Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen over mijn eerste XTC.

Vragen over mijn eerste XTC.

62 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lenzen kun je gewoon inhouden.. ik krijg alleen last van mn lenzen als ik moe ben.. zolang dat niet het geval is zul je er geen problemen mee hebben..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb een besluit genomen. Ik ben nog jong en eerlijk gezegt ik heb toch veel zelfrespect en ik wil het niet doen. Wat je niet kent mis je niet toch?
misschien ooit als ik ouder ben maar het is beter voor mezelf om het niet te doen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen slecht besluit. Ooit komt het goede moment :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
-DANGEROUSLY zei:
ik heb een besluit genomen. Ik ben nog jong en eerlijk gezegt ik heb toch veel zelfrespect en ik wil het niet doen. Wat je niet kent mis je niet toch?
misschien ooit als ik ouder ben maar het is beter voor mezelf om het niet te doen.
Klik om te vergroten...

Zelfrespect ?

Dus je neukt ook nooit want wat je niet kent dat mis je niet ...


KULTOPIC !!!! Gewoon 1 goede geteste MDMA pil van 100-120 mg droppen en je zelfrespect zal eindelijk is gaan groeien.

:hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pff,,helaas zijn veel vrouwen ook hun zelfrespect verloren :cry: Was het geloof nog maar iets wat toch veel voor kwam in de bevolking.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
jcutter123 zei:
Pff,,helaas zijn veel vrouwen ook hun zelfrespect verloren :cry: Was het geloof nog maar iets wat toch veel voor kwam in de bevolking.
Klik om te vergroten...

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik moet zeggen dat ik het deze keer toch echt met hem eens ben.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
-DANGEROUSLY zei:
ik heb een besluit genomen. Ik ben nog jong en eerlijk gezegt ik heb toch veel zelfrespect en ik wil het niet doen. Wat je niet kent mis je niet toch?
misschien ooit als ik ouder ben maar het is beter voor mezelf om het niet te doen.
Klik om te vergroten...
Wow, sinds ik hier op df zit zijn er nog nooit zo veel mensen naar 1 topic toegestroomd om een newbie te helpen, een xtc topic nog wel. En je ziet er gewoon vanaf :openmouth:
Haha nee hoor, hoe langer je je zonder drugs kunt vermaken, des te beter.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wow, sinds ik hier op df zit zijn er nog nooit zo veel mensen naar 1 topic toegestroomd om een newbie te helpen, een xtc topic nog wel. En je ziet er gewoon vanaf :openmouth:
Haha nee hoor, hoe langer je je zonder drugs kunt vermaken, des te beter.
Klik om te vergroten...



Als het voor jezelf de goede keuze is, als het nog niet goed voelt, dan doe je het toch niet? (y)
Klik om te vergroten...

Precies het voelt gewoon niet goed ik hou het toch liever bij de soft-drugs
en ik heb toch wel ervaring met andere dingen die mij beter liggen die ik fijner vind zoals paddo's, spacecake, jointjes.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
je kan er beter laat mee beginnen ja, het is het beste gevoel ter wereld! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als het voor jezelf de goede keuze is, als het nog niet goed voelt, dan doe je het toch niet? (y)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
:sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hallo ik ben vrij nieuw hier en met drugservaringen ook behalve dat ik wiet rook, Op 30 jan. ga ik voor het eerst XTC pakken samen met een goeie vriendin die al veel ervaring ermee heeft. We gaan dat doen tijdens het uigaan'Schoolfeest'. Ik vind het best spannend en weet niet of ik het durf. Het lijkt me zo drukte met veel mensen enzo k denk dat ik gek ga worden maar ik heb een paar vragen omdat ik ht belangrijk vind om ingelicht te worden over XTC zodat ik weet wat me te wachte staat.

1.Is het verstandig om je eerste XTC te pakke tijdens het uitgaan?

2.Moet ik eerst een halve nemen en als die inslaat de andere helft? Of gelijk een.
Ik pak 1 halfje buiten, en wil de andere helft eig mee naar binnen nemen zou dat gaan of word er streng op gecontroleerd?

