Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en Antidepressiva

XTC en Antidepressiva

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
G
Gabber39Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi

Ik wil vanavond eens een pilletje gaan nemen, maar ik slik nu ongeveer 2 weken het Sint Jacobskruid ""Antidepressiva''

Is het nou wel goed om een pilletje te eten,, ik wil het bij 1 pil laten omdat het mijn eerste keer word!
??
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
In de hersenen zorgt XTC voor een sterk verhoogde afgifte van serotonine terwijl de antidepressiva serotonine na afgifte vasthouden. Bij gecombineerd gebruik bestaat het gevaar dat er teveel serotonine in de hersenen aanwezig is. Teveel serotonine kan leiden tot serotoninevergiftiging. Dit uit zich onder andere in oververhitting, bewustzijnsstoornissen, bloedklontering en hartritmestoornissen. Met name de bloedklontering en hartritmestoornissen zijn levensgevaarlijk. Deze kunnen tot herseninfarcten, hartinfarcten en hartstilstand leiden.
Klik om te vergroten...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dusdat. Antidepressiva is een mao-remmer ook, voor zover ik weet. Dit zorgt ervoor dat de mdma veel minder snel wordt afgebroken. Hierdoor krijg je dus de problemen die tomz0r beschreef. SerotonineSyndroom. Dit kan fataal aflopen. NIET doen dus.. Je moet een paar dagen stoppen met de antidepressiva voor je mdma neemt.

Je moet je zelf ook afvragen of het uberhaupt wel slim is om drugs te nemen als je antidepressiva neemt. Dit heb je waarschijnlijk niet voor niks?

Gewoon rustig wachten pillen lopen niet weg..
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
laten we hopen dat ze het gelezen heeft....
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#5
-spaceman- zei:
laten we hopen dat ze het gelezen heeft....
Klik om te vergroten...
Hij :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."