Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsserotonine

serotonine

63 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
GabberSnoePie zei:
ken je alleen pille dealers :P dat is wel minder, hier is van alles om van te genieten :P (maar ook niet altijd even makkelijk) :cry: :P
Klik om te vergroten...

Ik heb momenteel helemaal geen dealer zelfs niet voor pille. Alles wat ik afgelope 1,5 maand heb gebruikt is uit de eigen doos :P en die is nu toch echt bijna leeg :( zit alleen nog mdma in maarja daar wil ik juist mee stoppe :P

Dus ben druk bezig weer andere dingen te regelen dan moet het lukke 2 maande zonder X.

Gewoon een schema maken van 9 weken:

4 weken niets dus om de week zeg maar

1 week alcohol

1 week sos

1 week ghb

1 week keta

1 week X :hearteyes:

maarja heb alleen de x en de alcohol haha :P

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fishhead07 zei:
GabberSnoePie zei:
je doet t pas 3 a 4 maanden en je vind er nu al niks meer aan.... dan MOET je t wel erg misbruikt hebbe :P in mijn eerste 4 maanden had ik het pas 2 keer gebruikt, goeie tijden :hearteyes: :hearteyes: een half jaartje later was het lovegevoel ook weg...... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

ja erg he :flushed: ik heb het ook erg misbruikt want ja in het begin is het geweldig he :grin: dus steeds vaker doen en nooit aan de 2/3 maanden regeln gehouden. Maar de eeste 5 keer waren ook geweldig hoor :grin: en dat was in 1,5 / 2 maande tijd :flushed: :) nu krijg ik meestal alleen koppijn en werkt het niet chill en pas laat :(

De eerste keren waren geweldig en denk dagelijks terug aan die geweldige ervaringen :grin: wetende dat ik dat waarschijnlijk nooit meer zal ervaren :flushed: dus ja vind er nu geen reet meer aan omdat het effect niet chill is :) maarja of ik meot nu helemaal stoppe of gewoon mee nemen misschien dat ik dan chiller effect krijg..
Klik om te vergroten...

Ik was net zoals jij, iets meer een half jaartje geleden. Pillen waren helemaal het einde en geweldig. Die tijden waren best vertiefd als ik er zo op terug kijk :P (bijna elke avond X in de kerstvakantie + bijna elke dag werken toen). Nu vind ik MDMA maar saai, het gevoel is minimaal en het duurt superkort (2 uurtjes ofzo), waarna er maar een leegte overblijft. Zelfs na een pauze van twee maanden was het gister maar een matige ervaring. Ik ben een beetje uitgekeken op die shit :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Herken het helemaal.. het inslaan is nog wel superrelaxed. Maar het hele lekkere effect houdt maar een paar uurtjes aan en dan ben ik weer op de wereld.

Die 2/3 Maanden regel hield ik me wel aan, maar afgelopen 2 maanden zo iets is het helaas iets vaker voorgekomen. Denk gewoon maar eventjes een paar maanden kappen ermee en dan weer proberen hoe het gaat :grin:

In de tussentijd even wat meer aan de Speed dan maar op feestjes hehe
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kut is dat he... Ik heb het er nu ook wel even mee gehad; ik moet nu 3 keer zoveel slikken als in het begin... Superklote natuurlijk, maar ik word nog wel waus... Het is anders, maar nog steeds lekker. Ik ga wel een paar maanden aan de ketamine, en op feesten, coke/ghb wel mooie vervanging :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
TechNora zei:
Kut is dat he... Ik heb het er nu ook wel even mee gehad; ik moet nu 3 keer zoveel slikken als in het begin... Superklote natuurlijk, maar ik word nog wel waus... Het is anders, maar nog steeds lekker. Ik ga wel een paar maanden aan de ketamine, en op feesten, coke/ghb wel mooie vervanging :wave:
Klik om te vergroten...

Ik heb het echt vaak gedaan de afgelopen 3/4 maanden dat is het punt. Maar ik denk als ik nu veel pille neem dat ik hem wel hard en lkkr space. Ik heb de dosis telkens gelijk gehouden.

