#1
-DANGEROUSLY zei:Ja ik ga met mijn beste vriendin die ik goed vertrouw en die me ook wel zal helpen en me een beetje sturen omdat zij veel ervaring heeft.. Ik ben zelf best wel een relax persoon dat ik me op een gegeven moment gewoon kan overgeven aan de pil Ik vind het belangrijk om voorbereid te zijn op wat ik doe . Voor mijn leeftijd ben ik best wel klein 1.55 en weeg 52 kg..
Het hele forum stroomt toe om je advies te geven TOP
Je bent klein en licht... xtc zou bij jou wat meer effect geven dus (bij dezelfde hoeveelheid)...dus gewoon halfje.. niet laten opfokken :P
Dit kan je ook nog even kijk
http://nl.youtube.com/watch?v=cpaLUEqAdlw
Maar mijn belangrijkste tip is GENIET ervan.. 't is leuk

Maareh ik raad een halfje aan, omdat een pil toch meestal zo is samengesteld dat een normale jongenman er lekker op gaat, die zijn meestaln wel 2 keer zo groot en zwaar als wij kleine meisjes. Daarbij komt drugs bij vrouwen sowieso harder aan heb ik wel es gehoord, vooral als je ongesteld bent... dus vandaar raad ik aan een halfje.......................................... 