#1
Wow, sinds ik hier op df zit zijn er nog nooit zo veel mensen naar 1 topic toegestroomd om een newbie te helpen, een xtc topic nog wel. En je ziet er gewoon vanaf-DANGEROUSLY zei:ik heb een besluit genomen. Ik ben nog jong en eerlijk gezegt ik heb toch veel zelfrespect en ik wil het niet doen. Wat je niet kent mis je niet toch?
misschien ooit als ik ouder ben maar het is beter voor mezelf om het niet te doen.
Haha nee hoor, hoe langer je je zonder drugs kunt vermaken, des te beter.