Simpelweg 2 maanden zonder red ik momenteel niet dus ik ga maar meer nemen om toch nog lkkr te kunnen genieten van me X.

want daarnaast gebruik ik geen andere drugs want daar kan ik neit meer aan komen.

Dus standaart gebruik wordt wiet en alco met daarbij X en af en toe lijntje sos dan :sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
TE KOOP:
Serotonine per 100 ml voor 150 euro.
Gratis injectiespuit wordt bijgeleverd.
Klik om te vergroten...

Ik geloof dat als je dat uit kunt vinden dat je dan best wel wat geld kunt verdienen :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
lj_bob zei:
lysergine25 zei:
TE KOOP:
Serotonine per 100 ml voor 150 euro.
Gratis injectiespuit wordt bijgeleverd.
Klik om te vergroten...

Ik geloof dat als je dat uit kunt vinden dat je dan best wel wat geld kunt verdienen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Afgifte en opname van serotonine gebeurt in hersencellen, niet in je bloed :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fishhead07 zei:
Simpelweg 2 maanden zonder red ik momenteel niet dus ik ga maar meer nemen om toch nog lkkr te kunnen genieten van me X.
Klik om te vergroten...

Zou het niet doen als ik jou was, verpest je alleen maar meer je hersenen mee zonder dat je een optimaal effect hebt. Ik ken ook een jongen die begon met 2, toen 3/4 nu pakt hij ongeveer 8 pillen op een feest. Dat is dus echt NIET normaal meer.

Ik hou het nog steeds bij 2 max. op een feest, als ik hier weinig van merk... ( zoals ik al vertelde in paar posts hierboven ) dan stop ik dus gewoon eventjes een tijdje. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Phreakingout zei:
Fishhead07 zei:
Simpelweg 2 maanden zonder red ik momenteel niet dus ik ga maar meer nemen om toch nog lkkr te kunnen genieten van me X.
Klik om te vergroten...

Zou het niet doen als ik jou was, verpest je alleen maar meer je hersenen mee zonder dat je een optimaal effect hebt. Ik ken ook een jongen die begon met 2, toen 3/4 nu pakt hij ongeveer 8 pillen op een feest. Dat is dus echt NIET normaal meer.

Ik hou het nog steeds bij 2 max. op een feest, als ik hier weinig van merk... ( zoals ik al vertelde in paar posts hierboven ) dan stop ik dus gewoon eventjes een tijdje. :)
Klik om te vergroten...

ik altijd een hele of soms een halve gebruikt en meestal nooit bijgepakt en nooit meer dan 2 op een avond gepakt. Meer als ik nu een hele neem voel ik weinig alleen koppijn. Maar als ik nu bijvoorbeeld 2 pille neem voel ik zeker wel wat :) en ja eigenlijk zou ik moeten stoppen maar het is de engiste drugs die ik gebruik en als iedereen wappie is en jij niet is niet relaxd :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fishhead07 zei:
Phreakingout zei:
Fishhead07 zei:
Simpelweg 2 maanden zonder red ik momenteel niet dus ik ga maar meer nemen om toch nog lkkr te kunnen genieten van me X.
Klik om te vergroten...

Zou het niet doen als ik jou was, verpest je alleen maar meer je hersenen mee zonder dat je een optimaal effect hebt. Ik ken ook een jongen die begon met 2, toen 3/4 nu pakt hij ongeveer 8 pillen op een feest. Dat is dus echt NIET normaal meer.

