Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen over mijn eerste XTC.

Vragen over mijn eerste XTC.

62 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
-DANGEROUSLY zei:
Ja ik ga met mijn beste vriendin die ik goed vertrouw en die me ook wel zal helpen en me een beetje sturen omdat zij veel ervaring heeft.. Ik ben zelf best wel een relax persoon dat ik me op een gegeven moment gewoon kan overgeven aan de pil Ik vind het belangrijk om voorbereid te zijn op wat ik doe . Voor mijn leeftijd ben ik best wel klein 1.55 en weeg 52 kg..
Klik om te vergroten...

Het hele forum stroomt toe om je advies te geven TOP :grin:

Je bent klein en licht... xtc zou bij jou wat meer effect geven dus (bij dezelfde hoeveelheid)...dus gewoon halfje.. niet laten opfokken :P

Dit kan je ook nog even kijk
http://nl.youtube.com/watch?v=cpaLUEqAdlw :)

Maar mijn belangrijkste tip is GENIET ervan.. 't is leuk :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
2.Moet ik eerst een halve nemen en als die inslaat de andere helft? Of gelijk een.
Ik pak 1 halfje buiten, en wil de andere helft eig mee naar binnen nemen zou dat gaan of word er streng op gecontroleerd?
Als je zeker weet dat er naast MDMA niet veel geks in je pillen zit kun je er beter gewoon 1 nemen in plaats van een halve. Ik ken de plek waar je heen gaat niet, dus of er controle gaat zijn kan ik je niet vertellen.

De plek waar ik heenga is de mondial, waar ik vaker kom maar ik weet alleen dat er word gecontroleerd op wapens.. Dit jaar is het een schoolfeest dus niet zo uitgaan als normaal.. Vriendinnen van me hadden vorig jaar met het schoolfeest wel mee naar binnen genomen maar ik weet het niet. Misschien iemand die dat toevallig weet of er bij de mondial op word gecontroleerd? En mijn vriendin haalt altijd pillen bij iemand steeds dezelfde en er is nog niks geks met haar gebeurd dus ik denk en hoop dat ze die weer pakt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
De eerste keer is de beste, mits je goed spul hebt uiteraard. Ik ben ook klein en weeg ongeveer net zoveel als jij en had mn eerste keer voor best goeie pillen gezorgd en had er 1 genomen. Dit was zoiezo mn eerste keer harddrugs.. was er maar een manier om dat overnieuw te doen.. :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
^ In je sok stoppen... beetje bij je teen...

Bij binnenkomst even naar de plee er weer uithalen... dans niet zo lekker :grin:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
-DANGEROUSLY zei:
De plek waar ik heenga is de mondial, waar ik vaker kom maar ik weet alleen dat er word gecontroleerd op wapens.. Dit jaar is het een schoolfeest dus niet zo uitgaan als normaal.. Vriendinnen van me hadden vorig jaar met het schoolfeest wel mee naar binnen genomen maar ik weet het niet. Misschien iemand die dat toevallig weet of er bij de mondial op word gecontroleerd?
Klik om te vergroten...
Ik heb zoiezo geen verstand van discotheken, deurbeleid en drugscontrole. Maar als je van plan bent om het bij 1 pil te houden (wel aan te raden), kun je die het best gewoon nemen voordat je naar binnen gaat. Zo vermijd je de risico's en onnodige ellende.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Begin met een halfje, en je kunt die pil verder makkelijk meenemen, het is een schoolfeest? denk niet dat ze daar fouilleren, en als je zeker wilt zijn, gewoon in je bh stoppen!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
TechNora zei:
Begin met een halfje
Klik om te vergroten...

HAHAHAH JA luister naar ONS!!!!! halfje

We zijn prof. in de mdma
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
^Verstandig, maar zo was ik in mijn beginperiode niet, ik hield ervan om mezelf gelijk in het diepe te gooien. Misschien niet de meest verstandige manier, maar ik heb het wel altijd als de leukste ervaren.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik wil gewoon chillen met me vrienden lekker los gaan Van de mensen en de muziek genieten ik wil het echt ervaren.. Niet zoals de meeste zich kapot vrete aan die pille alleen omdat ze het nodig hebbe 'Denken ze' en vervolgens zichzelf verneuken. Als mijn eerste ervaring goed is zal ik het bij het uigaan nog wel eens doen maar niet elke week paar keer in het jaar.
Ik ken de dealer wel vaak mee gesmoked.. Ik denk dat als die troep verkocht dat die wel klappe kreeg maar mensen zijn altijd positief over zijn XTC
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lektroluv zei:
TechNora zei:
Begin met een halfje
Klik om te vergroten...

