Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPillen bewaren

Pillen bewaren

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Ik vroeg me af, hoe lang en hoe je het beste pillen kan bewaren.
Gewoon in een gripzakje?

Dit omdat ik van plan ben ze te gaan testen, en dan heb ik ook een voorraadje waarvan ik zeker weet dat ze goed zijn.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paar jaar, misschien niet eens een slecht plan om een voorraadje aan te leggen en in de kast te leggen. De pillen zullen in de toekomst waarschijnlijk niet beter worden.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
mdma heeft geen houtbaarheids datum...waar je wel op moet letten is dat als je pillen uit elkaar vallen dan kan je ze het beste in de vriezer bewaren in een sealtje als je pillen hard gedrukt zijn kan je ze gewoon in je kamer bewaren ofzo
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmmm... en met mdma(kristallen), same thing?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
BlackRobBlunt zei:
Hmmm... en met mdma(kristallen), same thing?
Klik om te vergroten...

nee kristallen kan je gewoon in een sealtje bewaren op je kamer ofzo...kristallen vallen niet uitelkaar todat je het zelf verstampt

pillen zijn gedrukt dus vallen uitelkaar uiteindelijk
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thx =) wel een mooi idee om een klompje te bemachtigen en daar dan de komende jaren om de zoveel maanden een stukje vanaf te snoepen ^^
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#7
BlackRobBlunt zei:
Thx =) wel een mooi idee om een klompje te bemachtigen en daar dan de komende jaren om de zoveel maanden een stukje vanaf te snoepen ^^
Klik om te vergroten...
Alleen, mocht je ooit gepakt worden en ze vinden nog eens 100g in je kast liggen, heb je wel problemen.

(Niet dat ik 't geen slecht idee vind. 't Is veel goedkoper en weet tenminste wat voor vlees je in de kuip hebt).
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#8
FF nog een vraag ik ben dus bijnakort ook van plan een kleine vooraad (50 stuks) in te slaan maar een vraag... Een jongen zei dat als je een vooraad had het nogal verleidelijk is als je ze ziet liggen :P
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Worstenjongen zei:
FF nog een vraag ik ben dus bijnakort ook van plan een kleine vooraad (50 stuks) in te slaan maar een vraag... Een jongen zei dat als je een vooraad had het nogal verleidelijk is als je ze ziet liggen :P
Klik om te vergroten...
Je vraag is? Ik zie nergens een vraag staan.

Maja, zou 't niet? Als dat er 50 pilen hebt steek je er makkelijker 2 of meer tegelijk. Of ga je wel eens lekker spacen terwijl je ouders weg zijn. Als ik jou was gwn kopen wnnr je wilt gebruiken.
Vrienden hebben wel eens een kilo wiet thuis gehad, op gegeven moment rookte ze jointjes van 30€.

2 Weken terug eerste keer xtc en al meteen 50 willen aankopen, tjonge.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Worstenjongen zei:
FF nog een vraag ik ben dus bijnakort ook van plan een kleine vooraad (50 stuks) in te slaan maar een vraag... Een jongen zei dat als je een vooraad had het nogal verleidelijk is als je ze ziet liggen :P
Klik om te vergroten...

Moet je zelf weten, als jij denkt dat je ze kan laten liggen, waarom niet? Kom alleen niet over een maandje terug met een "help ik ben verslaafd" topic :wink: :P
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#11
BlackRobBlunt zei:
Worstenjongen zei:
FF nog een vraag ik ben dus bijnakort ook van plan een kleine vooraad (50 stuks) in te slaan maar een vraag... Een jongen zei dat als je een vooraad had het nogal verleidelijk is als je ze ziet liggen :P
Klik om te vergroten...

Moet je zelf weten, als jij denkt dat je ze kan laten liggen, waarom niet? Kom alleen niet over een maandje terug met een "help ik ben verslaafd" topic :wink: :P
Klik om te vergroten...



hahahaha :P ok zal ik niet doen i promise (a)
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Debris zei:
Worstenjongen zei:
FF nog een vraag ik ben dus bijnakort ook van plan een kleine vooraad (50 stuks) in te slaan maar een vraag... Een jongen zei dat als je een vooraad had het nogal verleidelijk is als je ze ziet liggen :P
Klik om te vergroten...
Je vraag is? Ik zie nergens een vraag staan.

Maja, zou 't niet? Als dat er 50 pilen hebt steek je er makkelijker 2 of meer tegelijk. Of ga je wel eens lekker spacen terwijl je ouders weg zijn. Als ik jou was gwn kopen wnnr je wilt gebruiken.
Vrienden hebben wel eens een kilo wiet thuis gehad, op gegeven moment rookte ze jointjes van 30€.

2 Weken terug eerste keer xtc en al meteen 50 willen aankopen, tjonge.
Klik om te vergroten...


Ik ga ze toch neit allemaal achter elkaar slikken :P
Gewoon ff vooraad :tongueout:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Worstenjongen zei:
Ik ga ze toch neit allemaal achter elkaar slikken :P
Gewoon ff vooraad :tongueout:
Klik om te vergroten...
Vooral allemaal tegelijk pakken, heb van 't weekend nog iemand gezien die werd afgevoerd van 7.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#14
nou van 7 pille heb je geen OD hoor.. waarschijnlijk gewoon verkeerde pillen, of uitdroging..

het klopt wel wat je zegt.. als je 50 pille hebt.. ga je meer snoepen :)
heb ik ook vaak zat gehad dat ik een gr MDMA kocht.. voor een feest over een maand, en dan kocht ik nog pillen op het feest omdat mijn MDMA op was..

moelijk hoor.. veels te lekker :hearteyes:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik snap niet dat je zo vaak aan die dingen wil zitten.. Wees slim en houd er een tijd tussen.
Als je denkt dat je jezelf niet in bedwang kan houden, koop dan niets in. Ik weet dat ik mezelf ik bedwang kan houden. :wink:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik kan mezelf wel in bedwang houden hoor ^^,
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#17
vdk zei:
het klopt wel wat je zegt.. als je 50 pille hebt.. ga je meer snoepen :)
heb ik ook vaak zat gehad dat ik een gr MDMA kocht.. voor een feest over een maand, en dan kocht ik nog pillen op het feest omdat mijn MDMA op was..

moelijk hoor.. veels te lekker :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Neehoor, dat doen alleen mensen die zichzelf niet kunnen beheersen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."