Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKauwgom kapot kauwen?

Kauwgom kapot kauwen?

50 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik gebruik nooit kauwgom..als ik dat doe..bijt ik nie alleen op de kauwgom..maar ook heel mijn wangen kapot!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb het met verschillende merken gehad, van goedkope Aldi kauwgom tot dure stimurol enzo. Dus daar ligt het volgens mij niet aan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
kauwgom wordt bij mij altijd keihard en zo groot als n doperwt
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
voordien zit ie al in mn maagje

en kauw leiver neti, omdat ik dan ontzettende ast krigj van mn kaken
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had het direct de eerste keer dat ik XTC deed, was op 1 blauwe mitsu, de dag daarna had ik nog een blauwe genomen, weer kapot gekauwd. En een tijdje daarna had ik het 2 keer op 1 avond op 4 witte toyota's.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
als ik xtc genome heb en kauwgom eet
wordt hij soms wel heel taai; maar vloeibaar nooit.

maar bij mij wordt hij toch altijd snel ververst aangezien ik veeeeeeel rook op party's en ik vind het idee van te roken met een kauwgom in m'n bek heel vuil, dus kauwgom gaat er voor elke sigaret uit :tongueout: of aan de rand van mn beker / flesje / ... (als ik er nog maar weinig heb)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het wel is gehad maar moet zeggen dat ik dat alleen met cheap-ass kauwgom heb...

Voorderest eet ik niet veel kauwgom omdat het er best belachelijk uit ziet onderinvloed! :mrgreen:

s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb dit één keer gehad toen ik hard ging op The propet and Q-IC van 4 motorola's (regio A'pen) binnen het uur. Doe ik nooit meer btw en begreep toen en nog steeds niet hoe het kan. Je bek is droog je kauwt hard en toch wordt ie vloeibaar net water. Was trouwens een cheap kauwgom dus kan daar wel eens aan ligge. Weet nog dat ik toen vroeg of het soms vloeibare kauwgom was waarop iedereen me raar aankeek :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Freedent all the way :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zal volgende keer wel proberen 3 kauwgompjes te nemen ipv 1, misschien dat het dan niet gebeurd.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
gebeurt bijna elke keer :)
maar tegenwoordig gewoon op tijd vervangen
toch een 20 tal kauwgom meenemen onder xtc
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toch liever een kauwgom dan de binnekant van je kaak...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo erg voor u kaak..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Looluk !
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
blijf het fascinerend vinden, al die mensen die hun wangen enzo kapot bijten.
echt nog noooooooooooit last van gehad
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Enigmatique zei:
Zo erg voor u kaak..
Klik om te vergroten...

Had ik eerste paar keer wel last van, maar sinds de laatste 2 keer niet meer. Misschien als ik door blijf gaan met XTC krijg ik wel hele dikke kaakspieren :wink:

Bodybuilding voor je kaken :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
SperSIZEboon zei:
blijf het fascinerend vinden, al die mensen die hun wangen enzo kapot bijten.
echt nog noooooooooooit last van gehad
Klik om te vergroten...

volgens mij zijn het vooral de full-time kauwgom eters... en dan zeggen dat ze zonder kauwgom hun mond kapot bijten :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat kan ik mij toch mateloos ergeren aan mensne op xtc met kauwgom in hun bek :rolleyes: Dat is echt het domste wat je kan doen op xtc.; om te beginnen gaan je kaken dan nog harder tekeer en dan heb je er sowieso last van de volgende en het valt dan nog eens 10 keer zo hard op en ziet er bovendien nog ook eens vrij belachelijk uit

sry voor de preek, maar tis iets slimmer zonder kauwgom :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rook genoeg sigaretten....Dan moet je die kutkauwgom er wel uitdoen. Doe meestal 15 min kauwgom - eruit - 5min sigaret - nieuwe erin -...
Teminste zo deed ik het vroeger, kauw nu niks meer omdat ik weet wat het met je kaakspieren en alles in je mond kan doen en wil een langs binnen gebeten kapotte bek nooit meer meemaken ! :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jeller zei:
maar tis iets slimmer zonder kauwgom :wave:
Klik om te vergroten...

:) zo kun je het ook bekijken ja :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."