#1
Beste mensen,
ik ben nieuw op dit forum, en heb direkt een vraag.
Voor 4 jaar terug heb ik voor het eerst een pilletje gehad samen met mijn vriendin. Dit werd voor mij een perfecte avond/nacht
Alles was mooi en lekker. Ook vele biertjes gedronken, zal wel niet helemaal goed zijn. Maar nergens last van gehad later.
Wij doen dit ongeveer 3 a 4 keer per jaar. Maar het laatste jaar vind ik het niet meer zo lekker.
Als ik nu een pilletje neem, voel ik hem opkomen na 30 a 40 minuten. Dan denk ik lekker, en zo ineens moet ik dan kotsen. Nadat ik dit gedaan heb gaat het wel weer goed, maar het is dan wel zo uitgewerkt. Dan neem ik nog 1 maar die doet niet zoveel, soms voel ik helemaal niets.
Ook kan er er niets meer bij drinken, alleen wat water. Nu is dit niet zo erg, maar vind het wel vreemd.
Heb al verschillende soorten pillen gehad, maar allemaal hetzelfde resultaat. Nu weet ik wel dat de eerste keren wel heb beste zijn, maar toen had ik echt van die flitsenen onzin lullen
Het zou misschien aan die pillen kunnen liggen, maar mijn vriendin heeft er geen last van.
Ik neem hooguit 2en half op een avond, bij mij verneem ik niet, terwijl mijn vriendin met 1 soms 2 nog lekker zit te genieten.
Wat kan er zijn, neem ik te weinig of......
Hopelijk heeft iemand een advies
P.
ik ben nieuw op dit forum, en heb direkt een vraag.
Voor 4 jaar terug heb ik voor het eerst een pilletje gehad samen met mijn vriendin. Dit werd voor mij een perfecte avond/nacht
Wij doen dit ongeveer 3 a 4 keer per jaar. Maar het laatste jaar vind ik het niet meer zo lekker.
Als ik nu een pilletje neem, voel ik hem opkomen na 30 a 40 minuten. Dan denk ik lekker, en zo ineens moet ik dan kotsen. Nadat ik dit gedaan heb gaat het wel weer goed, maar het is dan wel zo uitgewerkt. Dan neem ik nog 1 maar die doet niet zoveel, soms voel ik helemaal niets.
Ook kan er er niets meer bij drinken, alleen wat water. Nu is dit niet zo erg, maar vind het wel vreemd.
Heb al verschillende soorten pillen gehad, maar allemaal hetzelfde resultaat. Nu weet ik wel dat de eerste keren wel heb beste zijn, maar toen had ik echt van die flitsenen onzin lullen
Het zou misschien aan die pillen kunnen liggen, maar mijn vriendin heeft er geen last van.
Ik neem hooguit 2en half op een avond, bij mij verneem ik niet, terwijl mijn vriendin met 1 soms 2 nog lekker zit te genieten.
Wat kan er zijn, neem ik te weinig of......
Hopelijk heeft iemand een advies
P.
