Je neus is niet gemaakt om te snuiven, maar je overleeft t prima..
Niet aanstellen, gewoon zo snuiven
Niet aanstellen, gewoon zo snuiven

PuppiiiEyes zei:Hou het misschien gewoon bij slikken.
Of steektet gwn in u gat!
Waarom wil je het absoluut snuiven?
tomz0r zei:Slik het gewoon. Of anders diehard snuiven zonder die verdovende troep. Je bent toch geen homo?![]()
TrippyShit zei:Als het niet kan tippen doe je ten eerste iets fout. En waarom verpoeder je je pil? Dan zit er zooi zoals binmiddel in je neus. Als je snuift moet je kristallen hebben. Verder denk ik niet dat lidocaine zal helpen als je het versnijd. Het verdooft namelijk niet binnen 2seconde en de mdma brand wel gelijk lijkt me?
Dan kan je beter eerst de lidocaine snuiven en daarna de mdma. Lidocaine duurt volgensmij wel een minuutje ofzo voordat het werkt. Als je dus na 2min al een verdoofd gevoel hebt bij coke weet je dus dat er lidocaine inzit :P Zo snel verdooft coke namelijk echt niet. En ga niet zeggen van wel, want dan heb jij gewoon lidocaine door je coke heen..
Angramar Temenos zei:was voor een lanparty om wakker te kunnen blijven
Nick de Neger zei:Je kan kristallen opsnuiven idd, dit heb ik vroeger gedaan voordat ik begon met bommen. Inprinciepe valt het brandende gevoel best mee. Bij het snuiven heb je ongeveer 1/3 van de hoeveelheid die je bommed nodig. Verder vraag ik me af of met lidocaine versnijden helpt. Ik weet persoonlijk niet wat de inwerkingstijd is van die zooi is, maar de mdma begind gelijk al te branden. Misschien eerst lidocaine snuiven en dan later pas de mdma er achteraan gooien?
Verder is het volgens mij wel zo dat het langer duurt voor de mdma is opgenomen als je lidocaine gesnoven hebt, aangezien je bloedvaten in je neus tegelijkertijd ook aan worden gespannen / verdunnen waardoor er minder bloed doorheen loopt en de mdma dus minder snel opgenomen kan worden.
Tegen die smerige smaak in je keel kan je chips, popcorn of snoep eten, het hoeft niet veel te zijn maar het zorgt ervoor dat je meer speksel aanmaakt, waardoor de vieze smaak sneller weggespoeld kan worden. En de smaak in je keel komt eerder dan het niet meer honger hebben, bij mij altans![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."