Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsE found

E found

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Whahahaha. Ja, met de kerst. Dat is een hele goede. :hearteyes:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat is idd ook een optie ja, maar geen antwoord op mijn vraag helaas :(
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je het goed vind van jezelf om 4 weken niet te gebruiken en daar blij mee was, gooi ze dan gewoon weg :wink:.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok peeps, wat er net gebeurde was echt heel onverwachts. Ik zag een blauw labello lipcare ding staan op m'n bureau en ik wist dat ie op was, ik wou 'm weggooien maar tog voor de zekerheid even gekeken of hij wel echt op was.

Ik doe 'm open en er rolt toch gewoon een fucking blauwe X pil uit :confused: . Ik weet niet hoe het daar in is gekomen en wanneer ik dat heb gedaan maar het moet minstens een maand geleden zijn. Waarschijnlijk was ik zo erg naar de klote dat ik het daarin wou bewaren (heel dom natuurlijk want het is ontzettend vochtig). Maargoed ik heel verbaasd en alles, kijk ik in dat labello ding, zit er gewoon NOG ÉÉN IN! :flushed:

Ik was echt net zo goed bezig 4 weken geen drugs en dan gebeurd dit. Maarja het zei zo. mijn vraag is nu: Zijn die 2 pillen nog wel goed als ze in een vochtig labello hoesje hebben gezeten ongeveer een maand? Of kan ik verwachten dat het effect minder zal zijn?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het effect kan wel wat minder zijn, maar ze zullen nog wel werken.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou hem lekker nemen. Heerlijk gevoel heb je dan. Dat weet je toch ?
IK HOU ERVAN. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
^ Ha ha ha?

Ik denk niet dat ze in sterkte zijn afgenomen. Die labello is vettig, niet vochtig. Xtc kan je makkelijk een half jaar ofzo bewaren. Maar als je het goed vind van jezelf dat je 4weken niks gebruikt hebt EN dit zo wilt houden zal ik ze gewoon wegleggen, weggeven of weggooien. Dan kan je wel nog trotser op jezelf zijn. Maar ik zou ze weggeven of leggen dan niet weggooien :P
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
TrippyShit zei:
^ Ha ha ha?
Xtc kan je makkelijk een half jaar ofzo bewaren.
Klik om te vergroten...

xtc kun je zon beetje oneindig bewaren, het is een hele stabiele samenstelling hoor mdma.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou niet als je het met een kilo kunstmest in een crematie-oven bewaard hoor :openmouth:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
ok iig fijn om te weten dat ze voorlopig nog wel zullen werken :grin: . Mischien aankomend weekend als ik niet hoef te werken, of ik bewaar ze voor kerst :openmouth: . Trouwens laatmaar dat zal de familie niet op prijs stellen :tearsofjoy: . ik met me raare ideeen :sunglasses: tnx :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."