Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar kan het aan liggen?

Waar kan het aan liggen?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PierrotLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

ik ben nieuw op dit forum, en heb direkt een vraag.

Voor 4 jaar terug heb ik voor het eerst een pilletje gehad samen met mijn vriendin. Dit werd voor mij een perfecte avond/nacht :grin: Alles was mooi en lekker. Ook vele biertjes gedronken, zal wel niet helemaal goed zijn. Maar nergens last van gehad later.

Wij doen dit ongeveer 3 a 4 keer per jaar. Maar het laatste jaar vind ik het niet meer zo lekker.
Als ik nu een pilletje neem, voel ik hem opkomen na 30 a 40 minuten. Dan denk ik lekker, en zo ineens moet ik dan kotsen. Nadat ik dit gedaan heb gaat het wel weer goed, maar het is dan wel zo uitgewerkt. Dan neem ik nog 1 maar die doet niet zoveel, soms voel ik helemaal niets.
Ook kan er er niets meer bij drinken, alleen wat water. Nu is dit niet zo erg, maar vind het wel vreemd.
Heb al verschillende soorten pillen gehad, maar allemaal hetzelfde resultaat. Nu weet ik wel dat de eerste keren wel heb beste zijn, maar toen had ik echt van die flitsenen onzin lullen :grin:
Het zou misschien aan die pillen kunnen liggen, maar mijn vriendin heeft er geen last van.

Ik neem hooguit 2en half op een avond, bij mij verneem ik niet, terwijl mijn vriendin met 1 soms 2 nog lekker zit te genieten.

Wat kan er zijn, neem ik te weinig of......

Hopelijk heeft iemand een advies

P.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je bij de zoekfunctie (rechtsboven) kotsen, overgeven intikt krijg je heel veel topic's.

Zelf heb ik er geen last van. Heel soms en dan is het nog omdat het tussen m'n oren zit. Ik dwing mezelf om dan over te geven. Eet ruim van te voren een normale maaltijd. Ik eet niet te vet en vaak wat gezonder zoals een maaltijdsalade ofzo.
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mitsu's nemen mijn vriend, Mitsu's :grin:
P
PierrotLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alvast bedankt voor de antwoorden, ben gelukkig niet de enige met dit "probleem"

Zal eerst eens Motilium proberen, misschien dat dit helpt. En wat raden jullie om voor de tijd te eten? En ongeveer 2 uurtjes voor de pil gaan eten?
En als je een tweede pil neemt een uurtje na het kotsen en die doet dan niks bij mij, moet ik dan een derde nemen?
Pillen zijn goed, want degene die ik ken klagen er niet over.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pierrot zei:
Alvast bedankt voor de antwoorden, ben gelukkig niet de enige met dit "probleem"

Zal eerst eens Motilium proberen, misschien dat dit helpt. En wat raden jullie om voor de tijd te eten? En ongeveer 2 uurtjes voor de pil gaan eten?
En als je een tweede pil neemt een uurtje na het kotsen en die doet dan niks bij mij, moet ik dan een derde nemen?
Pillen zijn goed, want degene die ik ken klagen er niet over.
Klik om te vergroten...

Ik eet een goed uur voor het slikken meestal iets. Laatste keer broodje gegete enz.
Dan een bol gestoken en nergens last van, geen motilium nodig gehad :rock:
Maar ik heb er altijd mee als ik ga flashe, je weet nooit hé :hearteyes:

:wave:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Windhoos zei:
Mitsu's nemen mijn vriend, Mitsu's :grin:
Klik om te vergroten...
Wat een ongelofelijke bullshitreply 'mijn vriend'...
C
CrossfiresLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou met een lagere dosering beginnen. Meestal moet ik overgeven doordat ik te veel in 1 keer heb genomen.
S
StonedDwarfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Persoonlijk vindt ik het gevoel beter van de pillen als ik ervoor NIETS gegeten heb, spreek dan wel over een uur of 2-3 voor het nemen van de pil. Ook ''went'' je lichaam aan de XTC en zal je eerste keer altijd de beste keer geweest zijn :)

Greetz SD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."