#1
Woeeh morge weer lkkr mijn serotonine gehalte aantasten ![:grin:]()
TechNora zei:Kut is dat he... Ik heb het er nu ook wel even mee gehad; ik moet nu 3 keer zoveel slikken als in het begin... Superklote natuurlijk, maar ik word nog wel waus... Het is anders, maar nog steeds lekker. Ik ga wel een paar maanden aan de ketamine, en op feesten, coke/ghb wel mooie vervanging![]()
lysergine25 zei:TE KOOP:
Serotonine per 100 ml voor 150 euro.
Gratis injectiespuit wordt bijgeleverd.

lj_bob zei:lysergine25 zei:TE KOOP:
Serotonine per 100 ml voor 150 euro.
Gratis injectiespuit wordt bijgeleverd.
Ik geloof dat als je dat uit kunt vinden dat je dan best wel wat geld kunt verdienen![]()
Fishhead07 zei:Simpelweg 2 maanden zonder red ik momenteel niet dus ik ga maar meer nemen om toch nog lkkr te kunnen genieten van me X.
Phreakingout zei:Fishhead07 zei:Simpelweg 2 maanden zonder red ik momenteel niet dus ik ga maar meer nemen om toch nog lkkr te kunnen genieten van me X.
Zou het niet doen als ik jou was, verpest je alleen maar meer je hersenen mee zonder dat je een optimaal effect hebt. Ik ken ook een jongen die begon met 2, toen 3/4 nu pakt hij ongeveer 8 pillen op een feest. Dat is dus echt NIET normaal meer.
Ik hou het nog steeds bij 2 max. op een feest, als ik hier weinig van merk... ( zoals ik al vertelde in paar posts hierboven ) dan stop ik dus gewoon eventjes een tijdje.![]()

Fishhead07 zei:Phreakingout zei:Fishhead07 zei:Simpelweg 2 maanden zonder red ik momenteel niet dus ik ga maar meer nemen om toch nog lkkr te kunnen genieten van me X.
Zou het niet doen als ik jou was, verpest je alleen maar meer je hersenen mee zonder dat je een optimaal effect hebt. Ik ken ook een jongen die begon met 2, toen 3/4 nu pakt hij ongeveer 8 pillen op een feest. Dat is dus echt NIET normaal meer.
Ik hou het nog steeds bij 2 max. op een feest, als ik hier weinig van merk... ( zoals ik al vertelde in paar posts hierboven ) dan stop ik dus gewoon eventjes een tijdje.![]()
ik altijd een hele of soms een halve gebruikt en meestal nooit bijgepakt en nooit meer dan 2 op een avond gepakt. Meer als ik nu een hele neem voel ik weinig alleen koppijn. Maar als ik nu bijvoorbeeld 2 pille neem voel ik zeker wel waten ja eigenlijk zou ik moeten stoppen maar het is de engiste drugs die ik gebruik en als iedereen wappie is en jij niet is niet relaxd
![]()
GabberSnoePie zei:Fishhead07 zei:Phreakingout zei:Fishhead07 zei:Simpelweg 2 maanden zonder red ik momenteel niet dus ik ga maar meer nemen om toch nog lkkr te kunnen genieten van me X.
Zou het niet doen als ik jou was, verpest je alleen maar meer je hersenen mee zonder dat je een optimaal effect hebt. Ik ken ook een jongen die begon met 2, toen 3/4 nu pakt hij ongeveer 8 pillen op een feest. Dat is dus echt NIET normaal meer.
Ik hou het nog steeds bij 2 max. op een feest, als ik hier weinig van merk... ( zoals ik al vertelde in paar posts hierboven ) dan stop ik dus gewoon eventjes een tijdje.![]()
ik altijd een hele of soms een halve gebruikt en meestal nooit bijgepakt en nooit meer dan 2 op een avond gepakt. Meer als ik nu een hele neem voel ik weinig alleen koppijn. Maar als ik nu bijvoorbeeld 2 pille neem voel ik zeker wel waten ja eigenlijk zou ik moeten stoppen maar het is de engiste drugs die ik gebruik en als iedereen wappie is en jij niet is niet relaxd
![]()
dat heet discipline![]()
is juist leuk als iedereen wappie is, grappig om naar te kijke + zelf gewoon pakkie sos halen + bier dan vermaak je je echt wel![]()
Delirium zei:Afgifte en opname van serotonine gebeurt in hersencellen, niet in je bloed :P
lysergine25 zei:Delirium zei:Afgifte en opname van serotonine gebeurt in hersencellen, niet in je bloed :P
Er is ooit een film geweest met een alien die junkiews volspuit.
Zodra hun hersenen dopamine aanmaken zuigt de alien het uit de hersens en vangt het op in ee klein glazen buisje. Deze buisjes verkoopt back home ..., voor veel poen.
De junkies blijven overigens dood achter liggen.
Geinig idee !!!
Stonie
DarkScope zei:Als je denkt dat je meer wilt nemen omdat het effect tegenvalt, valt het ook tegen als je gewoon meer gaat nemenm, je verlebgt het effect bijna alleen, en het zal wel iets heviger worden, maar niet veel.
Je kunt dan beter als je normaal 1 pil neemt, 2 tegelijk nemen, of zelfs 3 tegelijk, dan zal het effect zeker sterk en lekker zijn, ook al dacht je dat het bijna niet meer werkte, maar zo dus wel.

Delirium zei:Gister was voor mij al XTC dag
Na twee maanden een pilletje genomen, dacht dat me serotonine wel weer aangevuld was. Heb me twee uur lekker gevoeld en daarna crashte het gevoel. Toen ik na 2 uur bijnam had die pil ook helemaal geen effect meer![]()
acidboy zei:^Lol.. je snapt het niet, maar je moet het zelf nog eerst ervaren. Leuk, op voorhand conclusies trekken.
Delirium zei:Fishhead07 zei:GabberSnoePie zei:je doet t pas 3 a 4 maanden en je vind er nu al niks meer aan.... dan MOET je t wel erg misbruikt hebbe :P in mijn eerste 4 maanden had ik het pas 2 keer gebruikt, goeie tijden![]()
een half jaartje later was het lovegevoel ook weg......
![]()
ja erg heik heb het ook erg misbruikt want ja in het begin is het geweldig he
dus steeds vaker doen en nooit aan de 2/3 maanden regeln gehouden. Maar de eeste 5 keer waren ook geweldig hoor
en dat was in 1,5 / 2 maande tijd
![]()
nu krijg ik meestal alleen koppijn en werkt het niet chill en pas laat
![]()
De eerste keren waren geweldig en denk dagelijks terug aan die geweldige ervaringenwetende dat ik dat waarschijnlijk nooit meer zal ervaren
dus ja vind er nu geen reet meer aan omdat het effect niet chill is
maarja of ik meot nu helemaal stoppe of gewoon mee nemen misschien dat ik dan chiller effect krijg..
Ik was net zoals jij, iets meer een half jaartje geleden. Pillen waren helemaal het einde en geweldig. Die tijden waren best vertiefd als ik er zo op terug kijk :P (bijna elke avond X in de kerstvakantie + bijna elke dag werken toen). Nu vind ik MDMA maar saai, het gevoel is minimaal en het duurt superkort (2 uurtjes ofzo), waarna er maar een leegte overblijft. Zelfs na een pauze van twee maanden was het gister maar een matige ervaring. Ik ben een beetje uitgekeken op die shit![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."