Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvanavond gaan testen

vanavond gaan testen

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#1
nice, wou dat er hier in de buurt een testservice was...

maja ik zou het alleen nuttig vinden als ik een voorraadje van die pilsoort zou hebben, en ik krijg er meestal maar 3 ofzo per keer dus tsja..
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#2
daar ga je best hard van spacen vriend van me had 6 mercedes benz op... gewoon onmenselijk
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je vaak dezelfde hebt , zoals mij bijvoorbeeld. Is het toch best handig om te weten hoeveel je nou neemt toch? Mijne zijn getest op 130 Groene kangeroes :hearteyes:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#4
blauwe dolfijntjes 134 MG MDMA :hearteyes: lekkeres skittlzz :smoke:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb de uitslag 119mg MDMA verder geen stoffen gevonden behalve bindmiddel :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

was vorige week helemaal vergeten te bellen voor de uitslag :flushed: :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
J86 zei:
nice, wou dat er hier in de buurt een testservice was...

maja ik zou het alleen nuttig vinden als ik een voorraadje van die pilsoort zou hebben, en ik krijg er meestal maar 3 ofzo per keer dus tsja..
Klik om te vergroten...

mijn god je woont in haarlem!!!!

waar zitten je hersens in je teennagels ofzo ?

www.drugs-test.nl

ZOEK, STA OP, LOOP,l EN GIJ ZULT VINDEN
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#7
exsmoker zei:
ik heb de uitslag 119mg MDMA verder geen stoffen gevonden behalve bindmiddel :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

was vorige week helemaal vergeten te bellen voor de uitslag :flushed: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Netjes :hearteyes:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Net weer ff een test gedaan :mrgreen:


Klein beetje van het snoepje afgekrasd op een stukje zilverfolie.
De zilverfolie had ik om een borrelglaasje gedaan en een klein kuiltje erin gemaakt zegmaar.

De druppel testvloeistof sloeg gelijk zwart uit dus MDMA :hearteyes:
t lijkt ook wel mooi donkerblauw/paars/zwartachtig :beer:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
exsmoker zei:
Net weer ff een test gedaan :mrgreen:


Klein beetje van het snoepje afgekrasd op een stukje zilverfolie.
De zilverfolie had ik om een borrelglaasje gedaan en een klein kuiltje erin gemaakt zegmaar.

De druppel testvloeistof sloeg gelijk zwart uit dus MDMA :hearteyes:
t lijkt ook wel mooi donkerblauw/paars/zwartachtig :beer:
Klik om te vergroten...

dus? je weet niet hoeveel mdma
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lauu zei:
dus? je weet niet hoeveel mdma
Klik om te vergroten...

duh! dit is een test op stoffen niet op inhoud
J
JungleLid
01-01-2024, 00:00
#11
exsmoker zei:
Lauu zei:
dus? je weet niet hoeveel mdma
Klik om te vergroten...

duh! dit is een test op stoffen niet op inhoud
Klik om te vergroten...

nou.. kan er toch net zo goed 30mg oid inzitten? :rolleyes: heb je lekker veel aan zo'n test.. :wave:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jungle zei:
exsmoker zei:
Lauu zei:
dus? je weet niet hoeveel mdma
Klik om te vergroten...

duh! dit is een test op stoffen niet op inhoud
Klik om te vergroten...

nou.. kan er toch net zo goed 30mg oid inzitten? :rolleyes: heb je lekker veel aan zo'n test.. :wave:
Klik om te vergroten...

klopt, maar ik wil geen rommel kopen en zo is het toch te testen op stoffen

Over 2 weekjes breng ik er wel 1 weg voor analyse.

:wave:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zoooo vanavond naar de test service geweest in AMS.
Er zaten 2 dames in een kamertje met een pc waarop een programma draaide waarmee ze konden kijken in de database.
Ze mochten maar 3 pillen zien werd me verteld maar ik had er 5 bij, maar dat was niet zo heel erg.
Heb er 2 ingeleverd en bij beide was de zuurtest blauw/zwart dus iig wel MDMA :hearteyes: De pil kwam ook niet voor in de database dus beide pillen worden opgestuurd naar het lab. Na afloop een enquete ingevuld zodat ik (als zuinige hollander :mrgreen: ) niet hoefde te betalen.

Heb verder goede informatie gehad en heldere uitleg dus goed geholpen.
ik vond t wel een klein beetje spannend hahaha :mrgreen:

komende donderdag weer ik de precieze uitslag!!
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#14
dus wachten op je uitslag en dan checke of ze okeee zijn!!!
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ze zijn al gechecked, zijn goeie lekker mdma gevoel, maar ik ben erg nieuwsgierig en wil precies weten wat erin zit :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."