#1
SperSIZEboon zei:blijf het fascinerend vinden, al die mensen die hun wangen enzo kapot bijten.
echt nog noooooooooooit last van gehad
volgens mij zijn het vooral de full-time kauwgom eters... en dan zeggen dat ze zonder kauwgom hun mond kapot bijten
Dat is echt het domste wat je kan doen op xtc.; om te beginnen gaan je kaken dan nog harder tekeer en dan heb je er sowieso last van de volgende en het valt dan nog eens 10 keer zo hard op en ziet er bovendien nog ook eens vrij belachelijk uit
