Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsShow me your rocks .....

Show me your rocks .....

131 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok beste slikkers,


Ik wil de mdma toch weer een kans geven, het was vroeger voor mij een zeer fijne drugs.
Helaas is de kwaliteit de laatste jaren beneden bagger peil.

Dus op zoek naar iets zuivers voor de privevoorraad ..... daar gaan we dan.


Witte MDMA cristallen



Bruine MDMA cristallen




Mitsubishi's




Alles gaat morgen naar het testcentrum kost me dus weer iets van 50 euro ..... maar goed ik moet het gewoon 100% zeker weten.

Dan zou ik over 2 weken aan de mdma kunnen, ik dacht er een poedertje van te maken en een capsule te vullen met 180 mg.

:rolleyes:

:hearteyes:

Dat wordt klappetanden

Stonie
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh my. :openmouth: Als dat maar goed afloopt.. :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@ Saivy,

Bij hoeveel mg ga ik een OD meemaken ??

Groetjes van de Doseerkoning.

:hearteyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten. De dosis bedraagt normaliter tussen de 1 en 2 mg per kilo lichaamsgewicht.

Overlijdensgevallen komen wel voor, maar worden niet veroorzaakt door de directe gevolgen van de drug, maar door bijvoorbeeld oververhitting en/of uitdroging, veroorzaakt door de onderdrukking van de dorstgevoelens en combinaties met andere drugs (met name door de combinatie met alcohol, dat een diuretische (vochtafdrijvende) werking heeft).

Sommige uitbaters van houseparty's laten bovendien de kranen dichtdraaien in de hoop dat in plaats van kraanwater betaalde consumpties genuttigd worden. In Nederland is hier geen duidelijk beleid over; het verschilt per regio. In de regio Amsterdam, bijvoorbeeld, is de uitbater van een houseparty verplicht om gratis water ter beschikking te stellen. Kiest hij/zij ervoor om dit in de toiletruimte te doen dan kunnen bezoekers niet worden verplicht om te betalen voor toegang tot de toiletruimte.

Op langere termijn, bij regelmatig gebruik, kan ecstasy negatieve effecten hebben zoals depressie, psychoses en lever- en/of nierbeschadigingen. Ook zijn er aanwijzingen dat het tot blijvende hersenbeschadiging kan leiden, en daarbij het leervermogen en geheugen kan aantasten, hoewel studies naar dit onderwerp elkaar tegenspreken.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn liefje had dit weekend na 2 jaar geen mdma genomen te hebben een capsule genomen met 200 mg verpulverde kristallen.
Wat resulteerde in een klapperkaak en een trillende stem dat duurde 90 minuten.

Is dat een teken een voorbode van een te hoge dosis ?

Groetjes

Stonie
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat lijkt me wel normaal. :beer:



Nee ik zou het niet weten, ik heb het nog nooit eerder gezien of meegemaakt. :wave:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
pak 2 gram :) da moet wel iets geven denk ik zo :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan gaat ze ook nog is schuimbekken ...

Daarna krijg je toch de spastische stuiptrekkingen of niet ?

Stonie
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Overdosis mdma is dus naar mijns inziens nogal moeilijk, heb ooit eens 600mg in een trek genomen en sta er nog altijd...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
kan iemand mij iets voor eens en altijd uitleggen ??


MDMA is als eindproduct altijd een harde bonk steen, die vermaal je en dan vul de de pillen machine et voila daar zij ze dan de XTC pillen.

Corrigeer me aub als ik het niet goed heb ...

MDMA komt ALTIJD in deze vorm uit de bakkerij, poeder MDMA is een stadium later. Poeder is gemalen MDMA cristallen toch ?

Het werkzame bestanddeel MDMA in een pil is dit poeder ...

Toch ?

Mahonie Tamponie El Stonie Cahonie
Klik om te vergroten...
Zo ver ik weet komt MDMA uti de reactor in 1 grote steen/brokken
Dit wordt verpoederd tot een fijne poeder die dan weer gemixt wordt met bindmiddel en kleurstof en een coating rond de pil als hij gedrukt wordt .
correct me if im wrong :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
Nick je negeert me buddy talk to me ....

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
Nee je moest gewoon op je beurt wachten :hearteyes:

MDMA komt als olie uit de syntheze zetten maar het word samen met iets gemenkt om er kristallen van te maken.
MDMA Synthesis dit word bevestigd op meerdere sites...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik stem mee ....

:hearteyes:


1 brok steen ...

ALTIJD

en met de pep ? komt daar dan pap uit ?

Iemand met een pephabbit ?

:hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
pep komt er inderdaad uit als pap :mrgreen: Ze hebben en keer het hele syntheze proces laten zien op Nederland 3 (bij een anti meth aflevering iets :P)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
kan iemand mij iets voor eens en altijd uitleggen ??


MDMA is als eindproduct altijd een harde bonk steen, die vermaal je en dan vul de de pillen machine et voila daar zij ze dan de XTC pillen.

Corrigeer me aub als ik het niet goed heb ...

MDMA komt ALTIJD in deze vorm uit de bakkerij, poeder MDMA is een stadium later. Poeder is gemalen MDMA cristallen toch ?

Het werkzame bestanddeel MDMA in een pil is dit poeder ...

Toch ?

Mahonie Tamponie El Stonie Cahonie
Klik om te vergroten...

