#1
-spaceman- zei:SperSIZEboon zei:blijf het fascinerend vinden, al die mensen die hun wangen enzo kapot bijten.
echt nog noooooooooooit last van gehad
volgens mij zijn het vooral de full-time kauwgom eters... en dan zeggen dat ze zonder kauwgom hun mond kapot bijten![]()
dat idee heb ik ook, ik houd altijd gewoon mn mond dicht en heb nergens last van