Ik hou het nog steeds bij 2 max. op een feest, als ik hier weinig van merk... ( zoals ik al vertelde in paar posts hierboven ) dan stop ik dus gewoon eventjes een tijdje. :)
Klik om te vergroten...

ik altijd een hele of soms een halve gebruikt en meestal nooit bijgepakt en nooit meer dan 2 op een avond gepakt. Meer als ik nu een hele neem voel ik weinig alleen koppijn. Maar als ik nu bijvoorbeeld 2 pille neem voel ik zeker wel wat :) en ja eigenlijk zou ik moeten stoppen maar het is de engiste drugs die ik gebruik en als iedereen wappie is en jij niet is niet relaxd :rolleyes:
Klik om te vergroten...

dat heet discipline :wink:

is juist leuk als iedereen wappie is, grappig om naar te kijke + zelf gewoon pakkie sos halen + bier dan vermaak je je echt wel :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
GabberSnoePie zei:
Fishhead07 zei:
Phreakingout zei:
Fishhead07 zei:
Simpelweg 2 maanden zonder red ik momenteel niet dus ik ga maar meer nemen om toch nog lkkr te kunnen genieten van me X.
Klik om te vergroten...

Zou het niet doen als ik jou was, verpest je alleen maar meer je hersenen mee zonder dat je een optimaal effect hebt. Ik ken ook een jongen die begon met 2, toen 3/4 nu pakt hij ongeveer 8 pillen op een feest. Dat is dus echt NIET normaal meer.

Ik hou het nog steeds bij 2 max. op een feest, als ik hier weinig van merk... ( zoals ik al vertelde in paar posts hierboven ) dan stop ik dus gewoon eventjes een tijdje. :)
Klik om te vergroten...

ik altijd een hele of soms een halve gebruikt en meestal nooit bijgepakt en nooit meer dan 2 op een avond gepakt. Meer als ik nu een hele neem voel ik weinig alleen koppijn. Maar als ik nu bijvoorbeeld 2 pille neem voel ik zeker wel wat :) en ja eigenlijk zou ik moeten stoppen maar het is de engiste drugs die ik gebruik en als iedereen wappie is en jij niet is niet relaxd :rolleyes:
Klik om te vergroten...

dat heet discipline :wink:

is juist leuk als iedereen wappie is, grappig om naar te kijke + zelf gewoon pakkie sos halen + bier dan vermaak je je echt wel :)
Klik om te vergroten...

Ja dat is inderdaad discipline maar kijk ik wil wel minder maar heb geen goede rede dus ga je sneller toch weer iets nemen.

Het is inderdaad leuk als je "nuchter" bent en om jeheen iedereen wappie. Maar als me meisie ook gebruikt vind ik het moeilijk het niet te doen :flushed: neemt zij niet dan is het relatief simpel :)

Maar plak sos is inderdaad lkkr. Dan met een biertje en een wietje erbij lijkt me een goede combo :grin: het wordt alleen erg duur dan ben maar arme student :( en denk dat ik dan sos verslaafd raak :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Delirium zei:
Afgifte en opname van serotonine gebeurt in hersencellen, niet in je bloed :P
Klik om te vergroten...

Er is ooit een film geweest met een alien die junkies volspuit met heroine.
Zodra hun hersenen dopamine aanmaken zuigt de alien het uit de hersens en vangt het op in ee klein glazen buisje. Deze buisjes verkoopt hij back home ..., voor veel poen.
De junkies blijven overigens dood achter liggen.

Geinig idee !!!

Stonie
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
Delirium zei:
Afgifte en opname van serotonine gebeurt in hersencellen, niet in je bloed :P
Klik om te vergroten...

Er is ooit een film geweest met een alien die junkiews volspuit.
Zodra hun hersenen dopamine aanmaken zuigt de alien het uit de hersens en vangt het op in ee klein glazen buisje. Deze buisjes verkoopt back home ..., voor veel poen.
De junkies blijven overigens dood achter liggen.

Geinig idee !!!

Stonie
Klik om te vergroten...

whaha weet neit wat voor films jij kijkt :P maar klinkt wel erg gruwelijk haha :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
na hoeveel pillen is je serontine gehalte dan naar de klote? heb 4 pillen in januari/feb gehad en dan nog vorige maand 1tje en vorig weekend een halve en heb zaterdag feessie denken jullie dat dan een halve niet gaat werken?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je denkt dat je meer wilt nemen omdat het effect tegenvalt, valt het ook tegen als je gewoon meer gaat nemenm, je verlebgt het effect bijna alleen, en het zal wel iets heviger worden, maar niet veel.

