Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA snuifbaar maken met Lidocaine?

MDMA snuifbaar maken met Lidocaine?

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
Je neus is niet gemaakt om te snuiven, maar je overleeft t prima..

Niet aanstellen, gewoon zo snuiven :rock:
A
Angramar TemenosLid
Ik zit me sinds kort af te vragen hoe het zit met MDMA snuiven, het lijkt me dat je er meer uit krijgt dan een orale inname en het ook een heftiger effect teweeg brengt. Het enige probleem dat ik lees, is dat het brandt als de k*nk*r. Maar stel dat je het versnijdt met het verdovende lidocaine zodat je niet meer het brandgevoel krijgt, zou het dan niet best te snuiven zijn?

P.S: Kom niet met pluggen aan. Ik weet dat het nog meer opgenomen wordt zo, maar ik ga geen mdma daar stoppen.. sorry.
D
De SjeikLid
Ik weet niet wie het allemaal heeft over dat branden, maar dat valt echt heel erg mee :confused: Het voelt mijn inziens niet veel erger dan Ketamine ofzo, wat ook meevalt, en duurt hoogstens een minuutje ofzo. Ik heb nooit echt grote lijnen gesnoven dus over een eventueel heftiger effect kan ik weinig zeggen, maar ik weet wel dat het een flink stuk sneller uitwerkt.

Niet gaan lopen kloten met versnijdingsmiddelen, gewoon snuiven die hap :P
P
PuppiiiEyesLid
Hou het misschien gewoon bij slikken.
Of steektet gwn in u gat! :grin:

Waarom wil je het absoluut snuiven?
A
Angramar TemenosLid
PuppiiiEyes zei:
Hou het misschien gewoon bij slikken.
Of steektet gwn in u gat! :grin:

Waarom wil je het absoluut snuiven?
Klik om te vergroten...

Ik wil het niet "absoluut snuiven", het leek me alleen interresant om ook eens te proberen, maar ik heb nogal een gevoelige neus, vandaar. Branden in m'n neus ben ik ook niet gewend, sinds ik nooit snuif (ik gebruik buiten mdma eigenlijk alleen maar tripmiddelen, en die worden nou eenmaal niet gesnoven).
A
Angramar TemenosLid
tomz0r zei:
Slik het gewoon. Of anders diehard snuiven zonder die verdovende troep. Je bent toch geen homo? :stoned:
Klik om te vergroten...

Lekker volwassen opmerking?
V
VidaLoCaLid
Het heeft niet echt veel zin hoor :) als je een pil fijnmaalt heb je al een degelijke berg.
En ik denk dat ik 1/3 in een lijn had gelegd dit is een lijn van een sigaret dik hoor :).
Als je het snuift het brandt niet echt maar het is smerig, je hebt die vieze mdma chemische smaak in je gehemelte en dat is smerig. Je wordt er ff trippy van :) maar néé het kan niet tippen aan een pil slikken.
T
TrippyShitLid
Als het niet kan tippen doe je ten eerste iets fout. En waarom verpoeder je je pil? Dan zit er zooi zoals binmiddel in je neus. Als je snuift moet je kristallen hebben. Verder denk ik niet dat lidocaine zal helpen als je het versnijd. Het verdooft namelijk niet binnen 2seconde en de mdma brand wel gelijk lijkt me?

Dan kan je beter eerst de lidocaine snuiven en daarna de mdma. Lidocaine duurt volgensmij wel een minuutje ofzo voordat het werkt. Als je dus na 2min al een verdoofd gevoel hebt bij coke weet je dus dat er lidocaine inzit :P Zo snel verdooft coke namelijk echt niet. En ga niet zeggen van wel, want dan heb jij gewoon lidocaine door je coke heen..
A
Angramar TemenosLid
TrippyShit zei:
Als het niet kan tippen doe je ten eerste iets fout. En waarom verpoeder je je pil? Dan zit er zooi zoals binmiddel in je neus. Als je snuift moet je kristallen hebben. Verder denk ik niet dat lidocaine zal helpen als je het versnijd. Het verdooft namelijk niet binnen 2seconde en de mdma brand wel gelijk lijkt me?

Dan kan je beter eerst de lidocaine snuiven en daarna de mdma. Lidocaine duurt volgensmij wel een minuutje ofzo voordat het werkt. Als je dus na 2min al een verdoofd gevoel hebt bij coke weet je dus dat er lidocaine inzit :P Zo snel verdooft coke namelijk echt niet. En ga niet zeggen van wel, want dan heb jij gewoon lidocaine door je coke heen..
Klik om te vergroten...

Ik heb geen ervaring met wat dan ook snuiven (enige snuifdrugs die ik ooit heb gebruikt was speed 2 keer, maar toen had ik maar een bommetje gemaakt, was voor een lanparty om wakker te kunnen blijven). Ik weet het dus niet uit ervaring, maar ik hoor dat lidocaine pretty much meteen verdoofd. Als ik dan bijvoorbeeld een klein lijntje lidocaine leg (net genoeg om m'n neus te verdoven), en dan m'n MDMA snuif? Het gaat niet alleen specifiek om MDMA hier, ik wil ook wel eens 2c's snuiven (schijnt dat je dan minder nodig hebt dan slikken), en die schijnen echt als de hel te branden in je neus.
T
TrippyShitLid
Angramar Temenos zei:
was voor een lanparty om wakker te kunnen blijven
Klik om te vergroten...

Haha vet. Gamen :grin: Welke console heb je en welke game speel je?
Had met 3 vrienden clan gemaakt toen ik nog gamede als hell. Deden zelfs mee aan online toernooi me G.R.A.W op de 360. Ook cod zwart gespeeld haha ik ga weer gamen :openmouth:
F
Funky MonkeyLid
Rechtstreeks gequote uit: MDMA Kristallen snuiven?...

Nick de Neger zei:
Je kan kristallen opsnuiven idd, dit heb ik vroeger gedaan voordat ik begon met bommen. Inprinciepe valt het brandende gevoel best mee. Bij het snuiven heb je ongeveer 1/3 van de hoeveelheid die je bommed nodig. Verder vraag ik me af of met lidocaine versnijden helpt. Ik weet persoonlijk niet wat de inwerkingstijd is van die zooi is, maar de mdma begind gelijk al te branden. Misschien eerst lidocaine snuiven en dan later pas de mdma er achteraan gooien?
Verder is het volgens mij wel zo dat het langer duurt voor de mdma is opgenomen als je lidocaine gesnoven hebt, aangezien je bloedvaten in je neus tegelijkertijd ook aan worden gespannen / verdunnen waardoor er minder bloed doorheen loopt en de mdma dus minder snel opgenomen kan worden.

Tegen die smerige smaak in je keel kan je chips, popcorn of snoep eten, het hoeft niet veel te zijn maar het zorgt ervoor dat je meer speksel aanmaakt, waardoor de vieze smaak sneller weggespoeld kan worden. En de smaak in je keel komt eerder dan het niet meer honger hebben, bij mij altans :mrgreen:
Klik om te vergroten...
t
tomz0rLid
Slik het gewoon. Of anders diehard snuiven zonder die verdovende troep. Je bent toch geen homo? :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."