3.Wat zijn de risicos kan ik out gaan, of een slehte trip ervaren?

4.Wat doen jullie voordat je XTC neemt, zijn jullie gespannen maar komt het toch weer goed?

5. Gedrukte pillen zijn die veilig en getest?

6. Kan ik na een halfje een joint roken en als dat halfje inslaat me andere helft pakke? Of moet ik het alleen bij die ene 1 pil laten

En nog even iets anders
ik heb laats een week erg last gehad van steken in het achterhoofd ik denk doordat het komt dat ik me uitrekte en me nekspier kramp kreeg maar het heeft wel invloed gehad op me hartslag die ging soms heel snel of deed pijn, Maar nu is het over zou ik het dan toch doen?

Bedankt alvast.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
1.Is het verstandig om je eerste XTC te pakke tijdens het uitgaan?
Dat zou ik eigenlijk niet weten, maar volgens mij maakt dat niet zo veel uit.

2.Moet ik eerst een halve nemen en als die inslaat de andere helft?(Zou ik zo pilletje mee naar binnen kunnen nemen?)
Als ik jou was zou ik eerst een halve nemen, dan slaat hij niet zo hard in en kan je er een beetje aan wennen.

3.Wat zijn de risicos kan ik out gaan, of een slehte trip ervaren?
Ik denk dat je er heel veel moet slikken wil je er van out gaan.
Bad trip lijkt me bijna onmogelijk op xtc, je kan het hooguit het gevoel niet prettig vinden (lijkt mij niet :mrgreen: ) of er even misselijk van worden.

4.Wat doen jullie voordat je XTC neemt, zijn jullie gespannen maar komt het toch weer goed?
Ik vind het iedere keer toch wel weer even spannend maar dat is denk ik meer omdat ik er dan gewoon zin in heb :P
Als hij eenmaal begint te werken is de spanning wel weg.

5. Gedrukte pillen zijn die veilig en getest?
Alle pillen zijn gedrukt volgens mij hoor :P
Als je zeker wil weten of er geen troep in zit moet je ze laten testen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik denk dat ik meeste bang voor ben dat ik niet weet wat er in die XTC pil zit voor hetzelfde geld zit er iets anders in ofzo.. Maar volgens mij komt dat maar heel weinig voor dat er troep in wrod gedaan
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
laten testen en dan snoepen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
-DANGEROUSLY zei:
Hallo ik ben vrij nieuw hier en met drugservaringen ook behalve dat ik wiet rook, Op 30 jan. ga ik voor het eerst XTC pakken samen met een goeie vriendin die al veel ervaring ermee heeft. We gaan dat doen tijdens het uigaan'Schoolfeest'. Ik vind het best spannend en weet niet of ik het durf. Het lijkt me zo drukte met veel mensen enzo k denk dat ik gek ga worden maar ik heb een paar vragen omdat ik ht belangrijk vind om ingelicht te worden over XTC zodat ik weet wat me te wachte staat.

1.Is het verstandig om je eerste XTC te pakke tijdens het uitgaan?

2.Moet ik eerst een halve nemen en als die inslaat de andere helft? Of gelijk een.
Ik pak 1 halfje buiten, en wil de andere helft eig mee naar binnen nemen zou dat gaan of word er streng op gecontroleerd?

3.Wat zijn de risicos kan ik out gaan, of een slehte trip ervaren?

4.Wat doen jullie voordat je XTC neemt, zijn jullie gespannen maar komt het toch weer goed?

5. Gedrukte pillen zijn die veilig en getest?

6. Kan ik na een halfje een joint roken en als dat halfje inslaat me andere helft pakke? Of moet ik het alleen bij die ene 1 pil laten

En nog even iets anders
ik heb laats een week erg last gehad van steken in het achterhoofd ik denk doordat het komt dat ik me uitrekte en me nekspier kramp kreeg maar het heeft wel invloed gehad op me hartslag die ging soms heel snel of deed pijn, Maar nu is het over zou ik het dan toch doen?