Nick de Neger heeft gelijk. Eerst is het vloeibaar, zelfs vluchtig. Door toevoeging van zouten wordt het vast. Vandaar ook het maximale percentage van 85%. Dat de kristallen soms bruin zijn komt door, jawel, de niet goed gesynthetiseerd mdma. MDP2P resten blijven achter en die zijn geel/bruin
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
blauwe dollars met een streep door de S

zonder breuklijn en bolle onderkant\\

ze zien er gloednieuw uit

en zo te lezen op pillreports heb ik iets moois in huis gehaald c.a 130mg en zonder andere toevoegingen dus alleen mdma volgens pillreports dan
geb er bet ééntje op en nog twee over ga er denk entje laten testen als die ene goed inslaat anders gooi ik ze weg

iemand ervaring met deze blauwe dollars

ik weet uiterlijk zegt niks geen pil ius het zelfd maar toch wil weten dus naar andere hun ervaringen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
laat hem gratis testen bij een testcentrum bij je in de buurt :wink: dan weet je precies wat wat is...
ik ken ze iig niet en nog nooit van gehoord...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
vogel zei:
blauwe dollars met een streep door de S

zonder breuklijn en bolle onderkant\\

ze zien er gloednieuw uit

en zo te lezen op pillreports heb ik iets moois in huis gehaald c.a 130mg en zonder andere toevoegingen dus alleen mdma volgens pillreports dan
geb er bet ééntje op en nog twee over ga er denk entje laten testen als die ene goed inslaat anders gooi ik ze weg

iemand ervaring met deze blauwe dollars

ik weet uiterlijk zegt niks geen pil ius het zelfd maar toch wil weten dus naar andere hun ervaringen
Klik om te vergroten...

Ik heb 4 weken terug 2 van die dingen tegelijk naar binnen gemieterd, ben nog nooit zo scheef geweest, dus mijn ervaring; positief.

Maar dat is uiteraerd geen garantie dat 't dezelfden zijn, maar de omschrijving voldoet bijna 100%.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Probeer die roze dollars maar eens dan met breuklijn :wink:, nog een streep erger. Hier in onze streek toch.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
zaagmans zei:
lysergine25 zei:
kan iemand mij iets voor eens en altijd uitleggen ??


MDMA is als eindproduct altijd een harde bonk steen, die vermaal je en dan vul de de pillen machine et voila daar zij ze dan de XTC pillen.

Corrigeer me aub als ik het niet goed heb ...

MDMA komt ALTIJD in deze vorm uit de bakkerij, poeder MDMA is een stadium later. Poeder is gemalen MDMA cristallen toch ?

Het werkzame bestanddeel MDMA in een pil is dit poeder ...

Toch ?

Mahonie Tamponie El Stonie Cahonie
Klik om te vergroten...

Nick de Neger heeft gelijk. Eerst is het vloeibaar, zelfs vluchtig. Door toevoeging van zouten wordt het vast. Vandaar ook het maximale percentage van 85%. Dat de kristallen soms bruin zijn komt door, jawel, de niet goed gesynthetiseerd mdma. MDP2P resten blijven achter en die zijn geel/bruin
Klik om te vergroten...

Uhm oke, wat is MDP2P dan als ik vragen mag? Mijn kristallen zijn een wiet poeder, glimende kristallen erin lijkt een beetje op sneeuw kristallen van iets verder af, en dan af en toe een klein bruin brokje erin ( de kristallen die ik hiervoor had waren helemaal van die zelfde bruine brokjes ), dat betekent dus dat er opzich weinig fout is gegaan met de synthese aangezien er maar weinig MDP2P is overgebleven?

Groet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
DarkScope zei:
zaagmans zei:
lysergine25 zei:
kan iemand mij iets voor eens en altijd uitleggen ??


MDMA is als eindproduct altijd een harde bonk steen, die vermaal je en dan vul de de pillen machine et voila daar zij ze dan de XTC pillen.

Corrigeer me aub als ik het niet goed heb ...

MDMA komt ALTIJD in deze vorm uit de bakkerij, poeder MDMA is een stadium later. Poeder is gemalen MDMA cristallen toch ?

Het werkzame bestanddeel MDMA in een pil is dit poeder ...

Toch ?

Mahonie Tamponie El Stonie Cahonie
Klik om te vergroten...

Nick de Neger heeft gelijk. Eerst is het vloeibaar, zelfs vluchtig. Door toevoeging van zouten wordt het vast. Vandaar ook het maximale percentage van 85%. Dat de kristallen soms bruin zijn komt door, jawel, de niet goed gesynthetiseerd mdma. MDP2P resten blijven achter en die zijn geel/bruin
Klik om te vergroten...

Uhm oke, wat is MDP2P dan als ik vragen mag? Mijn kristallen zijn een wiet poeder, glimende kristallen erin lijkt een beetje op sneeuw kristallen van iets verder af, en dan af en toe een klein bruin brokje erin ( de kristallen die ik hiervoor had waren helemaal van die zelfde bruine brokjes ), dat betekent dus dat er opzich weinig fout is gegaan met de synthese aangezien er maar weinig MDP2P is overgebleven?

Groet.
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk. Je kunt overigens niet echt spreken van "misgaan" bij de synthese door de illegale produktie. Ze hebben vaak niet eens de equipment om het perfect te doen.

Ik schreef in een ander topic al:

MDP2P is een voorsynthesis van MDMA. De bruin kleur wijst op de aanwezigheid van 3,4 methyleendioxy-fenyl-2propanon ook wel bekend als MDP2P wat een voorsynthesis is van MDMA of MDA. Als de de tempratuur tijdens het destileren stijgt vormt zich mdp2p met de MDMA. Het kookpunt van MDP2P ligt iets hoger. MDMA is een bijna witte olie, MDP2P is goudkleurig (bruin). Als er MDP2P achterblijft heb je dus de wat bruine kleur in je kristallen.

Als jij dus witte kristallen hebt zit je goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."