagen is nu echt blij. :grin:
Klik om te vergroten...

Hope dak di kerel tege kom...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deep Blue zei:
Lake zei:
De kerel die deze met 10.000 heeft ingeslagen is nu echt blij. :grin:
Klik om te vergroten...

Hope dak di kerel tege kom...
Klik om te vergroten...

dat kun je wel zeggen ja, ik zal is effekes informeren bij my local dealer!

:wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Al gehad en niets bijzonders hoor. Hier zijn ze allemaal zo rond de 140 mg. 't is maar wat je gewend bent hè.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ikzelf heb ze ook gehad. Tenminste. groene kersjes (opdruk en kleur zegt niks) 100 groene kersjes kunnen goed zijn en de volgende 100 kut.

Ik vond ze btw wel te pruimen.. weleens betere gehad btw.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
982 zei:
Ikzelf heb ze ook gehad. Tenminste. groene kersjes (opdruk en kleur zegt niks) 100 groene kersjes kunnen goed zijn en de volgende 100 kut.

Ik vond ze btw wel te pruimen.. weleens betere gehad btw.
Klik om te vergroten...

als ze van dezelfde batch komen dus niet... en een batch zijn meestal duizenden... niet maar 100...

alle pillen uit dezelfde batch liggen ongeveer gelijk
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik geef maar een voorbeeld.,.. ik heb eens een partij pillen gekocht van 1 dezelfde persoon (200 oid) van de ene ging je superhard en van de andere voelde je niks, gewoon goede pillen gegeven als testers en veel kutpillen erdoor gooien.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
GIMME GIMME XDDDD
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Achterlijke mensen die iemand belazeren voor een partij van 200. Wie verneukt er nou een connect voor 250 euro.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
die hebben ze hier in noord limburg ook.. die gaan erop

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."