Bedankt alvast.
Klik om te vergroten...


HOI!

Je weet niet zo goed of je durft... Nouja prima menselijke gevoels voor iets nieuws! Je kan ook nog even wachten tot je 't neemt... tot dat je er wat meer in verdiept hebt, en weet dat je 't zeker weet!

Xtc zijn geen smarties en zo komen ze (als je 't mij vraagt) te vaak wel over!

ik heb geen zin meer om je andere vragen te beantwoorden..

misshcien zo weer :grin: sorry ben wat wazig
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee ik ben niet zo bang maar meer zenuwachtig Omdat ik heel veel mensen om me heen heb die XTC gebruiken en dat ook wel eens zie. en lees er oko heel veel over maar het is nooit 100% te vetrouwen denk dat iedereen zich wel druk maakt van te voren en goeie raad kan nooit mis zijn :wink: Een meisje uit me klas is laats gepakt ermee toen ze flink aan het knalle was en was er toch wel van geschrokken zeker nadat ze buiten klappen kreeg van haar vader.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Goed juist dat je even wat info inwint!!!!!!!!!!!

Zoveel peeps klappen zomaar shit naar binnen!

Je kan je pillen altijd even laten testen (http://www.drugs-test.nl/default10949.html) dan weet je wat erin zit...

Je hebt meer mensen in je omgeving die pillen slikken... Vast ook wel iemand die je goed(!) vertouwt, en je zuiver pillen kan geven!

Pillen kunnen heel erg veschillen qua sterkte... zo kan een hele sterke pil wel bijna 3 keer zo sterk zijn als een hele slappe!

Pak rustig een halfje wacht een uur (niet ongeduldig worden)...'T gevoel kan wat sterk zijn (hangt van de pil af en jouw lichaamsbouw (kg) en factoren als slaap eten enz). Laat t gevoel over je heen komen... er kan niets gebeuren...

Na dat uurtje kan je bijslikken als je wilt...

Drink veel water erbij!!! Liefst geen alcohol...wiet kan.. je word er extra wazig van...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet de beste manier om je kind op te voeden naar mijn mening, maar oke.

1.Is het verstandig om je eerste XTC te pakke tijdens het uitgaan?
Heb ik de eerste keer ook gedaan, nouja "uitgaan".. punkconcert. Het was geweldig, ik denk dat je juist veel mensen om je heen wilt hebben, je hebt namelijk zo veel te vertellen, dat kan 1 persoon echt niet allemaal aanhoren (:

2.Moet ik eerst een halve nemen en als die inslaat de andere helft? Of gelijk een.
Ik pak 1 halfje buiten, en wil de andere helft eig mee naar binnen nemen zou dat gaan of word er streng op gecontroleerd?
Als je zeker weet dat er naast MDMA niet veel geks in je pillen zit kun je er beter gewoon 1 nemen in plaats van een halve. Ik ken de plek waar je heen gaat niet, dus of er controle gaat zijn kan ik je niet vertellen.

3.Wat zijn de risico's kan ik out gaan, of een slechte trip ervaren? Als je het gewoon bij 1 pil houdt (waar verder geen troep in zit) zal er niks gebeuren, nouja behalve dan dat je het geweldig vindt.

4.Wat doen jullie voordat je XTC neemt, zijn jullie gespannen maar komt het toch weer goed? Ik neem geen xtc meer, ben er een beetje op uitgekeken. Maar de eerste keer is er bij alles wel een beetje spanning natuurlijk, omdat je niet weet wat er gaat komen.

5. Gedrukte pillen zijn die veilig en getest?
Wat zijn gedrukte pillen? Bedoel je daar geperst mee? Dat zijn alle pillen (?) Veilig en getest weet je alleen als je ze (duh) getest hebt/hebt laten testen (:

6. Kan ik na een halfje een joint roken en als dat halfje inslaat me andere helft pakke? Of moet ik het alleen bij die ene 1 pil laten.
Als ik bij xtc ga blowen maakt dat qua gevoel bijna geen verschil, de joint smaakt alleen verdomd veel lekkerder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."