#1
Vraagje over de rush.
De rush heb ik nog maar 1 keer gehad, van de 3 keer dat ik al xtc gebruikt heb.
Weet iemand hoe dit komt? Hij slaat gwn in.. een soort klap in men kop en dan merk is het effect gwn.
De rush heb ik nog maar 1 keer gehad, van de 3 keer dat ik al xtc gebruikt heb.
Weet iemand hoe dit komt? Hij slaat gwn in.. een soort klap in men kop en dan merk is het effect gwn.
