Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagen na XTC

Dagen na XTC

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Memm没mLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi :)

Ik heb vorige week voor de tweede keer xtc genomen. Beide keren in combinatie met LSD, als de trip een uurtje of 5 bezig was een xtc pil er bij dosen.

De eerste keer dat ik een pil nam was ik met een paar vrienden. Het kickte er echt heel hard in, w谩t een gevoel: je wilt dansen, staan, muziek luisteren, en nog meer dansen en bewegen. Echt een ongekende ervaring. Vorige week zaterdag waren we weer aan het trippen. De vorige keer xtc was 3-4 maanden geleden, dus ik kon het voor mezelf wel weer verantwoorden dat ik X deed. Het ging minder hard dan vorige keer, maar het was erg leuk. Dansen, bewegen, vette rush, heerlijk, maar het gevoel was niet nieuw, dus ik vond het ietsje minder speciaal.

Die avond ben ik heerlijk gaan slapen, en de volgende avond sliep ik ook goed, ik had nergens last van, al was ik wel wat moe. Het is nu 6 dagen geleden en de vorige 4 dagen tot op dit moment ben ik 贸ntzettend moe, lusteloos, half depri, ik heb echt gewoon zin om nu weer te gaan slapen ook al heb ik er net 10 uur opzitten. Ik voel me zo ontzettend leeg :( Ik ben van nature NOOIT depressief of down. Ja soms, maar dat gaat echt zomaar weg, ik ben eigenlijk altijd vrolijk en zie de humor van alles wel in :) Maar ik heb sinds een paar dagen een depri gevoel dat ik nog nooit zo heb gehad. Ik voel me gewoon kut en ellendig. De vorige keer had ik hier helemaal geen last van! Ik was de hele week juist superblij en energiek, zo onder de indruk was ik. Misschien komt het ook omdat ik het erg druk heb met de studie, een belangrijke functie in een vereniging en een relatie in een beginfase :sunglasses: . Normaal ben ik niet gewend dat ik het zo druk heb zeg maar :wink:

Ik vroeg me af of jullie dit gevoel ook wel hebben gehad, en of er verschil is dat je de ene keer wel last hebt en de andere keer niet. Ik weet dat je bij Xtc een reserve van serotonine en dittemedat er doorheen jaagt en dat die weer aangevuld moet worden, maar ik wist niet dat dat zo lang kon duren!

Groet, :)
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had dit de laatste keer , maar toen had ik wel wat teveel genomen.

Je denkt steeds negatief, altijd moe, kan amper lachen,..

Ik kan normaal nooit voor 10 u savonds in het slaap vallen, en toen ging dat van zelf.:)

na een week is het beter, ik had wat schrik voor dit gevoel , maar het gaat over.

serotonine is een stof dat je blij maakt en wanneer je teveel neemt, kan dit opgeraken...

en wanneer je veel neemt kan je idd depressief geraken, maar je hebt er genoeg tijd tussen gelaten dus snap het niet.
x
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind drugs of alcohol combineren met lsd maar een gevaarlijk spelletje, en dat zeg ik uit ervaring
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#4
neem je wel L-tryptofaan of 5HTP om je serotonine herstel te versnellen?

ik neem inmiddels een jaar om de 2 maanden XTC en heb nog NOOIT een depri gevoel gehad. (Waarschijnlijk dankzij die voedingssuplementen)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha herkenbaar dit. Normaal heb ik dit nooit, maar laast was ik echt een aantal dagen behoorlijk down. Het is ook wel logisch want je verbruikt zo beetje al je serotonine "gelukshormoon". Veel mensen die manisch depressief zijn hebben vaak ook een tekort aan serotonine, en daarom krijgen ze anti-depressiva om er voor te zorgen dat de serotonine minder wordt afgebroken.

Ik zou inderdaad 5-htp nemen om het proces te versnellen. Ik merk ook zelf als ik dan echt down voel en van die "elektrische schokjes" heb en dan 2 5-htp capsules neem dat het dan wat wegtrekt.
l
lcdLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jow , kweet ni dak just zit :)
ma weet er iemand, of het kwaad kan als je een bronchitis hebt
& daar medicatie voor pakt, of het kwaad kan dat je dan xtc slikt?

jow
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#7
lcd zei:
Jow , kweet ni dak just zit :)
ma weet er iemand, of het kwaad kan als je een bronchitis hebt
& daar medicatie voor pakt, of het kwaad kan dat je dan xtc slikt?

jow
Klik om te vergroten...

Als je er even bij vermeld om welke medicatie het gaat....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."