Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKauwgom kapot kauwen?

Kauwgom kapot kauwen?

50 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
-spaceman- zei:
SperSIZEboon zei:
blijf het fascinerend vinden, al die mensen die hun wangen enzo kapot bijten.
echt nog noooooooooooit last van gehad
Klik om te vergroten...

volgens mij zijn het vooral de full-time kauwgom eters... en dan zeggen dat ze zonder kauwgom hun mond kapot bijten :confused:
Klik om te vergroten...

dat idee heb ik ook, ik houd altijd gewoon mn mond dicht en heb nergens last van
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
BelgonX zei:
Rook genoeg sigaretten....Dan moet je die kutkauwgom er wel uitdoen. Doe meestal 15 min kauwgom - eruit - 5min sigaret - nieuwe erin -...
Teminste zo deed ik het vroeger, kauw nu niks meer omdat ik weet wat het met je kaakspieren en alles in je mond kan doen en wil een langs binnen gebeten kapotte bek nooit meer meemaken ! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Tijdens XTC vind ik roken met kauwgom in mijn mond eigenlijk best wel lekker :beer:

Maar het is volgens mij meer een soort tic, maar op zich voelt het wel fijn om wat kauwgom te kauwen op X.

Maar wat doet het eigenlijk met je kaakspieren dan? Heb het idee alsof het een soort bodybuilding voor je bek is? Heb de laatste paar keer ook geen last meer van spierpijn gehad :P

Net alsof ik ze train :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik hou me kaken gewoon in bedwang gaat goed hoor

gewoon je kaken strak houden :P

soms krijg ik dan dat me mond ineens open gaat maar voor de rest merk ik nix :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik kaugom inneem ,gelijk met xtc gebruik , knauw ik juist als een gek..dus voor mij geeeeen kaugom..
als ik na een feest nog hard ga en ga knauwen duw ik gewoon de punt van m, kusses in m mond..(ga dan nogwel ..ietsepietsies te hard ..:wink:)
maar dan houd t gekauw op.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Miss J zei:
Iemand misschien tips hoe je je kaken meer onder bedwang kan houden? :P
Klik om te vergroten...

je mond een Kklein beetje open houden :P :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Telefoon zei:
je mond een Kklein beetje open houden :P :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat probeer ik ook altijd maar dat ben ik binnen no time alweer vergeten totdat ik mezelf weer hoor knarsen :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben overgevoelig voor alles waar mint in zit dus ik kauw altijd graag:



Ik leg ook wel eens een stukje gaas (van de dokter) met wat koud water op me kiezen... Lekker zacht en werkt super voor mij! Ik moet nog lang met me tanden doen :).
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goed idee, van die echte bellenblaas kauwgom! Ga ik volgende keer eens proberen, misschien dat ik ie dan niet liquificeert :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eigenlijk hoor je geen kauwgom te kauwen, als je oiv xtc bent, doordat je zo veeel kauwt krijg je de dag erna last van je kaken...
Gewoon niet kauwen!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zie kauwgom tijdens X als een beschermlaagje tussen mn tanden.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ik ook. Als ik geen kauwgom heb ga ik met mijn tanden knarsen, en dan dringt ook niet tot mij door dat ze misschien ook kapot kunnen? Maar tijdens X heb ik echt last van kauwende kaken, vind het behoorlijk iritant :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
crackerr zei:
Eigenlijk hoor je geen kauwgom te kauwen, als je oiv xtc bent, doordat je zo veeel kauwt krijg je de dag erna last van je kaken...
Gewoon niet kauwen!
Klik om te vergroten...

beter dan dat je heel je tong en de binnenkant van je wangen kapot kauwt. eerste keer dat ik grote hoeveelheid mdma binnen had wist ik niet dat het zo erg kon zijn en dacht dat het wel meeviel qua tandenknarsen bij mij. Nou dat heb ik geweten, kon 2 weken niet normaal meer eten... en dna ook nog die mdma kater erbij.. gadverdamme wat voelde ik me kut.

Daarom als ik mdma neem dan heb ik standaard pakje kauwgum bij me.. ziet er nite zo charmant uit en je kaken draaien dan inderdaad overuren.. maar liever beetje pijn in je kaken dan kapotte wangen.

En nu stop ik met pep talken, ik ga weer lekker werken :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dumpy zei:
crackerr zei:
Eigenlijk hoor je geen kauwgom te kauwen, als je oiv xtc bent, doordat je zo veeel kauwt krijg je de dag erna last van je kaken...
Gewoon niet kauwen!
Klik om te vergroten...

beter dan dat je heel je tong en de binnenkant van je wangen kapot kauwt. eerste keer dat ik grote hoeveelheid mdma binnen had wist ik niet dat het zo erg kon zijn en dacht dat het wel meeviel qua tandenknarsen bij mij. Nou dat heb ik geweten, kon 2 weken niet normaal meer eten... en dna ook nog die mdma kater erbij.. gadverdamme wat voelde ik me kut.

Daarom als ik mdma neem dan heb ik standaard pakje kauwgum bij me.. ziet er nite zo charmant uit en je kaken draaien dan inderdaad overuren.. maar liever beetje pijn in je kaken dan kapotte wangen.

En nu stop ik met pep talken, ik ga weer lekker werken :grin:
Klik om te vergroten...

haha ik heb het juist andersom..zodra ik kauwgom pak..kauw ik alles kapot!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sportlife die gaan goed en lang mee :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik had dit ook eens
kauwgom was niet vloeibaar maar wel erg plakkerig en heeeeel erg zacht zeg maar.
slikte het per ongeluk af en ik had het idee dat het door mn hele slokdarm vastgeplakt zat
uurtje verder gefeest en het was weg =/
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik gebruik nooit kauwgom..als ik dat doe..bijt ik nie alleen op de kauwgom..maar ook heel mijn wangen kapot!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
SpeedUpXDown zei:
Sportlife die gaan goed en lang mee :grin:
Klik om te vergroten...

En ze zijn nu ook nog een 20% dikker + langere smaak! :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Probeer anders sportlife.. Als dat niet werkt probeer dan eens een condoom met aardbeismaak. :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
kan iemand mij uitleggen hoe je kauwgom kapot kan kauwen.. nog never ever nooit meegemaakt of gehoord? :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Altijd als ik op kauwgom kauw is het na een tien minuten een zacht korrelig prutje, die ik dan uitspuug. bellen blazen heb ik nooit gekund :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."