Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKauwgom kapot kauwen?

Kauwgom kapot kauwen?

50 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
SperSIZEboon zei:
blijf het fascinerend vinden, al die mensen die hun wangen enzo kapot bijten.
echt nog noooooooooooit last van gehad
Klik om te vergroten...

volgens mij zijn het vooral de full-time kauwgom eters... en dan zeggen dat ze zonder kauwgom hun mond kapot bijten :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat kan ik mij toch mateloos ergeren aan mensne op xtc met kauwgom in hun bek :rolleyes: Dat is echt het domste wat je kan doen op xtc.; om te beginnen gaan je kaken dan nog harder tekeer en dan heb je er sowieso last van de volgende en het valt dan nog eens 10 keer zo hard op en ziet er bovendien nog ook eens vrij belachelijk uit

sry voor de preek, maar tis iets slimmer zonder kauwgom :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rook genoeg sigaretten....Dan moet je die kutkauwgom er wel uitdoen. Doe meestal 15 min kauwgom - eruit - 5min sigaret - nieuwe erin -...
Teminste zo deed ik het vroeger, kauw nu niks meer omdat ik weet wat het met je kaakspieren en alles in je mond kan doen en wil een langs binnen gebeten kapotte bek nooit meer meemaken ! :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
maar tis iets slimmer zonder kauwgom :wave:
Klik om te vergroten...

:) zo kun je het ook bekijken ja :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
-spaceman- zei:
SperSIZEboon zei:
blijf het fascinerend vinden, al die mensen die hun wangen enzo kapot bijten.
echt nog noooooooooooit last van gehad
Klik om te vergroten...

volgens mij zijn het vooral de full-time kauwgom eters... en dan zeggen dat ze zonder kauwgom hun mond kapot bijten :confused:
Klik om te vergroten...

dat idee heb ik ook, ik houd altijd gewoon mn mond dicht en heb nergens last van
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
BelgonX zei:
Rook genoeg sigaretten....Dan moet je die kutkauwgom er wel uitdoen. Doe meestal 15 min kauwgom - eruit - 5min sigaret - nieuwe erin -...
Teminste zo deed ik het vroeger, kauw nu niks meer omdat ik weet wat het met je kaakspieren en alles in je mond kan doen en wil een langs binnen gebeten kapotte bek nooit meer meemaken ! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Tijdens XTC vind ik roken met kauwgom in mijn mond eigenlijk best wel lekker :beer:

Maar het is volgens mij meer een soort tic, maar op zich voelt het wel fijn om wat kauwgom te kauwen op X.

Maar wat doet het eigenlijk met je kaakspieren dan? Heb het idee alsof het een soort bodybuilding voor je bek is? Heb de laatste paar keer ook geen last meer van spierpijn gehad :P

Net alsof ik ze train :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik hou me kaken gewoon in bedwang gaat goed hoor

gewoon je kaken strak houden :P

soms krijg ik dan dat me mond ineens open gaat maar voor de rest merk ik nix :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik kaugom inneem ,gelijk met xtc gebruik , knauw ik juist als een gek..dus voor mij geeeeen kaugom..
als ik na een feest nog hard ga en ga knauwen duw ik gewoon de punt van m, kusses in m mond..(ga dan nogwel ..ietsepietsies te hard ..:wink:)
maar dan houd t gekauw op.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Miss J zei:
Iemand misschien tips hoe je je kaken meer onder bedwang kan houden? :P
Klik om te vergroten...

je mond een Kklein beetje open houden :P :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Telefoon zei:
je mond een Kklein beetje open houden :P :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat probeer ik ook altijd maar dat ben ik binnen no time alweer vergeten totdat ik mezelf weer hoor knarsen :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben overgevoelig voor alles waar mint in zit dus ik kauw altijd graag:



Ik leg ook wel eens een stukje gaas (van de dokter) met wat koud water op me kiezen... Lekker zacht en werkt super voor mij! Ik moet nog lang met me tanden doen :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."