Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen over mijn eerste XTC.

Vragen over mijn eerste XTC.

62 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
-DANGEROUSLY zei:
ik heb een besluit genomen. Ik ben nog jong en eerlijk gezegt ik heb toch veel zelfrespect en ik wil het niet doen. Wat je niet kent mis je niet toch?
misschien ooit als ik ouder ben maar het is beter voor mezelf om het niet te doen.
Klik om te vergroten...
Wow, sinds ik hier op df zit zijn er nog nooit zo veel mensen naar 1 topic toegestroomd om een newbie te helpen, een xtc topic nog wel. En je ziet er gewoon vanaf :openmouth:
Haha nee hoor, hoe langer je je zonder drugs kunt vermaken, des te beter.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow, sinds ik hier op df zit zijn er nog nooit zo veel mensen naar 1 topic toegestroomd om een newbie te helpen, een xtc topic nog wel. En je ziet er gewoon vanaf :openmouth:
Haha nee hoor, hoe langer je je zonder drugs kunt vermaken, des te beter.
Klik om te vergroten...



Als het voor jezelf de goede keuze is, als het nog niet goed voelt, dan doe je het toch niet? (y)
Klik om te vergroten...

Precies het voelt gewoon niet goed ik hou het toch liever bij de soft-drugs
en ik heb toch wel ervaring met andere dingen die mij beter liggen die ik fijner vind zoals paddo's, spacecake, jointjes.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
je kan er beter laat mee beginnen ja, het is het beste gevoel ter wereld! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."