#1
Leuk onderzoek! Ik heb laatst alleen al XTC gedaan... maar wie weet kan ik alsnog meedoen! 



tomz0r zei:Iemand die één keer in de drie maanden slikt heeft bijna nooit een dip en iemand die elke week slikt komt niet meer bij.
XTC onderzoek zei:De XTC pil wordt niet door de universiteit of door ons verstrekt.
XTC onderzoek zei:De XTC pil wordt niet door de universiteit of door ons verstrekt.

Stylus zei:goed plan, maar ik vraag me zeer af hoe je de placebo gaat verstrekken als je niet zelf de pillen verstrekt.
Nick de Neger zei:Niet van die moeilijke vragen stellen hoor...![]()
Dat je geen dip krijgt maakt opzich niet veel uit, je serotonine niveau daalt sowieso als je XTC gebruikt. Waarschijnlijk heb jij daar alleen niet zoveel last van of daalt het bij jou in mindere mate. Maar je kan dan in ieder geval nog wel meedoen aan het onderzoek!Lauu zei:ik wil ook best meedoen...maar dat ik een dip krijg is niet 100% zeker...kan het ook met kristallen? :P
Drientje zei:En wat is dan de bedoeling? Dat je uit gaat en een pil slikt en dan dinsdags met je dip gezellig in een Laboratorium van een Universiteit taakjes uit gaat voeren? Hoe zit dat met een vergoeding? Krijg je reiskosten vergoed en zit er een beloning aan vast? Ik zou ff mailen als ik jullie was! Ik heb ooit eens 500 euro verdient met het roken van een joint voor onderzoek!
Je hoeft niet naar de Universiteit te komen. Als mensen die willen meewerken niet naar Amsterdam willen of kunnen komen, komen we hun gewoon opzoeken. De taakjes kunnen overal uitgevoerd worden waar een laptop is.
We kunnen helaas geen vergoeding geven voor deelname aan het onderzoek, ons budget is minimaal waardoor een beloning niet mogelijk is. We proberen natuurlijk meer geld te krijgen maar het ziet er niet erg rooskleurig uit.
We zoeken dus echt mensen die interesse hebben in het onderzoek.
youperdepoep zei:ik slik de eerste week na mijn xtc gebruik sowieso l tryptofaan voor het slapen gaan...
heeft het dan alsnog nut om mee te doen?
edit: bedenk net dat ik in mei overigens geen xtc ga gebruiken..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."