Je kunt dan beter als je normaal 1 pil neemt, 2 tegelijk nemen, of zelfs 3 tegelijk, dan zal het effect zeker sterk en lekker zijn, ook al dacht je dat het bijna niet meer werkte, maar zo dus wel.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
DarkScope zei:
Als je denkt dat je meer wilt nemen omdat het effect tegenvalt, valt het ook tegen als je gewoon meer gaat nemenm, je verlebgt het effect bijna alleen, en het zal wel iets heviger worden, maar niet veel.

Je kunt dan beter als je normaal 1 pil neemt, 2 tegelijk nemen, of zelfs 3 tegelijk, dan zal het effect zeker sterk en lekker zijn, ook al dacht je dat het bijna niet meer werkte, maar zo dus wel.
Klik om te vergroten...

Tja dat is neit de oplossing dan help je helemaal je lichaam naar de klote :P maarja inderdaad als je nu vele neemt voel je het wel ongeacht je serotonine gehaalte.

Ik bouw toch liever af naar eens per maand en dan los gaan.

:hearteyes: :hearteyes: :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Delirium zei:
Gister was voor mij al XTC dag :)

Na twee maanden een pilletje genomen, dacht dat me serotonine wel weer aangevuld was. Heb me twee uur lekker gevoeld en daarna crashte het gevoel. Toen ik na 2 uur bijnam had die pil ook helemaal geen effect meer :(
Klik om te vergroten...

Ik snap niet hoe mensen daar altijd zulke problemen mee krijgen, ik heb er zelf nooit last van. Heb precies 20 dagen geleden voor het laatst XTC gebruikt, 3 en halve pil, en vandaag doe ik weer. Ben benieuwd of ik wat merk van mijn aangetaste serotonine-gehalte.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
^Lol.. je snapt het niet, maar je moet het zelf nog eerst ervaren. Leuk, op voorhand conclusies trekken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
acidboy zei:
^Lol.. je snapt het niet, maar je moet het zelf nog eerst ervaren. Leuk, op voorhand conclusies trekken.
Klik om te vergroten...

precies, 20 dagen is ook niuet echt weinig he. Doe het maar eens 2 maandjes elke week.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Delirium zei:
Fishhead07 zei:
GabberSnoePie zei:
je doet t pas 3 a 4 maanden en je vind er nu al niks meer aan.... dan MOET je t wel erg misbruikt hebbe :P in mijn eerste 4 maanden had ik het pas 2 keer gebruikt, goeie tijden :hearteyes: :hearteyes: een half jaartje later was het lovegevoel ook weg...... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

ja erg he :flushed: ik heb het ook erg misbruikt want ja in het begin is het geweldig he :grin: dus steeds vaker doen en nooit aan de 2/3 maanden regeln gehouden. Maar de eeste 5 keer waren ook geweldig hoor :grin: en dat was in 1,5 / 2 maande tijd :flushed: :) nu krijg ik meestal alleen koppijn en werkt het niet chill en pas laat :(

De eerste keren waren geweldig en denk dagelijks terug aan die geweldige ervaringen :grin: wetende dat ik dat waarschijnlijk nooit meer zal ervaren :flushed: dus ja vind er nu geen reet meer aan omdat het effect niet chill is :) maarja of ik meot nu helemaal stoppe of gewoon mee nemen misschien dat ik dan chiller effect krijg..
Klik om te vergroten...

Ik was net zoals jij, iets meer een half jaartje geleden. Pillen waren helemaal het einde en geweldig. Die tijden waren best vertiefd als ik er zo op terug kijk :P (bijna elke avond X in de kerstvakantie + bijna elke dag werken toen). Nu vind ik MDMA maar saai, het gevoel is minimaal en het duurt superkort (2 uurtjes ofzo), waarna er maar een leegte overblijft. Zelfs na een pauze van twee maanden was het gister maar een matige ervaring. Ik ben een beetje uitgekeken op die shit :wave:
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik zelf ook, maar wachtte 3 maanden, toen was het toch wel weer magisch moet ik zeggen. Misschien als ik een half jaar stop dat het weer zo vet is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."