#1
Debris zei:Speed zou eventueel nog wel kunnen, maar XTC zeker niet!
Maar gewoon niet uitgaan als je ziek bent!
Echt kut, want het is de verjaardag van een vriendin vanmij.
Heb het nu al warm, wat zal dat zijn als ik dan xtc pak, lang dans, veel warmte door het volk.. pffft kutgriep
