#1
ik gebruik nooit kauwgom..als ik dat doe..bijt ik nie alleen op de kauwgom..maar ook heel mijn wangen kapot!


Enigmatique zei:Zo erg voor u kaak..

SperSIZEboon zei:blijf het fascinerend vinden, al die mensen die hun wangen enzo kapot bijten.
echt nog noooooooooooit last van gehad
Dat is echt het domste wat je kan doen op xtc.; om te beginnen gaan je kaken dan nog harder tekeer en dan heb je er sowieso last van de volgende en het valt dan nog eens 10 keer zo hard op en ziet er bovendien nog ook eens vrij belachelijk uit

Jeller zei:maar tis iets slimmer zonder kauwgom![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."