#1
http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.n ... d/1.213310
iemand deze al gehad?
ik ga vanavend op zoek, ze moete hier in de buurt circuleren
iemand deze al gehad?
ik ga vanavend op zoek, ze moete hier in de buurt circuleren
Wie de pillen slikt kan onder meer stuiptrekkingen en een verhoogde bloeddruk krijgen

VTM gaat ff reclame maken voor deze pillen?! 142 milligram MDMA... GIMME GIMME GIMME!


Enesteene zei:leuk themafeest
![]()
![]()


Lake zei:De kerel die deze met 10.000 heeft ingeslagen is nu echt blij.![]()
Deep Blue zei:Lake zei:De kerel die deze met 10.000 heeft ingeslagen is nu echt blij.![]()
Hope dak di kerel tege kom...
982 zei:Ikzelf heb ze ook gehad. Tenminste. groene kersjes (opdruk en kleur zegt niks) 100 groene kersjes kunnen goed zijn en de volgende 100 kut.
Ik vond ze btw wel te pruimen.. weleens betere gehad btw.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."