Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen over mijn eerste XTC.

Vragen over mijn eerste XTC.

62 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als het voor jezelf de goede keuze is, als het nog niet goed voelt, dan doe je het toch niet? (y)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk ook dat ik mijn ervaring erna bij trip reports zet .. Dat lijkt me wel wat om te doen :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
^LEUK!!!


Ik ben zeer benieuwd wat je ervan zal vinden!! Dus ik ga m zeker lezen :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gwn een hele pil steken en niet piekeren of gaan stressen dat je zult 'bad' gaan.. Ik snap zelfs niet hoe mensen kunnen badgaan op Xtc anyway.. En het is zeker aan te raden om op een party te gebruiken, zeker de 1ste keer!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op een party is het waarschijnlijk juist leuker. Je gaat niet denken dat het te druk is, want je wilt graag met veel mensen praten.
Ik heb de eerste keer wel eerst een halve genomen, omdat ik wat bang was.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou ook gewoon 1 hele droppen, het is toch de eerste keer, en ik denk dat het leuker is als je de eerste keer gewoon 1 hele dropt, voor een maximale toffe en onvergetelijke avond.. :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zorg dat je lekker in je vel zit, dat je een beetje zenuwachtig bent is heel logisch, maar ga jezelf niet bang maken van te voren, dat kan negatief uitwerken en dat is hartstikke zonde. De meeste mensen ervaren de eerste keer namelijk als heel mooi en bijzonder! Hou dit in je achterhoofd, als je iets begint te voelen.
Het is het meest verstandig om met een halfje te beginnen, je kan later altijd nog de rest innemen. Ik had overigens de eerste keer genoeg aan alleen die halve!
Als je het niet prettig vindt om in een drukke omgeving te zijn als ie inslaat, kun je het natuurlijk ook alvast nemen voordat je binnen bent. Ik deed dat bij mijn eerste keer ook. Toen het begon te werken, zat ik op een rustige plek in de buitenlucht samen met wat vrienden die al wat meer ervaring hadden. Dit vond ik zelf heel prettig, want zo kon ik dat nieuwe gevoel rustig op me in laten werken. Pas toen ik er helemaal aan gewend was ben ik naar binnen gegaan. Je zal al snel merken dat je een enorme behoefte krijgt aan dansen en sociale contacten en dat de drukte om je heen dan juist plezierig voelt. Vergeet trouwens niet voldoende te drinken - GEEN alcohol uiteraard - en dan kan jouw avond vast niet meer stuk!
Heel veel plezier binnenkort!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
pilliewilly zei:
Gwn een hele pil steken en niet piekeren of gaan stressen dat je zult 'bad' gaan.. Ik snap zelfs niet hoe mensen kunnen badgaan op Xtc anyway.. En het is zeker aan te raden om op een party te gebruiken, zeker de 1ste keer!
Klik om te vergroten...

mdma regels:

als je mdma gaat pakken mag je absoluut niet weten wat het in godsnaam is
als het goede mdma is moet je je absoluut nergens zorgen over maken
ben je niet 100% zeker of het goede mdma was, dan was het absoluut geen goeie :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe gaat dat testen krijg je hem dan ook weer terug? Vind het een beetje raar om XTC te laten testen want het is toch verboden.. Welke soort pil is aan te raden? Sommige mensen zegge dat ik een Blauwe mitsu moet nemen welke raden jullie aan?
Komt het vaak voor dat er troep in een pil word gedaan of teveel MDMA?

Bedankt trouwens dat jullie me zo goed advies geven zijn toch al minder zorgen.. Dit is mijn eerste harddrugs en ik wil absoluut niet dat er iets fout ik wil een leuke ervaring beleven en geen die in het ziekenhuis beland :P gaat of mijn ouders erachter komen natuurlijk :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vooral: geen zorgen maken!! Lekker van genieten!! Drop een halfje, en de kleur, en type zeggen niks over de inhoud... Maar ik ken wel hele goeie blauwe mitshu's als t dezelfde zijn zit je gebakken!! :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
-DANGEROUSLY zei:
Bedankt trouwens dat jullie me zo goed advies geven zijn toch al minder zorgen.. Dit is mijn eerste harddrugs en ik wil absoluut niet dat er iets fout ik wil een leuke ervaring beleven en geen die in het ziekenhuis beland :P gaat of mijn ouders erachter komen natuurlijk :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Jij gaat ook helemaal niet fout, dit wordt een fantastische en speciale nacht voor je die je niet gauw meer vergeet! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
kan ik van te voren een joint roken?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
-DANGEROUSLY zei:
kan ik van te voren een joint roken?
Klik om te vergroten...

Ik zou als ik jou was gewoon lekker helemaal nuchter beginnen, als je eenmaal op de xtc zit, kun je er wel een jointje bij roken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja dat is echt het beste :grin: een joint smore op XTC
zo'n lekker flash effect :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb lenzen hier liggen, niet omdat ik slecht zie maar gewoon .. Zou ik dat in kunnen doen of is dat niet goed worden je pupillen van de lenzen dan ook groot?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik draag lenzen omdat ik zonder niet goed zie, en ik heb er nooit last van als ik xtc gebruik.

maar de mijne zijn dan ook volledig transparant, jouwe zijn wss blauwe ofzo , met dus maar een klein gaatje voor je pupil? als je pupil dan groter wordt, weet ik niet of je nog goed gaat kunnen zien. vraag het me ook af eigelijk.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maak je vooral niet zo druk!! Het is een geweldige drug en als je met een halfje begint, echt niet zo enorm heftig. Alcohol is bv in grote hoeveelheden(wat je vast wel es gedaan hebt) een stuk heftiger qua effect. Totaal anders, maar dan ben je echt de weg kwijt XTC is echt niet zo enorm woeeessssshj ofzo, dus neem nuchter een halfje, en het is prima echt waaar, je kunt na 3 uurtje nog es bedenken wat je wilt, als je je super relaxt voelt, en liefde voel overal enzo, kick dat andere halfje erbvij!!!! Maar alsjeblieft, niet zoveel mee bezig zijn, het komt goed! Het is echt juist heel relaxt, niks om je bang over te maken.
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
TechNora zei:
Maak je vooral niet zo druk!! Het is een geweldige drug en als je met een halfje begint, echt niet zo enorm heftig. Alcohol is bv in grote hoeveelheden(wat je vast wel es gedaan hebt) een stuk heftiger qua effect. Totaal anders, maar dan ben je echt de weg kwijt XTC is echt niet zo enorm woeeessssshj ofzo, dus neem nuchter een halfje, en het is prima echt waaar, je kunt na 3 uurtje nog es bedenken wat je wilt, als je je super relaxt voelt, en liefde voel overal enzo, kick dat andere halfje erbvij!!!! Maar alsjeblieft, niet zoveel mee bezig zijn, het komt goed! Het is echt juist heel relaxt, niks om je bang over te maken.
:wave:
Klik om te vergroten...
mooie geruststelling! wou dat ik dit had gelezen bij mijn eerste keer

:beer: :wave:

ps: is wel allemaal waar wat hij zegt hoor. xtc is echt relaxed
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
^Ik ben wel een meisje hoor!! :openmouth: En tuurlijk is het allemaal waar wat ik zeg :openmouth:

:mrgreen: :hearteyes: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."