Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jow , kweet ni dak just zit ma weet er iemand, of het kwaad kan als je een bronchitis hebt & daar medicatie voor pakt, of het kwaad kan dat je dan xtc slikt? jow"