HAHAHAH JA luister naar ONS!!!!! halfje

We zijn prof. in de mdma
Klik om te vergroten...

Haha, gaatie lekker jongen? :mrgreen: Maareh ik raad een halfje aan, omdat een pil toch meestal zo is samengesteld dat een normale jongenman er lekker op gaat, die zijn meestaln wel 2 keer zo groot en zwaar als wij kleine meisjes. Daarbij komt drugs bij vrouwen sowieso harder aan heb ik wel es gehoord, vooral als je ongesteld bent... dus vandaar raad ik aan een halfje.......................................... :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
En nog even iets anders
ik heb laats een week erg last gehad van steken in het achterhoofd ik denk doordat het komt dat ik me uitrekte en me nekspier kramp kreeg maar het heeft wel invloed gehad op me hartslag die ging soms heel snel of deed pijn, Maar nu is het over zou ik het dan toch doen?

Bedankt alvast.
Klik om te vergroten...

Zou dat gevolgen kunnen hebben?
Vind het heel fijn dat jullie me toch informatie geven over XTC dat helpt me wel goed om bewust te zijn met wat ik doe
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja dat weet zelfs ik niet :grin:

misch TECHNORA
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
[quote="TechNoraHaha, gaatie lekker jongen? :mrgreen: [/quote]

Ik hoef jou als mede southpark/family guy fan niets uitteleggen :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
1. twijfel niet over of je het doet of niet....gewoon doen of gewoon niet!
2. waar komt de pil vandaan? van wie?....is dit niet duidelijk laat het testen!
3. duurt 20-40min tot het werkt...ga niet panisch op de klok kijken hoelang nog enzo...
4. persoonlijk gebruik ik alleen op grote feesten sinds dan het gevoel alleen maar wordt versterkt door de sfeer...en de eerste keer is gewoon het leukst op een heel groot feest
5. vrienden van je als is gebruikt? zo ja...laat hun het dan eerst innemen en kijk maar hoe het met hun gaat...
6. begin met een halfje(is meestal zat voor de 1ste keer) gevoel niet lekker genoeg? neem je de andere helft.
7. wordt absoluut niet dronken...kan slechte gevolgen hebben op je pil

veel plezier...en laat ons weten hoe het was :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb een besluit genomen. Ik ben nog jong en eerlijk gezegt ik heb toch veel zelfrespect en ik wil het niet doen. Wat je niet kent mis je niet toch?
misschien ooit als ik ouder ben maar het is beter voor mezelf om het niet te doen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geen slecht besluit. Ooit komt het goede moment :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
-DANGEROUSLY zei:
ik heb een besluit genomen. Ik ben nog jong en eerlijk gezegt ik heb toch veel zelfrespect en ik wil het niet doen. Wat je niet kent mis je niet toch?
misschien ooit als ik ouder ben maar het is beter voor mezelf om het niet te doen.
Klik om te vergroten...

Zelfrespect ?

Dus je neukt ook nooit want wat je niet kent dat mis je niet ...


KULTOPIC !!!! Gewoon 1 goede geteste MDMA pil van 100-120 mg droppen en je zelfrespect zal eindelijk is gaan groeien.

:hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pff,,helaas zijn veel vrouwen ook hun zelfrespect verloren :cry: Was het geloof nog maar iets wat toch veel voor kwam in de bevolking.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
jcutter123 zei:
Pff,,helaas zijn veel vrouwen ook hun zelfrespect verloren :cry: Was het geloof nog maar iets wat toch veel voor kwam in de bevolking.
Klik om te vergroten...

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik moet zeggen dat ik het deze keer toch echt met hem eens ben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."