Hoi Nimph, wat een leuk verhaal van MysteryLand
Ik heb zo'n ongeveer hetzelfde meegemaakt, alleen niet op Mysteryland 2007, maar
op Mysteryland 1993. Hoe lang geleden ook, het blijft je bij alsof het pas gebeurd is
Het blijft moeilijk om met ouders te praten die zelf niet bekend zijn met drugs of zelfs
absoluut tegenstander zijn van drugs. Het lastige is dat je je misschien wel opgelucht
en lekker voelt als je er over praat met ze. Simpel ook omdat je het aangedurft hebt,
maar de eerste keer daarna dat je weer gaat feesten krijg je misschien toch een beetje
spijt of de neiging om maar niet te vertellen dat je naar een feest gaat. Want reken erop
dat ze dan enorm bezorgd zijn en krijg je meermaals te horen: "doe je wel voorzichtig?"
Als dat voor jou geen probleem is dan kun je het natuurlijk gewoon vertellen, maar
zelf word ik er altijd ontzettend kriegelig van als mensen zulke bezorgdheid tonen.
Heeft misschien ook wel met schuldgevoel te maken bedenk ik me nu ik dit typ
Volgens mij is de norm voor veilig en verantwoord XTC gebruik 3 Ã 4 keer per jaar!!