Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Was ik zaterdag gaan stappen in Antwerpen met een paar maten. XTC mee, want het zou hysterisch worden! Nou, hoppa, pil d'r in en gaan. Maar niet dus.. Terwijl m'n vrienden zoals altijd stonden te wausen op die pil voelde ik me zo hard worden als een baksteen! Ik kon niet dansen, ik móest zitten... Ik dacht wtf! Nou ik heb de rest van de avond op een bank gezeten... Hoe kan dat?! Daar heb ik anders nooit last van."
"Nou dat was het niet eens.. Ik had geen behoefte aan meer, noch aan coke ofzo - wat ik normaal wel combineer net als jullie. Ik had maar 1,5 pil op ofzo, goed te doen dus. Ik had alleen een lege maag toen ik 'm in nam, misschien was dat het? Nah goed, volgende keer beter.."
"Maar nog steeds geen antwoord op de de vraag, WAT ketamine nou is. K is een een anestesie middel dat ze gebruiken in het ziekenhuis om je onder verdoving te brengen voor ene operatie bijvoorbeeld. Het wordt dan in vloeibare vorm ingespoten. Als je de vloeistof opkookt blijft er (een minder krachtige) poeder over die je kan snuiven. In die vorm wordt K het meeste gebruikt. Wat mensen hierboven schrijven is veelal waar. Bij iedereen werkt het ook net weer anders en is heel erg afhankelijk van hoeveel je neemt. Ik vind K de mooiste drug ooit. De wereld waarin je komt is prachtig!"