#1
Fishhead07 zei:GabberSnoePie zei:je doet t pas 3 a 4 maanden en je vind er nu al niks meer aan.... dan MOET je t wel erg misbruikt hebbe :P in mijn eerste 4 maanden had ik het pas 2 keer gebruikt, goeie tijden![]()
een half jaartje later was het lovegevoel ook weg......
![]()
ja erg heik heb het ook erg misbruikt want ja in het begin is het geweldig he
dus steeds vaker doen en nooit aan de 2/3 maanden regeln gehouden. Maar de eeste 5 keer waren ook geweldig hoor
en dat was in 1,5 / 2 maande tijd
![]()
nu krijg ik meestal alleen koppijn en werkt het niet chill en pas laat
![]()
De eerste keren waren geweldig en denk dagelijks terug aan die geweldige ervaringenwetende dat ik dat waarschijnlijk nooit meer zal ervaren
dus ja vind er nu geen reet meer aan omdat het effect niet chill is
maarja of ik meot nu helemaal stoppe of gewoon mee nemen misschien dat ik dan chiller effect krijg..
Ik was net zoals jij, iets meer een half jaartje geleden. Pillen waren helemaal het einde en geweldig. Die tijden waren best vertiefd als ik er zo op terug kijk :P (bijna elke avond X in de kerstvakantie + bijna elke dag werken toen). Nu vind ik MDMA maar saai, het gevoel is minimaal en het duurt superkort (2 uurtjes ofzo), waarna er maar een leegte overblijft. Zelfs na een pauze van twee maanden was het gister maar een matige ervaring. Ik ben een beetje uitgekeken op die shit

